Φήμες ή πραγματικότητα; Υπάρχουν αυτοκίνητα στην παγκόσμια αγορά τα οποία είτε απαγορεύεται να εισαχθούν στις Η.Π.Α. είτε δεν εισάγονται για περίεργους λόγους.
Holden Ute- SSV Στην Αυστραλία κατασκευάζεται και πωλείται με επιτυχία από την Holden, θυγατρική της General Motors, το ελαφρύ φορτηγό Ute-SSV. Με αλουμινένιο V8 κινητήρα 6λίτρων και μεγάλη πλατφόρμα θα μπορούσε άνετα να καλύψει κενά και να πετύχει πωλήσεις στις Η.Π.Α. Δεν θα γίνει όμως ποτέ λόγω ενός νόμου του 1963 ο οποίος επιβάλλει πρόσθετο φόρο 25% σε εισαγωγές ελαφριών φορτηγών. Ένας νόμος ο οποίος θεσπίστηκε ως «αντίποινα» σε αντίστοιχο νόμο της Γερμανίας και της Γαλλίας για την εισαγωγή αμερικάνικων κοτόπουλων.
Land Rover Defender Ξεκίνησε ως Land Rover Series το 1948 και εξελίχθηκε σε Defender το 1983, το «παλληκάρι» του Βρετανικού Στρατού διέπρεψε σε αποστολές ανά τον κόσμο, μάλιστα εισήχθη στις Η.Π.Α. με πολλές αλλαγές και σε μικρές ποσότητες την περίοδο 1993-1997. Νόμοι όμως του Υπουργείου Μεταφορών στις Η.Π.Α. έκαναν απόλυτα απαγορευτική την εισαγωγή του Defender. Να υπενθυμίσουμε πως σταμάτησε η παραγωγή τον Ιανουάριο του 2016 οπότε δεν πρόκειται να εισαχθεί ποτέ στις Η.Π.Α.
Tata Nano Ως παγίδα θανάτου χαρακτηρίζεται το φθηνότερο αυτοκίνητο του κόσμου καθώς έλαβε μηδέν αστέρια στο τεστ NCAP. Έτσι δικαιολογημένα απαγορεύτηκε η εισαγωγή του στις Η.Π.Α. μέχρι να συμμορφωθεί η εταιρία, όπως είχαμε γράψει, με τα μέτρα ασφάλειας και ρύπων που ισχύουν.
Spyker C8 Κατασκευάζεται στην Ολλανδία από το 2000, φιλοξενεί κινητήρα V8 της Audi απόδοσης από 400 έως 600 ίππους, συμμετείχε σε αγώνες όπως το 12ωρο του Sebring και το 24ωρο του Le Mans. Έχουν κατασκευαστεί λιγότερο από 300 κομμάτια την δεκαετία 2000 -2010 και το κόστος είναι περίπου 200.000€ έκαστο. Η Spyker δείχνει ιδιαίτερη φροντίδα στην λεπτομέρεια και την ποιότητα και για αυτό κανένα απολύτως ενδιαφέρον για εξαγωγή του 4τροχου της στις Η.Π.Α.
Jaguar xf Sportbrake Πρακτική και σπορτιφ στην Sprotbrake χωράει ο εξοπλισμός του αθλήματος ή του χόμπι που κάνεις, τα σκυλιά που αγαπάς, τις γιαγιάδες ή τις θείες που πρέπει να μεταφέρεις με ασφάλεια και ταχύτητα για την οποία φροντίζει ο κινητήρας απόδοσης 550 ίππων και όλα αυτά χωρίς απώλεια της οδηγικής απόλαυσης, εκτός αν ζεις στις Η.Π.Α. στης οποίας την αγορά δεν εισήλθε ποτέ.
Aston Martin Lagonda Θρυλική κλασική πανέμορφη μπορεί να την αποκτήσεις στις περισσότερες χώρες του κόσμου εκτός από τις Η.Π.Α. Δεν μπορείς να μπεις σε μια αντιπροσωπεία να σκάσεις μια βαλίτσα δολάρια και να ζητήσεις μια Lagonda. Για να αγοράσεις στις Η.Π.Α. αυτήν την ομορφιά πρέπει να έχεις λάβει πρόσκληση από την μαμά εταιρία.