Ποια είναι η Ares Design και τί κάνει;

Κοινοποίησε το άρθρο

O Dany Bahar ξέρει να επιβιώνει, είναι πρώην Red Bull και πρώην Ferrari μάγος του μάρκετινγκ, είναι αυτός που «έτρεξε» ένα αμφιλεγόμενο σχέδιο επέκτασης όταν ανέλαβε τα ηνία της Lotus και είναι αυτός που ηγείται σήμερα της Ares Design, μια σύγχρονη carrozzeria στην καρδιά του ιταλικού μηχανοκίνητου αθλητισμού, την  Modena.

Ο Bahar σε συνεργασία με τον Waleed Al Ghafari, γκουρού των τηλεπικοινωνιών, εγκατέστησε τη νέα εταιρία στο κτηριακό συγκρότημα πρώην αντιπροσωπείας Fiat και Alfa Romeo συνολικής έκτασης 18.000 τ.μ. Εκεί οι συνολικά 110 υπάλληλοι εργάζονται σε αυτοκίνητα one-off και έχουν παραδώσει ήδη 150 αυτοκίνητα στους πελάτες τους που φυσικά είναι άνθρωποι με πολύ καλής οικονομικής κατάστασης με την τάση να ξοδεύουν πολλά χρήματα απλά για την ευχαρίστησή τους.

Ο Bahar επιμένει λέγοντας πως «η ζήτηση είναι παγκόσμια και θα μεγαλώσει, η ανάγκη για προσαρμογή ξεφεύγει από το κέντημα στο κάθισμα και την βελτίωση του κινητήρα. Τα δικά μας projects σέβονται του τοπικούς κανονισμούς ασφάλειας και κυκλοφορίας παρέχοντας στους πελάτες μας ψηλό επίπεδο διαφοροποίησης ανάλογα με τις απαιτήσεις τους. Τα αυτοκίνητα είναι πανάκριβα σε απόλυτους αριθμούς το κόστος όμως είναι ρεαλιστικό αν σκεφτείτε το πελατολόγιό μας. Ο σχεδιαστής Mihai Panatescu έχει την ικανότητα να ταιριάζει την φιλοδοξία της εταιρίας με αυτό που ζητάει ο πελάτης και επιβεβαιώνεται περίτρανα με το τελευταίο project που αφορά στην αναβίωση μιας De Tomaso Pantera βασισμένη σε μια Lamborghini Huracan». Η Ares εξερευνάει την πολύ κερδοφόρα αγορά των αναπαλαιώσεων όπως για παράδειγμα μια Porsche 964 με κιβώτιο και τιμόνι PDK από μια 991, εμπρός άξονα και φρένα από μια 997. Η μια Corvette Stingray 53 ετών με σασί και κινητήρα μιας Corvette C6 ή μια τροποποιημένη Mercedes G-Class 4×4 squared X-Raid από 700.000€.