Ποιος είπε πως η Toyota είναι συντηρητική, στο «μυστικό» γκαράζ της θυγατρικής Toyota Motosport μπορεί να βρει κανείς ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες παρουσίες στον αντίποδα αυτών που πρεσβεύει η εταιρία παγκοσμίως.
Για παράδειγμα την μοναδική GT-One με άδεια κυκλοφορίας και αυτό διότι χωρίς αυτήν δεν θα μπορούσε να αγωνιστεί στο Le Mans. Έτσι απέκτησε φλας, δερμάτινα καθίσματα και άλλα καλούδια για την καθημερινή οδήγηση. Σε μία άλλη γωνία παρκαρισμένες μια ήμερη όπως δείχνει Lexus IS200 που όμως διαθέτει έναν V8 κινητήρα 4.7 λίτρων με τον οποίο άνετα θα προκαλούσε πονοκέφαλο στις BMW της σειράς Μ και μια TS-650 με 5λιτρο κινητήρα V12 ως αντίπαλο δέος της Brabus. Εκεί βρίσκεται και το πιο μπρουτάλ IQ του κόσμου του οποίου ο υπερτροφοδότης αποδίδει 142 ίππους και δίνοντας 200 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα στο μικρό. Μπρουτάλ όμως δείχνει και το πρωτότυπο 222D (MR2 AW11) πρόγονος του εξημερωμένου MR2. Σε περίοπτη θέση «ποζάρουν» και τα ιερά τέρατα από τους αγώνες αυτοκινήτου όπως η Celica GT-4 ST 165 (1988 -1991) group Α, η Twin Cam Turbo (1983 -1986) group B και η Turbo 4WD ST185 σε έκδοση Safari. Τέλος τις αγωνιστικές καταβολές μαρτυρούν και οι TS010 του 1993, TS040 Hybrid του 2014 από τους αγώνες LeMans και τα μονοθέσια από την εμπλοκή της εταιρίας το 2002-2009 στην F1
{gallery}kosmos/toyota/garage{/gallery}