Tα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά “ξεχάστηκαν” από την απαλλαγή τελών κυκλοφορίας

Κοινοποίησε το άρθρο

Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. με επιστολή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας ως και Μεταφορών και Υποδομών ζήτησε, εν όψει της εξαγγελίας των τελών κυκλοφορίας του 2021, να διορθωθεί η αβλεψία της μη απαλλαγής των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων μηδενικής ρύπανσης της κατηγορίας των επαγγελματικών αυτοκινήτων και ελαφρών φορτηγών μέχρι 3,5 τόνων ωφέλιμου φορτίου από τα τέλη κυκλοφορίας.

Η άνιση μεταχείριση αυτής της κατηγορίας των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, η αγορά των οποίων μάλιστα επιδοτείται μέσω της δράσης «Κινούμαι Ηλεκτρικά», είναι παντελώς αδικαιολόγητη αφού απέμειναν να αποτελούν την μοναδική κατηγορία αυτοκινήτων μηδενικής ρύπανσης που καταβάλλουν τέλη κυκλοφορίας υπό τις σημερινές συνθήκες φορολόγησης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Square Campus: Το νέο «εργοστάσιο θαυμάτων» της HYUNDAI που αλλάζει το μέλλον των...

0
Η HYUNDAI εδραιώνεται στην Ευρώπη, δημιουργεί κέντρο–κολοσσό στη Γερμανία, το Square Campus και ετοιμάζει τεχνολογίες που δεν έχουμε ξαναδεί.   Το Hyundai Motor Group εγκαινίασε το...

LEAPMOTOR B10: Ήρθε στην Ελλάδα – Τιμές

0
Το ολοκαίνουργιο LEAPMOTOR B10 κάνει ντεμπούτο στην ελληνική αγορά έχοντας κορυφαία ψηφιακή τεχνολογία, ευρυχωρία και πρακτικότητα, αλλά και τιμές που συναντάμε σε μικρότερα μοντέλα.     Το...

Τα πρώτα μονοθέσια που… δεν έχουν οδηγό! Δες πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη σπάει κάθε...

0
Ανακάλυψε την A2RL: Αγώνες ταχύτητας χωρίς οδηγούς, AI μονοθέσια με ταχύτητες 250 χλμ./ώρα και μάχες ανθρώπου εναντίον Τεχνητής Νοημοσύνης.     Η AbuDhabi Autonomous Racing League (A2RL)...

Τα αυτοκίνητα αυτά διακινούν πρόσωπα, παρέχουν υπηρεσίες και διανέμουν ελαφρά φορτία κινούμενα συνεχώς μέσα στα αστικά κέντρα και θα έπρεπε κατά προτεραιότητα να επιδιωχθεί η αντικατάστασή τους με ηλεκτρικά προκειμένου να εξοικονομηθεί ενέργεια, να βελτιωθεί η ποιότητα της ατμόσφαιρας στις πόλεις και να μειωθεί η στάθμη του θορύβου.

Volvo Ex30

Η απαλλαγή τους επομένως από τα τέλη κυκλοφορίας ως ένα από τα κίνητρα θα έπρεπε να έχει εφαρμοστεί εξ’ αρχής όχι μόνο για λόγους ίσης μεταχείρισης με όλα τα άλλα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αλλά και για ουσιαστικούς και πρακτικούς λόγους

Στην επιστολή του ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο προς τους κ.κ. Υπουργούς γίνεται επίσης αναφορά στην ακριβότερη τιμής αγοράς τους – ακόμα και μετά την επιδότηση – η οποία οδηγεί αντίστοιχα και σε καταβολή αυξημένου ΦΠΑ ο οποίος πολλαπλασίως καλύπτει  την όποια απώλεια εσόδων από τα τέλη κυκλοφορίας.