Η πορεία προς την παραγωγή της ηλεκτροκίνητης iX3 συνεχίζεται ακάθεκτη και αυτό φαίνεται από τις πρώτες κατασκοπευτικές εικόνες που είδαν το φως της δημοσιότητας. Η iX3 παραγωγής διατηρεί εμφανισιακά τα περισσότερα από τα στοιχεία του πρωτότυπου ενώ είναι φορτωμένη τεχνολογία με ενσωματωμένους αισθητήρες στο αμάξωμα όπως για παράδειγμα υπέρηχους και ραντάρ στον εμπρός προφυλακτήρα ενώ πίσω αναλαμβάνουν δράση ενσωματωμένες κάμερες. Το πρωτότυπο «κουβαλούσε» μια μπαταρία 70-kWh αρκετή για να δώσει στο αυτοκίνητο αυτονομία 400 χιλιομέτρων. Ο ηλεκτροκινητήρας παρήγαγε 268 ίππους ενώ με τον ταχύ φορτιστή των 150-kW η μπαταρία του iX3 ήθελε μόλις 30 λεπτά για πλήρη επαναφόρτιση. Η υπόθεση είναι πως αυτά τα τεχνικά χαρακτηριστικά δεν πρόκειται να αλλάξουν στην iX3 παραγωγής.