Opel OnStar: 1,5 Εκατομ. Διαδράσεις Πελατών με τον ‘Φύλακα Άγγελο’

Κοινοποίησε το άρθρο

Η αυτόματη απόκριση σε περίπτωση σύγκρουσης είναι ένα από τα πολλά καινοτόμα χαρακτηριστικά του συστήματος Opel OnStar, που κάνει την οδήγηση πιο άνετη και διασφαλίζει άριστη συνδεσιμότητα.

Η μοναδική υπηρεσία που χρησιμοποιεί φιλικούς συμβούλους αντί ψυχρές μηχανές μπορεί επίσης να ξεκλειδώνει πόρτες από απόσταση, να κατεβάζει προορισμούς απευθείας στο αυτοκίνητο, να αποστέλλει emails για την κατάσταση του οχήματος και να προσφέρει ένα 4G/LTE Wi-Fi hotspot. Λιγότερο από εννέα μήνες μετά το λανσάρισμά του, το σύστημα Opel OnStar έχει ήδη καταγράψει περίπου 1,5 εκατομμύριο διαδράσεις με πελάτες που επικοινωνούν μέσω τηλεφώνου, εφαρμογής κινητού ή του μπλε μπουτόν της υπηρεσίας OnStar. Σήμερα, το ένα στα δύο νέα Opel που πωλούνται στην Ευρώπη, εφοδιάζεται με OnStar.

«Αυτά τα απίστευτα νούμερα αποδεικνύουν ότι η υπηρεσία Opel OnStar σημειώνει τρομερή επιτυχία! Σε λιγότερο από ένα χρόνο μετά το λανσάρισμα, η προσωπική μας υπηρεσία συνδεσιμότητας και υποστήριξης τείνει να γίνει χρήσιμος βοηθός για κάθε οδηγό επιβατικού μοντέλου Opel που θέλει να την έχει στο πλάι του,» εξηγεί η Tina Müller, Διευθύντρια Μάρκετινγκ του Opel Group. «Η γενιά των smartphone είναι περιχαρής με το 4G LTE Wi-Fi Hotspot, ενώ λειτουργίες όπως η Υπηρεσία Κλήσης Έκτακτης Ανάγκης παρέχουν στους μεγαλύτερους σε ηλικία την ασφάλεια και προστασία που επιθυμούν ενώ οδηγούν.»

Opel-OnStar-295079

Δημοφιλέστερη υπηρεσία είναι η εφαρμογή κινητού myOpel, την οποία περίπου 700.000 πελάτες με smartphone έχουν ενεργοποιήσει μέχρι σήμερα. Τα πιο δημοφιλή χαρακτηριστικά της εφαρμογής μέχρι τώρα είναι κλείδωμα / ξεκλείδωμα θυρών, online εντοπισμός οχήματος και ενεργοποίηση κόρνας του οχήματος και φώτων αλάρμ. Οι πελάτες μπορούν επίσης να έχουν πρόσβαση σε σημαντικά δεδομένα όπως κατάσταση λαδιού ή πίεση ελαστικών, να στέλνουν προορισμούς στο σύστημα πλοήγησης του αυτοκινήτου και να διαχειρίζονται το ενσωματωμένο Wi-Fi hotspot, που επιτρέπει τη σύνδεση μέχρι επτά συσκευών μέσα και γύρω από το όχημα.

Από πέρσι που λανσαρίστηκε η Opel OnStar έχει λάβει περίπου 300.000 κλήσεις από πελάτες και έχει στείλει πάνω από 150.000 μηνιαία emails διάγνωσης οχήματος. Στο internet, οι πελάτες έχουν συνδεθεί στη σελίδα Opel OnStar περίπου 300.000 φορές.

Η υπηρεσία Opel OnStar βοηθά επίσης τους ιδιοκτήτες οχημάτων και την αστυνομία σε περίπτωση κλοπής ενός οχήματος. Με την υπηρεσία Εντοπισμού Κλεμμένου Οχήματος, η Opel OnStar μπορεί να συνεργάζεται στενά με την αστυνομία για την ταχεία και ασφαλή ανάκτηση του αυτοκινήτου και την επιστροφή στο νόμιμο ιδιοκτήτη του. Η λειτουργία του μπλοκαρίσματος ανάφλεξης (Ignition Block) επιτρέπει στην Opel OnStar να στέλνει ένα σήμα στο όχημα που εμποδίζει τον κινητήρα να πάρει εμπρός μόλις γίνει αναφορά κλοπής του.

Opel-OnStar-299426

Χάρη στην Opel OnStar, 15 κλεμμένα αυτοκίνητα έχουν εντοπιστεί και επιστραφεί στους ιδιοκτήτες τους μέχρι σήμερα – ακόμα και εκτός συνόρων! Το Astra του Dominik Gamel κλάπηκε στην Αυστρία. Αυτός αμέσως ανέφερε την κλοπή στην Αυστριακή αστυνομία και την υπηρεσία Opel OnStar, που εντόπισε το αυτοκίνητο στη γειτονική Ουγγαρία. Σε συνεργασία με την αστυνομία και των δύο χωρών, η υπηρεσία Opel OnStar βοήθησε στην ανάκτηση του αυτοκινήτου και την επιστροφή στο νόμιμο ιδιοκτήτη του μέσα σε 24 ώρες. «Όταν μου έκλεψαν το Astra ήμουν πολύ στενοχωρημένος, θυμάται ο Dominik, «Νόμιζα ότι δεν το θα έβλεπα ξανά. Είμαι ευγνώμων στην OnStar που το έφερε πάλι σε μένα!»

Η υπηρεσία Opel OnStar διατίθεται με όλα τα επιβατικά αυτοκίνητα Opel. Προσφέρεται σε πελάτες σε Αυστρία, Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Ιρλανδία, Ιταλία, Λουξεμβούργο, Ολλανδία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ισπανία και Ελβετία και σαν Vauxhall OnStar στο Ηνωμένο Βασίλειο. Θα ακολουθήσουν άλλες 18 χώρες μέχρι τον Αύγουστο του 2016.

Στην Ελλάδα, η υπηρεσία Opel OnStar θα είναι διαθέσιμη από φέτος το φθινόπωρο.