Ενεργοί αερόσακοι φτέρνας

Κοινοποίησε το άρθρο

Ενεργοί αερόσακοι φτέρνας υπόσχονται μεγαλύτερη ασφάλεια για τα πόδια και αποτελεσματικότερη προστασία από τους αερόσακους γονάτων.

 

 

Οι αερόσακοι ξεκίνησαν αρχικά από τα τιμόνια και στη συνέχεια επεκτάθηκαν και σε άλλα σημεία του εσωτερικού των αυτοκινήτων. Αποτελώντας πλέον βασικό χαρακτηριστικό ασφάλειας όλων των μοντέλων. Με το πέρασμα των χρόνων, οι αερόσακοι αυξήθηκαν. Και πλέον τους συναντάμε σε σημεία που προστατεύουν, το κεφάλι, τα πλευρά, το θώρακα και τα πόδια.

Ένα σημείο όμως που δεν είχαμε φανταστεί ότι μπορούσαν να προστατεύσουν, ήταν η φτέρνα. Πρόσφατα η εταιρεία ZF Lifetec, ανακοίνωσε ότι ετοιμάζει τον πρώτο ενεργό αερόσακο φτέρνας!

Ο αερόσακος Active Heel Airbag μπορεί να ενσωματωθεί απευθείας στο πέλμα των ποδιών χωρίς να απαιτείται επιπλέον χώρος. Σε περίπτωση σύγκρουσης, ο αερόσακος φουσκώνει κάτω από τη μοκέτα του δαπέδου του οχήματος, παρέχοντας την απαραίτητη σταθερότητα στη φτέρνα.

Ο αερόσακος φτέρνας, αναμένεται να κάνει πιο αποτελεσματικούς και τους αερόσακους γονάτων. Γιατί η προστασία των ποδιών εξαρτάται και από τη θέση των πελμάτων κατά τη διάρκεια μιας σύγκρουσης.

Ο αερόσακος Active Heel θα δημιουργεί μια ομοιόμορφη επιφάνεια επαφής για τη φτέρνα σε περίπτωση σύγκρουσης. Έτσι, θα μειώνεται ο κίνδυνος τραυματισμού από το στρίψιμο του ποδιού όταν χτυπήσει σε μια άκρη. Όπως το πεντάλ του φρένου.

Ο συγκεκριμένος αερόσακος φτέρνας έχει μελετηθεί ώστε να είναι αποτελεσματικός και στα μελλοντικά αυτοκίνητα. Που θα έχουν συστήματα αυτόνομης οδήγησης. Για τις περιπτώσεις που τα καθίσματα θα μετακινούνται πιο πίσω. Στις λεγόμενες θέσεις άνεσης. Τότε ο ενεργός αερόσακος φτέρνας θα μπορεί να ενεργοποιηθεί με ένα κουμπί. Ή αυτόματα με εσωτερική παρακολούθηση από κάμερα.

Ο αερόσακος Active Heel της ZF αναμένεται να είναι διαθέσιμος το 2028 για τις αυτοκινητοβιομηχανίες που θα ενδιαφερθούν. Και θα μπορεί να προσαρμοστεί σε σχεδόν οποιοδήποτε μοντέλο οχήματος.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Ράλι Παραγουάης: Ο Ogier νικάει παντού…(video)

Ο Sebastien Ogier, αν και δεν συμμετέχει σε όλους τους αγώνες του WRC, διεκδικεί με αξιώσεις τον ένατο παγκόσμιο τίτλο του, αφού επικράτησε και...

Τί είναι το Ήπιο Yβριδικό σύστημα (mild hybrid) 48V

Ιδαίτερα δημοφιλείς είναι πλέον οι εκδόσεις γνωστών μοντέλων σε έκδοση με Ήπιο Yβριδικό σύστημα (mild hybrid) 48V. Τί ακριβώς όμως είναι ;     Το σύστημα κίνησης...
πλύσιμο του αυτοκινήτου

Τα 10 λάθη που κάνουμε στο πλύσιμο του αυτοκινήτου μας!

Όταν ο καιρός είναι καλός, ειδικά την Άνοιξη και το Καλοκαίρι, είναι η ιδανική εποχή για το πλύσιμο του αυτοκινήτου μας. Αρκεί να το...

Tα FORD SuperVan και SuperTruck βάζουν δύσκολα στα supercars (video)

Tα F-150 Lightning SuperTruck και SuperVan 4.2 της FORD κατάφεραν να μπουν στην πρώτη δεκάδα των ταχύτερων οχημάτων που ολοκλήρωσαν ποτέ έναν χρονομετρημένο γύρο...

«Κινούμαι Ηλεκτρικά» : Όλα όσα θέλετε να ξέρετε

Δείτε τις απαντήσεις στα σημαντικότερα ερωτήματα που αφορούν το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά», ώστε να διαπιστώσετε αν μπορείτε να επωφεληθείτε από την κρατική επιδότηση.     Το πρόγραμμα...

VOLVO XC70: Ταξιδεύει για 1.200 χλμ. χωρίς ανεφοδιασμό

Το νέο plug-in υβριδικό VOLVO XC70 φιλοδοξεί να προσελκύσεις αυτούς που θέλουν τα οφέλη της ηλεκτρικής οδήγησης, αλλά δεν είναι ακόμα έτοιμοι να κάνουν...

MG ZSMax Hybrid+ : Η υβριδική…ευρυχωρία σε άλλο επίπεδο

To MG ZSMax Hybrid+ είναι ένα SUV με κορυφαίους χώρους, αλλά και με ένα υβριδικό σύστημα που ξεφεύγει από τα δεδομένα της κατηγορίας.     «Είμαι στη...

LEAPMOTOR B10: Αλλάζει τις…ισορροπίες των SUV

Το ολοκαίνουργιο LEAPMOTOR B10 είναι ένα μοντέρνο, πρακτικό και ευρύχωρο SUV 218 ίππων, το οποίο διαθέτει κορυφαία ψηφιακή τεχνολογία, άνεση και ασφάλεια.   Το νέο LEAPMOTOR...