Δοκιμή: Mercedes-Benz B180 CDI

    Κοινοποίησε το άρθρο

    Η απάντηση της Mercedes-Benz σε μοντέλα όπως η BMW 2-Series Active Tourer ονομάζεται B-Class.

    Είναι ένα premium MPV με ελκυστικό σχεδιασμό, ευρύχωρη καμπίνα, καλό κινητήρα και αρκετά «καλούδια» στο εσωτερικό για να σας κάνουν να νιώσετε σαν στο σπίτιtest opinionbclassdiesel σας. Αποτάσσοντας την πίσω κίνηση, υιοθετώντας την μπροστινή και χρησιμοποιώντας την ίδια πλατφόρμα για διάφορα οχήματα, όπως το A-Class, CLA και GLA σε αυτή την περίπτωση, σημαίνει χαμηλότερο κόστος. Αλλά είναι η B-Class πραγματικά αρκετά καλή για μια οικογένεια με παιδιά και θα πρέπει να την έχετε στις επιλογές σας; Αυτό έχουμε προσπαθήσει να ανακαλύψουμε στην δοκιμή μας.

    Κινητήρας και μετάδοση
    Το αυτοκίνητο δοκιμής είναι η έκδοση CDI180, που μεταφράζεται 1.5 λίτρου και 109 ίππων. Η μονάδα είναι συνδεδεμένη με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, κατασκευασμένο από τη Mercedes το οποίο είναι πραγματικά το μόνο που χρειάζεστε. Η ισχύς αποστέλλεται στους εμπρός τροχούς παρότι Mercedes, αλλά αυτό είναι ένα MPV και δεν θα πρέπει να σας προβληματίζει πάρα πολύ αυτό. Ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι οικονομικός και παρουσιάζει ροπή και απόκριση από χαμηλά και σχεδόν σε όλο το φάσμα στροφών. Τα 4,2-4,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα είναι η εργοστασιακή τιμή όσο αφορά την κατανάλωση ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης, αλλά στον πραγματικό κόσμο, στον αυτοκινητόδρομο είναι εφικτό να μείνει η κατανάλωση κάτω από τα έξι λίτρα και στην πόλη σχεδόν κοντά στα επτά.

    Στο δρόμο…
    Η B-Class ενεργεί όπως και τα περισσότερα MVPs στην αγορά, όταν πρόκειται για την οδήγηση, υπό την έννοια ότι είναι αρκετά άνετη για να επιτρέπετε στα παιδιά σας να πίνουν το χυμό τους, χωρίς να χρειάζεται να ανησυχείτε ότι θα χυθεί…
    Η πολύ καλή πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, διατηρεί την B-Class ένα αυτοκίνητο με έμφαση στην ομαλή αντιμετώπιση των ανωμαλιών του οδοστρώματος που καλύπτει τις ανάγκες της καθημερινότητας. Σε συνδυασμό με το μειωμένο ύψος από το έδαφος που σημαίνει αυτόματα και χαμηλότερο κέντρο βάρους, αποδεικνύεται ευχάριστη και στις στροφές. Με την B-Class μπορείτε να διασκεδάσετε κιόλας σε σφιχτές διαδρομές, αλλά μην περιμένετε να ενεργήσει σαν κάτι που δεν είναι.

    DSC 0629

    Εσωτερικό
    Αν έχετε ήδη βρεθεί μέσα σε ένα GLA, ένα A-Class ή CLA, τότε θα νιώσετε πολύ οικεία στο B-Class, γιατί το μεγαλύτερο μέρος του εσωτερικού είναι το ίδιο. Αυτό είναι ένα μειονέκτημα όταν πρόκειται για την “αποκλειστικότητα”, αλλά ένα μεγάλο “συν”, όταν μιλάμε για το κόστος. Το “κλασικό” πλέον μεγάλο στρόγγυλο περιστρoφικό κουμπί βρίσκεται μπροστά από το υποβραχιόνιο το οποίο σας επιτρέπει να ελέγχετε διάφορες λειτουργίες της οθόνης, συμπεριλαμβανομένου του συστήματος πλοήγησης, του ήχου, του τηλεφώνου, τις ρυθμίσεις του οχήματος και όλα τα άλλα πράγματα που είναι πιθανόν να χρησιμοποιήσετε .

    Όντας ένα οικογενειακό όχημα έχει αρκετές θέσεις για μικροαντικείμενα, αποθηκευτικούς χώρους, ποτηροθήκες και ακόμη και ένα μέρος για να τοποθετήσετε το κινητό σας τηλέφωνο, ακόμη και αν είναι από αυτά τα μεγάλα smartphones (!). Όλοι οι διακόπτες/κουμπιά είναι προσβάσιμα από τον οδηγό και θα τα συνηθίσετε αρκετά εύκολα, κάτι που δίνει πόντους στο Γερμανικό σύνολο και πάλι, αλλά το γεγονός ότι υπάρχουν μοχλοί στο τιμόνι για αλλαγές ταχυτήτων το θεωρούμε εκτός φιλοσοφίας αφού εξακολουθούμε να μιλάμε για ένα MPV.

    DSC 0650

    Συμπέρασμα
    Η B-Class αισθάνεται και είναι ένα καλοφτιαγμένο αυτοκίνητο, από την αρχή μέχρι το τέλος, οπότε ετικέτες αξιοπιστίας δεν χωράνε στην ανάλυση μας. Ένα συγκεκριμένο πράγμα που μας άρεσε ήταν η θέση οδήγησης, που δεν είναι ακριβώς χαμηλή, αλλά η αίσθηση που σου δίνει σε συνδυασμό με το στήσιμο στον δρόμο σε “μπερδεύει” και πρέπει να κοιτάξεις στον κεντρικό σου καθρέπτη για να θυμηθείς ότι οδηγάς MPV. Αποτελεί μια σύγχρονη πρόταση για στυλ και χρηστικότητα. Η άνεση και η πολυτέλεια ακολουθούν κατά πόδας τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά, βάζοντας τη B-Class στο άνω άκρο της κατηγορίας. Σίγουρα με τιμή κοντά στα 28.000 (με επιπλέον κόστος για το αυτόματο κιβώτιο) κάνει τον αγοραστή να κοιτάξει θέλει – δε θέλει και τον ανταγωνισμό. Αλλά εάν θέλετε πραγματικά το 3-άκτινο αστέρι και όσα αυτό πρεσβεύει, το επιπλέον κόστος αξίζει τον κόπο.