Η ACEA επανεκλέγει τον CEO της BMW Oliver Zipse ως Πρόεδρο για δεύτερη θητεία

Κοινοποίησε το άρθρο
Oliver Zipse

Η ACEA, η ένωση των Ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών, επανεξέλεξε τον CEO της BMW, Oliver Zipse, ως Πρόεδρο για δεύτερη μονοετή θητεία.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

VOLKSWAGEN Golf GTI Edition 50: Το ταχύτερο μοντέλο παραγωγής της VW στο Nurburgring (video)

Το νέο επετειακό VW Golf GTI Edition 50, πριν ακόμα κυκλοφορήσει, έκανε νέο εντυπωσιακό ρεκόρ στην περίφημη πίστα του Nurburgring.     Με αφορμή τον εορτασμό των...

FORD E-Transit Custom AWD: Πάει παντού

Η FORD Pro σύντομα θα έχει στην γκάμα της ένα νέο επαγγελματικό μοντέλο, το E-Tourneo Custom AWD, το οποίο υπόσχεται ότι θα πηγαίνει παντού.   Τα...

OPEL Frontera: Υβριδικό και Ηλεκτρικό – Τιμές

Με πενταθέσια ή επταθέσια διάταξη και με υβριδικό ή ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, το νέο OPEL Frontera είναι ένα από τα πιο ευρύχωρα SUV της...

Του Νίκου Μιχαλόπουλου

Η ένωση των ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών αντιμετωπίζει βασικά ρυθμιστικά ζητήματα, καθώς και τις πανδημικές επιπτώσεις αλλά και την έλλειψη ημιαγωγών.

Ο Zipse συνεχίζει τη θητεία του καθώς ο τομέας της αυτοκινητοβιομηχανίας αντιμετωπίζει μια σειρά από κρίσιμες ρυθμιστικές αποφάσεις για το 2022, συμπεριλαμβανομένης της αναθεώρησης των προτύπων εκπομπών που θα μπορούσε να οδηγήσει σε ολική απαγόρευση των κινητήρων εσωτερικής καύσης, στην ανάπτυξη των επερχόμενων προτύπων ρύπανσης του Euro 7 και στην αναθεώρηση των κανονισμών υποδομής εναλλακτικών καυσίμων που θα καθορίζουν την ανάπτυξη σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων.

«Είμαστε πεπεισμένοι ότι η βιωσιμότητα και η παγκόσμια ανταγωνιστικότητα μπορούν να βαδίσουν χέρι-χέρι – ακόμη και να ενισχύσουν η μία την άλλη – εάν και οι δύο οδηγούνται από την τεχνολογική καινοτομία», δήλωσε ο Zipse.

«Ως εκ τούτου, ανυπομονούμε για το επόμενο έτος, όταν η ΕΕ θα καθορίσει θεμελιώδη νομοθεσία που θα διαμορφώσει το μέλλον του κλάδου μας», πρόσθεσε.

Ο Zipse επανεξελέγη την Πέμπτη από τις 16 εταιρείες μέλη της ACEA.

Εκτός από τους επόμενους κανονισμούς, η βιομηχανία αναζητά επίσης μια διέξοδο από την κρίση της έλλειψης ημιαγωγών που έχει καθηλώσει την παραγωγή για περισσότερο από ένα χρόνο.

Η έλλειψη chip κόστισε στις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες 3 εκατομμύρια μονάδες σε χαμένη παραγωγή σε σύγκριση με το 2019 πριν από την πανδημία, είπε η ACEA, και οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 30% τον Οκτώβριο σε σύγκριση με το 2020, τον τέταρτο συνεχόμενο μήνα πτώσης.

Μέσω της ACEA, ο Zipse ζήτησε λύσεις με βάση την Ευρώπη για την αντιμετώπιση της έλλειψης.

«Για χάρη της παγκόσμιας ανταγωνιστικότητας του κλάδου μας, η Ευρώπη πρέπει να ενισχύσει την τεχνολογική της κυριαρχία για να είναι σε θέση να παρέχει βασικά στοιχεία στις βασικές βιομηχανίες της περιοχής», τόνισε.