Δεν θα υπήρχε χωρίς την σύμπραξη της BMW με την Toyota, καθώς αυτή δίνει την υβριδική τεχνολογία του γερμανικού roadster που να σημειώσουμε θα μοιράζετε την πλατφόρμα με το γιαπωνέζικο sportscar Supra. Οι αλλαγές της Ζ4 αρχίζουν από το γεγονός πως το αναδιπλούμενο hardtop αντικαταστάθηκε από ένα απλό soft top που μειώνει το βάρος, προσδίδει στο αυτοκίνητο πιο χαμηλό κέντρο βάρους και χρειάζεται δέκα δευτερόλεπτα για την πλήρη ανάπτυξή του ακόμα και με 50 χλμ./ώρα. Η κινητήρια δύναμη προέρχεται από τον 3λίτρο, 6κύλινδρο, B58 turbo που «φοράει» και η M240i. Σε ότι αφορά την ιπποδύναμη, στην Ευρώπη το πρόβλημα έχει να κάνει με ένα φίλτρο λόγω των τιμών ρύπων που την περιορίζει σημαντικά, 382 ίππους χωρίς 342 με το φίλτρο. Κατά βάση η Z4 είναι ισορροπημένη, διαφοροποιείται όμως αρκετά όταν επιλέξει ο οδηγός την ρύθμιση Sport+.