ABT XGT 600 ίππων: Δικό σας με 600.000 ευρώ (video)

Κοινοποίησε το άρθρο

 

Η ABT Sportsline δημιούργησε ένα αγωνιστικών προδιαγραφών αυτοκίνητο για το δρόμο, το οποίο απευθύνεται σε 99 ευκατάστατους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού

 

 

Το ABT XGT είναι το πιο ιδιαίτερο όχημα που βγήκε τα τελευταία χρόνια από το Kempten, όπου βρίσκεται το εργοστάσιο της ABT. Η οποία, είναι γνωστή όχι μόνο για τις βελτιώσεις της, αλλά και για τις αγωνιστικές της επιτυχίες.

Η ABT Sportsline έχει συμμετάσχει σε περισσότερους από 300 αγώνες στο DTM από το 2000, έχει πετύχει δεκάδες νίκες και πάνω από 250 τερματισμούς στο βάθρο και είναι αυτή τη στιγμή η πιο επιτυχημένη ενεργή ομάδα στο Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού.

Έχει δηλαδή την κατάλληλη τεχνογνωσία για ένα τόσο φιλόδοξο δημιούργημα, όπως το XGT. Το οποίο είναι ένα αυτοκίνητο για το δρόμο, αλλά βασίζεται σε ένα καθαρόαιμο αγωνιστικό GT2.

Οι απαιτήσεις όμως του μηχανοκίνητου αθλητισμού και της οδικής κυκλοφορίας απέχουν πολύ μεταξύ τους. Άρα, μόνο εύκολο δεν ήταν το έργο των ανθρώπων της ABT, που χρειάστηκαν δύο χρόνια για να το ετοιμάσουν.

Με περίπου 40 μεμονωμένες εγκρίσεις, η πολύμηνη διαδικασία για να κυκλοφορήσει το XGT στους δρόμους, ξεπέρασε αρκετά το χρόνο που χρειάζονται τα συμβατικά αυτοκίνητα για να πάρουν τη σχετική άδεια.

Το αποτέλεσμα πάντως ήταν οπτικά, η έκδοση δρόμου διαφέρει ελάχιστα από το αγωνιστικό AUDI R8 LMS GT2. Το XGT δεν είναι ένα σούπερ σπορ αυτοκίνητο με αγωνιστική εμφάνιση. Είναι ουσιαστικά ένα νόμιμο αγωνιστικό αυτοκίνητο.

Με 640 ίππους στα 1.400 κιλά του αμαξώματός του πάντως, δύσκολα θα βρει δρόμο για να…ικανοποιηθεί. Και αν βρεθεί σε μποτιλιάρισμα, ο οδηγός του μάλλον θα…κλαίει τα λεφτά του.

Διαβάστε εδώ ποιες είναι οι πόλεις με το χειρότερο μποτιλιάρισμα

Όποιος καταφέρει να βρεθεί στη θέση του οδηγού, θα έχει την αίσθηση ενός πραγματικού αγωνιστικού αυτοκινήτου. Κυριολεκτικά, γιατί ακόμα και το τιμόνι του XGT προέρχεται από την αγωνιστική έκδοση.

Οι τεχνικές τροποποιήσεις στους τομείς της διαχείρισης του κινητήρα, του λογισμικού και του εξαιρετικά σύνθετου συστήματος διάγνωσης, έχουν εφαρμοστεί προσεκτικά προκειμένου να διατηρηθεί ο αγωνιστικός του χαρακτήρας.

Για καθημερινή χρήση, ενσωματώθηκε το σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου του συμβατικού μοντέλου, ο πίνακας οργάνων τροποποιήθηκε για μη αγωνιστική χρήση και προστέθηκαν το χειρόφρενο, το κεντρικό κλείδωμα. Αλλά και μια κάμερα οπισθοπορείας και σύστημα ακινητοποίησης.

Ο πίνακας ελέγχου προσαρμόστηκε στη χρήση του δρόμου και ελέγχει τους ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους εξωτερικούς καθρέπτες, τον κλιματισμό και τις ενδείξεις.

Το σύστημα της εξάτμισης βέβαια τροποποιήθηκε, αφού έπρεπε να πληροί τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων, αλλά και τα επιτρεπόμενα τα επίπεδα θορύβου.

Φυσικά, μεγάλη προσοχή δόθηκε και στον τομέα της ασφάλειας. Ένα πραγματικό XGT μάλιστα, χρησιμοποιήθηκε σε απαιτητικές δοκιμές σύγκρουσης στο πλάι και στο μπροστινό μέρος.

Εκτός από τις εκτεταμένες δοκιμές στο δρόμο, το ABT XGT συμπλήρωσε χιλιάδες χιλιόμετρα στο Nurburgring Nordschleife, το Sachsenring και το Hockenheimring.

Την εξέλιξη του ανέλαβαν οι οδηγοί της ABT στο DTM, Kelvin van der Linde, Scherer Ricardo Feller, ο πρεσβευτής της μάρκας Scherer Frank Stippler, αλλά και ο διευθυντής Motorsport της ABT, Martin Tomczyk.

Το συμπέρασμά τους ήταν ότι: «Η οδική συμπεριφορά, η συμπεριφορά διεύθυνσης και η επιτάχυνση δεν μπορούν να συγκριθούν με κανένα αυτοκίνητο δρόμου». Χάρη στη διπλή ρυθμιζόμενη ανάρτηση με τροποποιημένα ελατήρια, οι φιλόδοξοι οδηγοί, θα έχουν την ευκαιρία να βρουν τη δική τους τέλεια ρύθμιση για κάθε πίστα.

Οι υποψήφιοι πελάτες θα έχουν τέσσερις χρωματικές επιλογές, ενώ μεμονωμένες λύσεις και παραλλαγές είναι δυνατές χάρη στη χειροποίητη κατασκευή του.

Η τιμή του ABT XGT ξεκινά από 600.000 ευρώ και υπάρχουν μόνο 99 σασί που περιμένουν να κατασκευαστούν σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κάθε πελάτη. Ο οποίος μπορεί να είναι κάποιος…ανήσυχος οδηγός ή συλλέκτης σπορ αυτοκινήτων.

Αν είστε κάποιος από αυτούς, μην χάνετε χρόνο. Οι παραγγελίες ξεκίνησαν…

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

FERRARI 12 Cilindri : Αεροπορία εδάφους -Τιμή (video)

Η FERRARI 12 Cilindri είναι ένα μοντέλο που μας δείχνει ότι η εξέλιξη της αυτοκινητοβιομηχανίας μπορεί να γίνεται χωρίς να ξεφεύγει από το αρχικό...

Νέα CUPRA Leon και Formentor : Σχεδιαστικό άλμα

Η CUPRA παρουσίασε τα ανανεωμένα Formentor και Leon, τα οποία έχουν επανασχεδιαστεί και βελτιωθεί με σκοπό να συνεχίσουν την επιτυχημένη πορεία των προκατόχων τους     Η...

HYUNDAI Bayon 2024 : «Έξυπνος» εκσυγχρονισμός – Τιμές

Νέα εμφάνιση, έξυπνα χαρακτηριστικά συνδεσιμότητας και ασφάλειας, αλλά και ανανεωμένο εσωτερικό με σύγχρονες τεχνολογίες διαθέτει πλέον το HYUNDAI Bayon     To HYUNDAI Bayon είναι ένα από...

MG EXE 181 με επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 1 δευτερόλεπτο (video)

  Το ηλεκτρικό πρωτότυπο hypercar EXE181 της MG Motor, συνδέει το ένδοξο παρελθόν με το μέλλον της μάρκας, έχοντας ως κύριο στόχο να σπάσει τα...

NISSAN Concepts : Το μέλλον ξεκινά από την Κίνα (video)

Πρωτότυπα μοντέλα για όλες τις διαθέσεις, που θα καλύπτουν τις μελλοντικές ανάγκες κινητικότητας παρουσίασε η NISSAN στην Κίνα       Δεν υπάρχει πλέον εταιρεία που να προγραμματίζει...

VIDEO : Χαλαρωτικό οδοιπορικό στη Μαγιόρκα με Mustang Mach-E

  Καθίστε αναπαυτικά και χαλαρώστε, ταξιδεύοντας στην πανέμορφη Μαγιόρκα «οδηγώντας» μια αθόρυβη Mustang Mach-E     Το Ford Scenic Project, που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τον καταξιωμένο Βρετανό...

DFSK: Νέα μάρκα στην Ελλάδα – Ποια μοντέλα έρχονται (video)

  Η DFSK, μια εταιρεία τα μοντέλα της οποίας κυκλοφορούν σε περισσότερες από 70 χώρες, εισάγεται πλέον επίσημα και στην Ελλάδα, από τον όμιλο εταιρειών...

Πρωτομαγιά : Πως θα κυκλοφορήσουν τα Μ.Μ.Μ.

Διαφοροποιήσεις θα υπάρξουν στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς τη Μ. Τετάρτη. Γιατί στην απεργία της ΓΣΕΕ, ανήμερα της Πρωτομαγιάς, θα συμμετάσχουν και τα σωματεία των...