Δοκιμή: DS3 Cabrio 1,2 PureTech 82 PS

Κοινοποίησε το άρθρο

Το DS3 ανανεώθηκε μετά από 7 χρόνια καριέρας, ξεκινώντας έτσι την νέα εποχή της DS, φιλοδοξώντας να κερδίσει ακόμα μεγαλύτερο αγοραστικό μερίδιο στην premium κατηγορία.

DSC 9368 

Το τηλέφωνο χτύπησε μια ζεστή μέρα του Ιουλίου, ότι θα είχαμε στη διάθεσή μας ένα DS3 Cabrio για δοκιμή! Δεύτερες σκέψεις δεν υπήρχαν, μιας και δεν μπορούσαμε να σκεφτούμε τίποτε καλύτερο από καλοκαιρινές βόλτες με ένα cabrio μοντέλο! Για να γνωρίσουμε καλύτερα το ελκυστικό μικρό της DS!

DSC 9408

 

DSC 9413

Ξεχωριστή σχεδίαση

Οι γάλλοι σχεδιαστές, για ακόμα μια φορά κατέθεσαν δείγματα δουλειάς, όπως και στην περίπτωση του νέου Citroen C3, έτσι και στο DS3 προσέφεραν στο αγοραστικό κοινό ένα θελκτικό και  μοντέρνο αμάξωμα. Το εμπρός μέρος ξεχωρίζει με τις χρωμιωμένες λεπτομέρειες, αλλά και με τον επανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, αλλά και τα κάθετα κι όμορφα LED φώτα ημέρας! Στα πλαϊνά του αμαξώματος διατηρούνται τα «πτερύγια καρχαρία», ενώ τα πίσω φανάρια διαθέτουν νέο σχεδιασμό. Βέβαια, η DS φροντίζει και προσφέρει μεγάλες δυνατότητες εξατομίκευσης, ώστε ο κάθε κάτοχος να το φέρει στα μέτρα που επιθυμεί!

DSC 9444

 

Όμορφη καμπίνα!

Η ανανέωση προχώρησε και στην καμπίνα του DS3 Cabrio, όπου η τεχνολογία έχει το πρώτο λόγο. Στο ανώτερο σημείο της κεντρικής κονσόλας έχει τοποθετηθεί μια οθόνη αφής, η οποία συμπληρώνει το νέο σύστημα infotainment. Μάλιστα, η DS έχει εξελίξει μια νέα εφαρμογή την MyDS, η οποία φροντίζει να ενημερώνει τον οδηγό στο smartphone του για τον προγραμματισμό των service, τη μέση κατανάλωση ή βρίσκει ακόμη και διαθέσιμες θέσεις parking. Τα υλικά που χρησιμοποιούνται είναι ποιοτικά, με την συναρμογή να ικανοποιεί. Δεν σας το κρύβουμε όμως ότι θα θέλαμε μερικές επιπλέον θήκες, ώστε να αυξηθεί ακόμα περισσότερο η πρακτικότητα. Σε ότι αφορά τους χώρους επιβατών, τα πράγματα είναι μέτρια, ειδικά για τους πίσω για το κεφάλι και τα πόδια τους. Από την άλλη ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 245 λίτρων, που κρίνεται καλός, αλλά θα σας δυσκολέψει ελαφρώς με το μικρό άνοιγμα που έχει, κάτι συνηθισμένο για αυτοκίνητα της εν λόγω κατηγορίας. Η αναδίπλωση της οροφής μπορεί να γίνει και εν κινήσει ενώ με το παρατεταμένο πάτημα του διακόπτη που βρίσκεται στην πλαφονιέρα, η οροφή μαζεύεται πίσω τέρμα και μαζί με το κρύσταλλο μαζεύεται πάνω από το χώρο του πορτμπαγκάζ. Κάτι βέβαια που καταργεί την ορατότητα προς τα πίσω από το μεσαίο καθρέπτη!

DSC 9447 

Οικονομικός ο 1,2 λίτρων κινητήρας

Το όμορφο DS3 κινείται από τον 1,2 λίτρων PureTech κινητήρα, απόδοσης 82 ίππων και 118 Nm ροπής. Η συγκεκριμένη ισχύς προσφέρει ικανοποιητικές επιδόσεις, ενώ παρά την τρικυλινδρία, η χροιά του είναι καλή, ενώ δεν αποδεικνύεται και λαίμαργος σε καύσιμο, μιας και κατά τις μέρες της δοκιμής μας, η μέση κατανάλωση άγγιζε τα 7 λτ./100 χλμ. Νούμερο καλό, ειδικότερα αν αναλογιστεί κανείς και την σχετικά κοντή κλιμάκωση του κιβωτίου, ειδικά στις πρώτες σχέσεις, ώστε να δοθεί η απαραίτητη σπιρτάδα.

DSC 9391 

Τα πάει καλά σε κάθε διαδρομή!

Από τα πρώτα χιλιόμετρα που κάνει κανείς με το DS3 Cabrio είναι πως θα ήθελε μερικά άλογα παραπάνω κάτω από το δεξί του πόδι. Κι αυτό γιατί ανεβάζοντας ρυθμό, το μικρό μοντέλο τα πάει καλά και δεν πρόκειται να απογοητεύσει τον οδηγό του, ενώ το πλαίσιο δείχνει ικανό να διαχειριστεί επιπλέον ιπποδύναμη. Το τιμόνι ικανοποιεί με την πληροφόρηση, ενώ η ανάρτηση είναι όσο σφιχτή πρέπει, προσφέροντας πολύ καλό κράτημα και μειωμένες κλίσεις του αμαξώματος, ενώ το πίσω μέρος είναι αρκετά συμμετοχικό, ειδικά στο μικρό άσε στο γκάζι στην κορυφή της στροφής! Σε ότι αφορά την ακαμψία του πλαισίου τώρα. Τα τόξα της οροφής προσφέρουν την απαιτούμενη στιβαρότητα, αλλά παρατηρούνται μερικές έντονες στρεβλώσεις, όπως επίσης και μερικοί τριγμοί, ειδικά σε έντονες ανωμαλίες.

DSC 9413

Αναμφίβολα, ξεχωριστή αγοραστική πρόταση!

Το DS3 και ειδικά στην Cabrio version είναι ένα μοντέλο που αναμφίβολα δεν θα το πάρει ένας οδηγός χαμηλών τόνων. Με το που «τσουλήσετε» μερικά μέτρα με το γαλλικό μοντέλο, τα βλέμματα επικεντρώνονται πάνω σας και ειδικά με την οροφή κάτω.  Η τιμή του που ξεκινάει από τα 17.045 ευρώ, μπορεί να σας φαίνεται υψηλή, εν τούτοις δεν θα πρέπει να αμελείτε το γεγονός πως πρόκειται για cabrio μοντέλο το οποίο τοποθετείται και στην premium μικρή κατηγορία, ενώ είναι και λογική συγκριτικά πάντα με τον ανταγωνισμό που έχει απέναντί του!_ Γ. Μούζος

+ Σχεδίαση, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση
– Επιδόσεις, άνοιγμα χώρου αποσκευών, ορατότητα προς τα πίσω με την οροφή κάτω

DSC 9382