Ήρθε το τέλος στις τηλεφωνικές δημοσκοπήσεις και τις στοχευμένες έρευνες; Ίσως, καθώς τα κοινωνικά δίκτυα εξελίσσονται σε δημοσκοπικά εργαλεία και όχι μόνο. Η Dacia το κάνει πράξη στην προσπάθειά της να κατανοήσει καλύτερα αυτά που θέλει ο πελάτης «ανοίγοντας» ένα ερωτηματολόγιο στο Facebook στο οποίο καλούνται οι χρήστες να απαντήσουν σε ερωτήσεις που αφορούν τo νέο Duster.
Ειλικρινή σχεδίαση, βελτίωση της ιπποδύναμης και του υδραυλικού τιμονιού, πιο ευχάριστο εσωτερικό, πιο άνετα καθίσματα και καλύτερη ηχομόνωση είναι το αποτέλεσμα της «έρευνας» στο FB.