Κανονικά όταν μια από τις εξέχουσες αυτοκινητοβιομηχανίες ανακοινώνει την παραγωγή ενός νέου SUV οι πωλήσεις ανεβαίνουν θεαματικά, εκτός από την Maserati που δεν επωφελήθηκε στο ελάχιστο. Αν και επισήμως η εταιρία κρατάει σιωπή ιχθύος φήμες θέλουν την Maserati να παραμένει ανοικτή μόνο και μόνο για να «ξεφορτωθεί» το τρέχων απόθεμα. Εξάλλου το εργοστάσιο Grugliasco έκλεισε από τις 15 Δεκεμβρίου και για τέσσερις εβδομάδες, το εργοστάσιο Mirafiori όπου παράγεται η Levante SUV σταμάτησε από τις 20 Δεκεμβρίου ως τις 15 Ιανουαρίου, ενώ το εργοστάσιο στην Modena θα σταματήσει την παραγωγή των Granturismo και Grancabrio ως τις 8 Ιανουαρίου.
Μεγάλο μέρος ευθύνης έχει η μείωση κατά 67% των πωλήσεων στην Κίνα λόγω των νέων κανονισμών που διέπουν τις σχέσεις των αυτοκινητοβιομηχανιών και των αντιπροσώπων, η μείωση 15% στις Η.Π.Α. και 4% στην Ευρώπη. Ο Federico Bellono προϊστάμενος των Grugliasco και Mirafiori δικαιολογεί λέγοντας πως «είναι ξεκάθαρο πως επιβραδύνουμε την παραγωγή και οι επενδύσεις στα νέα μοντέλα «πάγωσαν».