Στον κινητήρα Skyactiv-X το βραβείο ‘Technobest’

Κοινοποίησε το άρθρο
Ο επαναστατικός κινητήρας Skyactiv-X της Mazda συνεχίζει να εντυπωσιάζει, καθώς οι δημοσιογράφοι που ψηφίζουν στον θεσμό Autobest, από 31 χώρες, του απένειμαν τον τίτλο “Technobest 2019”. Το συγκεκριμένο βραβείο απονέμεται από το 2005 στον κατασκευαστή με την πλέον καινοτόμο τεχνολογική εξέλιξη της χρονιάς. H εκδήλωση πραγματοποιήθηκε πριν λίγες μέρες στο Mainz, της Γερμανία.
Ο Yasuhiro Aoyama, Πρόεδρος και CEO της Mazda Motor Europe, δήλωσε τα εξής κατά την παραλαβή του βραβείου: “Είμαστε πολύ ευτυχείς που παραλαμβάνουμε από την επιτροπή του Autobest το βραβείο της πλέον καινοτόμου τεχνολογικής εξέλιξης για το 2019. Το έχουμε επανειλημμένως τονίσει ότι, κατά την άποψή μας, η βελτιστοποίηση των κινητήρων εσωτερικής καύσεως δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί. Με την τεχνολογία Skyactiv-X, έχουμε φτάσει σε ένα αποφασιστικό ορόσημο που μας φέρνει ένα βήμα πιο κοντά στο στόχο”.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

To ρεκόρ της MAZDA στην Ελλάδα

Η MAZDA έχει επιστρέψει δυναμικά πλέον στην ελληνική αγορά, με συνεχώς ανοδική πορεία, η οποία συνοδεύεται με ρεκόρ πωλήσεων στα χρόνια παρουσίας της στη...

MAZDA CX-30 με φωνητικό «συνοδηγό»

Ισχυρότατο κινητήρα εσωτερικής καύσης, υπερσύγχρονα συστήματα ασφάλειας, αλλά και Φωνητικό Βοηθό Alexa, διαθέτει μεταξύ άλλων, το νέο MAZDA CX-30.     Το MAZDA CX-30 αναμφίβολα είναι ένα...

Οδηγείστε το MAZDA CX-60

Το MAZDA CX-60, με κινητήρες Diesel και Plug in Hybrid περιμένει για test drive τους υποψήφιους αγοραστές, στις εκθέσεις της MAZDA.       Το πιο σημαντικό σύγχρονο...

Ο Skyactiv-X είναι ο πρώτος βενζινοκινητήρας παραγωγής στον κόσμο, που εκμεταλλεύεται τα πλεονεκτήματα της αυτανάφλεξης, μέσω συμπίεσης του κινητήρα diesel.

Πρόκειται για μία μοναδική λύση που έγινε εφικτή, χάρη στις προσπάθειες των Ιαπώνων μηχανικών, οι οποίοι σχεδίασαν το πρωτοποριακό σύστημα με την ονομασία SPCCI (Spark Controlled Compression ignition) που δίνει τη δυνατότητα στον κινητήρα να εναλλάσσει αυτόματα τη λειτουργία του, περνώντας από τη λειτουργία συμβατικής ανάφλεξης σε λειτουργία αυτανάφλεξης λόγω συμπίεσης, με τη χρήση ενός μπουζί που ενεργοποιεί με διαφορετικό τρόπο και τους δύο τύπους ανάφλεξης.

Το συγκεκριμένο σύστημα ανάφλεξης αποδεικνύεται εξαιρετικά αποτελεσματικό και βελτιώνει την απόδοση έως και 30% σε σύγκριση με το σημερινό κινητήρα SKYACTIV-G, περιορίζοντας ταυτόχρονα και την κατανάλωση αλλά και τις εκπομπές του CO2.