Η Renault δημιουργεί νέα κοινοπραξία με την Geely με στόχο την Κίνα και την Νότια Κορέα

Κοινοποίησε το άρθρο
Renault

Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία Renault στοχεύει στην αναβίωση των επιχειρήσεων της στη μεγαλύτερη αγορά του κόσμου.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Το «Παγκόσμιο Αυτοκίνητο της Χρονιάς»

  Το KΙΑ EV9 πέτυχε διπλή νίκη στα Παγκόσμια Βραβεία Αυτοκινήτου του 2024   Τα World Car Awards, που καθιερώθηκαν το 2003, θεωρούνται ίσως η κορυφαία διάκριση...

LIVE TV : Η αποκάλυψη του αυτοκινήτου της XIAOMI

Δείτε live την αποκάλυψη του SU7, του πρώτου αυτοκινήτου της XIAOMI.     Το πρώτο αυτοκίνητο της XIAOMI σας έχει ήδη παρουσιάσει το gonews.gr. https://gonews.gr/%ce%ba%ce%bf%cf%83%ce%bc%ce%bf%cf%82/xiaomi-su7-video/    

LIVE TV : Δείτε live την εκκίνηση του Ράλι Σαφάρι

Δείτε live την εκκίνηση του Ράλι Σαφάρι που διεξάγεται στην Κένυα   Ο τρίτος αγώνας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι για το 2024 διεξάγεται στην Κένυα. Μετά...

Του Νίκου Μιχαλόπουλου 

Η Renault προσπαθεί να αναζωογονήσει τις επιχειρήσεις στην Κίνα, δημιουργώντας μια κοινοπραξία με τον όμιλο Geely Holding για υβριδικά οχήματα.

Οι δύο εταιρείες υπέγραψαν συμφωνία πλαίσιο για τη σύσταση κοινής εταιρείας, η οποία θα κατασκευάζει και θα πουλά υβριδικά αυτοκίνητα με το σήμα της Renault στην Κίνα χρησιμοποιώντας τις τεχνολογίες, τις αλυσίδες εφοδιασμού και τις εγκαταστάσεις παραγωγής της Geely.

Η Renault θα επικεντρωθεί στις πωλήσεις και το μάρκετινγκ.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας, που ανακοινώθηκε τη Δευτέρα, οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες συμφώνησαν επίσης να διερευνήσουν έναν κοινό στόχο πωλήσεων υβριδικών οχημάτων της Geely’s Lynk & CO στη Νότια Κορέα, όπου η Renault κατασκευάζει και πουλά αυτοκίνητα για περισσότερες από δύο δεκαετίες.

Το εγχείρημα θα επικεντρωθεί στην Κίνα και τη Νότια Κορέα αρχικά, αλλά πιθανότατα θα επεκταθεί ώστε να καλύψει τις ταχέως αναπτυσσόμενες ασιατικές αγορές.

Η Geely και η Renault εξετάζουν επίσης την ανάπτυξη πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων, σύμφωνα με πηγές.

Το νέο εγχείρημα βασίζεται σε ένα Geely EV που δημιουργήθηκε το 2019 σε συνεργασία με την Daimler, η οποία σχεδιάζει να κατασκευάσει στην Κίνα και να πουλήσει ηλεκτρικά αυτοκίνητα με το σήμα της Smart βασισμένα στην τεχνολογία της Geely και χρησιμοποιώντας το παγκόσμιο δίκτυο πωλήσεων της Daimler.

Το εγχείρημα Geely-Renault, ωστόσο, είναι εντελώς ξεχωριστό από αυτό της Geely με τη Daimler.

Για τη Geely, τη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας από άποψη πωλήσεων, η νεότερη συμφωνία θα ενισχύσει τη στρατηγική της για τη χρήση συνεργασιών με άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες για την κοινή χρήση τεχνολογιών, αλυσίδων εφοδιασμού και κατασκευής, γεγονός που μειώνει το κόστος ανάπτυξης των ηλεκτρικών οχημάτων και άλλων μελλοντικών τεχνολογιών κινητικότητας.

Για τη Renault, η συνεργασία θα βοηθούσε τη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία να ανοικοδομήσει την παρουσία της στην Κίνα αφού τερμάτισε μια αντίστοιχη με την Dongfeng Motor Group το 2020.

Η προτεινόμενη κοινοπραξία Renault-Geely φαίνεται πως θα ελεγχθεί από την Geely, ανέφεραν οι πηγές, σε αντίθεση με την αντίστοιχη με την Smart, στην οποία και οι δύο εταιρείες έχουν ίσο μερίδιο.

Η Renault και η Geely θα κατασκευάσουν τα αυτοκίνητα στα υπάρχοντα εργοστάσια της Geely με στόχο να εξάγουν τελικά τα οχήματα στις ασιατικές αγορές.

Η Renault και ο εταίρος της παγκόσμιας συμμαχίας, η Nissan, είχαν τον ίδιο Κινέζο εταίρο, την Dongfeng, πριν διαλυθεί η Renault-Dongfeng JV τον Απρίλιο του 2020. Τότε η Renault δήλωσε ότι θα επικεντρωθεί σε ελαφρά επαγγελματικά οχήματα και ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Κίνα.

Δεν ήταν σαφές πώς η νέα συνεργασία της Renault με την Geely θα επηρεάσει τη συμμαχία Renault-Nissan.

Η Renault και η Nissan εδώ και καιρό σχεδιάζουν, παράγουν και εμπορεύονται αυτοκίνητα από κοινού που μοιράζονται πλατφόρμες και άλλα εξαρτήματα οχημάτων για τη μείωση του κόστους κατασκευής και άλλων δαπανών.

Δύο ανώτερα στελέχη της διοίκησης της Nissan δήλωσαν στο Reuters ότι αγνοούν ότι η Renault βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την Geely.  Είπαν όμως ότι η Nissan θα μπορούσε ενδεχομένως να επωφεληθεί εάν πατούσε στις αλυσίδες εφοδιασμού της Geely, αλλά ήταν πολύ νωρίς για να εκτιμηθεί ο αντίκτυπος.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες είναι πρόθυμες να χρησιμοποιήσουν βενζινο-ηλεκτρικά υβριδικά οχήματα, τα οποία έχουν μειωμένη κατανάλωση καυσίμου από τα αντίστοιχα βενζίνης, για να ανταποκριθούν στους όλο και πιο αυστηρούς κανονισμούς αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο.

Η Renault πούλησε περίπου 101.000 αυτοκίνητα και επαγγελματικά οχήματα στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού κατά το πρώτο εξάμηνο, μόλις το 7 % των παγκόσμιων παραδόσεών της.  Οι πωλήσεις του ήταν σταθερές στην περιοχή, ενώ η αγορά επεκτάθηκε κατά 27 %.