Είναι σημαντική, διοργανώνεται από τις 2 έως και τις 14 Οκτωβρίου στο Παρίσι και φιλοξενεί πολλές πρώτες παρουσιάσεις. Αυτή είναι η Έκθεσης Αυτοκινήτου Παρισιού
Audi Q3
Η Audi ξεκινάει τον Νοέμβριο την διάθεση της δεύτερη γενιάς του Q3, το οποίο δοκιμάστηκε από τον ειδικό τύπο αλλά δεν παρουσιάστηκε στο κοινό. Πρεμιέρα στο Παρίσι για το αυτοκίνητο των 4.49 μέτρων (δέκα πόντους μεγαλύτερο) και με σαφώς μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, από 460 λίτρα σε 530 και από 1365 σε 1.525 λίτρα. Για αρχή θα διατίθενται βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα από 33.500 ευρώ. o.
Audi A1
Χρειάστηκαν οκτώ χρόνια για να ξεκινήσει η παραγωγή της δεύτερης γενιάς του μικρού από το Ingolstadt. Αρχικά το A1 βασιζόταν στο VW Polo και το Seat Ibiza αλλά όχι στο Skoda Fabia. Τώρα μεγαλώνει 6 εκατοστά και με 4.03 η διαφορά ακόμα και στον χώρο αποσκευών είναι αισθητή. Από τον Οκτώβριο στις αντιπροσωπείες αποκλειστικά βενζινοκίνητο.
Audi e-tron
Το τρίτο αστέρι της Audi στην έκθεση αυτοκινήτου στο Παρίσι είναι το ηλεκτροκίνητο e-tron που έρχεται για να ανταγωνιστεί το Jaguar I-Pace και την Mercedes EQC. Με δύο ηλεκτροκινητήρες και κίνηση στους τέσσερις τροχούς το αυτοκίνητο των 408 ίππων έχει αυτονομία 400 χιλιόμετρα, επιταχύνει 0-100 σε 5/7 δευτερόλεπτα και κοστίζει από 79.900 ευρώ.
Audi SQ2
Το κορυφαίο Q2 με 300 ίππους δύναμη και 400 Nm ροπή φοράει τον γνωστό 2λιτρο Turbo βενζινοκινητήρα του Audi S3, VW Golf R και Seat Leon Cupra R. Το πότε και πόσο δεν είναι ακόμα γνωστό.
BMW 3
Η νέα πολύ-αναμενόμενη γενιά της σειρά 3 είναι από τα σημαντικότερα εκθέματα της έκθεσης. Στα ατού είναι το μήκος των 4.71 μέτρων, οκτώ εκατοστά πιο μακρύ, το λιγότερο βάρος, ο μικρότερος συντελεστής αεροδυναμικής και οι καινούργιες αναρτήσεις. Αρχικά θα την δούμε με δύο 4κύλινδρους βενζινοκινητήρες, δύο 4κύλινδορυς πετρελαιοκινητήρες και έναν 6κύλινδρο πετρελαιοκινητήρα. Το καλοκαίρι του 2019 θα ακολουθήσουν ένα υβριδικό Plug-in 330e με 292 ίππους και μια M340i xDrive με 374 ίππους.
BMW Z4
Η νέα εκδοχή της τεσσάρας Roadsters παρουσιάστηκε από την BMW τέλη Αυγούστου στο Pebble Beach. Η Z4 έχει μεγαλύτερο μήκος και φάρδος αλλά μικρότερο μεταξόνιο. Το κορυφαίο M40i φοράει 6κύλινδρο κινητήρα απόδοσης 340 ίππων, η έκδοση 30i αποδίδει 252 ίππους ενώ η μικρή 20i αποδίδει 184 ίππους.
Citroën C5 Aircross Hybrid Concept
Η Citroën παρουσίασε τον Απρίλιο στην έκθεση αυτοκινήτου της Σαγκάη το C5 Aircross, το οποίο έφερε και στο Παρίσι τοποθετώντας δίπλα του την έκδοση Plug-in-Hybrid που συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα απόδοσης 180 ίππων με έναν ηλεκτροκινητήρα 109 ίππων. Η παραγωγή του Concept C5 Aircross Hybrid θα ξεκινήσει αρχές του 2020.
DS 7 Crossback E-Tense 4×4
Η DS παρουσίασε την έκδοση Plug-in-Hybrid του DS 7, άμεσου ανταγωνιστεί του Tiguan. Η μετάδοση E-Tense 4×4 συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα και δύο ηλεκτροκινητήρες που μαζί προσφέρουν κίνηση στους τέσσερις τροχούς. Το σύνολο αποδίδει 300 ίππους ενώ η μπαταρία αρκεί για 50 χιλιόμετρα.
Citroën C5
Το 2017 σταμάτησε η παραγωγή του C5, αφού η αδελφή εταιρία Peugeot ξεκίνησε με την παραγωγή της νέας έκδοσης 508. Αν και το C5 δεν υπάρχει στην έκθεση, πέρα από το πανέμορφο CXperience, φήμες θέλουν να επανέρχεται.
DS 3 Crossback
Η DS έφερε μαζί της το μικρό SUV με το όνομα DS 3 Crossback που με μήκος 4.12 είναι τέσσερα εκατοστά μικρότερο από το Citroën C3 Aircross, αλλά με 1.53 μέτρα ύψος πολύ πιο χαμηλό. Το Crossback βασίζεται στην πλατφόρμα EMP1, κινείται με βενζινοκινητήρες απόδοσης 100 και 130 ίππων. Επίσης υπάρχει ένας ολοκαίνουργιος απόδοσης 155 ίππων, ένας πετρελαιοκινητήρας απόδησης 130 ίππων και αυτόματο κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων. Ξεχωρίζει το E-Tense με 136 ίππους και αυτονομία 300 χιλιομέτρων.
Fiat: Δεν συμμετείχε σαν μάρκα
Η Fiat είναι μια από τις αντιπροσωπίες που δεν έδωσαν το παρόν στην έκθεση. Δεν υπάρχει ούτε η Alfa Romeo, η Ferrari και η Jeep παρά μόνο η Maserati.
Ford: Δεν συμμετείχε σαν μάρκα
Η Ford θα μπορούσε να δείξει το νέο Ranger Raptor αλλά η παρουσίαση έγινε εικονικά στο Gamescom.
Hyundai i30 Fastback N
Η Hyundai εκθέτει το νέο δυνατό i30 N των 250 ίππων με την επιπλέον Performance έκδοση των 275 ίππων.
Infiniti Project Black S
Το Projekt Black S της premium μάρκας Nissan είναι ένα μεταμορφωμένο Q60 Red Sport 400 που κινείται με τον γνωστό Bi-Turbo-V6 τον οποίο βοηθάει ένα υβριδικό σύστημα το οποίο ανεβάζει την απόδοση στους 563 ίππους, οι οποίοι επιταχύνουν τον σύνολο σε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα.
Kia e-Niro
Πρεμιέρα στο Παρίσι έχει η ευρωπαϊκή έκδοση του e-Niro με 485 χιλιόμετρα αυτονομία και απόδοση 204 ίππους. Αντίστοιχα 312 χιλιόμετρα αυτονομία έχει το μοντέλο βάσης με τους 136 ίππους.
Kia ProCeed
Το 2017 η Kia παρουσίασε στην Φρανκφούρτη το πρωτότυπο Proceed, στο Παρίσι έφερε μαζί της το αυτοκίνητο παραγωγής που απέχει μακράν εμφανισιακά από το πρωτότυπο. Έχει τις ίδιες διαστάσεις με το Ceed αλλά έιναι τέσσερα εκατοστά χαμηλότερο και διατίθεται με κινητήρα 1.6 λίτρων Turbo απόδοσης 204 ίππων και ένα κινητήρα 1.4 λίτρων Turbo απόδοσης 140 ίππων και τέλος έναν πετρελαιοκινητήρα 1.6 λίτρων απόδοσης 136 ίππων.
Kia Ceed GT
Στο Παρίσι υπάρχει και το κορυφαίο Ceed, το GT με τους 204 ίππους δεν διαθέτει τους 275 ίππους για αυτό είναι και πολύ πιο φθηνό. Την διαφορά κάνουν οι καινούργιες αναρτήσεις, οι τροχοί 18 ιντσών και οι κόκκινες δαγκάνες φρένων.
Mazda: Δεν συμμετείχε σαν μάρκα
Παρότι «πουλάει» στην Ευρώπη η Mazda δεν έφερε ούτε το CX-3 αλλά ούτε και το κομψό CX-4 που προς το παρόν διατίθεται μόνο στην Κίνα.
Mercedes B-Klass
H B-Klass είναι κάτι σαν την έκδοση Van της A-Klass. Έχουν το ίδιο μεταξόνιο, εσωτερικά μοιάζουν και διαφέρουν στο νέο αυτόματο 8τάχυτο κιβώτιο και τον πετρελαιοκινητήρα με δύο SCR καταλύτες. Θα βρίσκεται στις αντιπροσωπείες από τον Φεβρουάριο του 2019.
Mercedes A-Klass Limousine
Άλλη μια εκδοχή της A-Klass είναι η λιμουζίνα των 4.55 μέτρων, δηλαδή 13 πόντους παραπάνω. Η λιμουζίνα δεν είναι αντικαταστάτης της CLA, για αυτήν αναμένεται η αλλαγή. Στις βιτρίνες θα βρίσκεται τέλος του χρόνου.
Mercedes GLE
Μεταξύ των εξαιρετικών παρουσιάσεων είναι και η νέα γενιά της M-Klass, τον διάδοχο της Mercedes GLE. Επίσης μακρύτερο, 4.92 μέτρα, προσφέρει παραπάνω χώρο τόσο στους επιβάτες μπρος πίσω όσο και στον αποθηκευτικό χώρο. Η GLE 450 αποδίδει 367 ίππους, 34 παραπάνω από την υφιστάμενη έκδοση, επιπροσθέτως διαθέτει σύστημα EQ-Boost και στο μέλλον αναμένεται και μια έκδοση Plug-in-Hybrid. Η GLE έρχεται με E-Active Body Control και στο εσωτερικό κυριαρχούν δύο οθόνες 12.3 ιντσών.
Opel: Δεν συμμετείχε σαν μάρκα
Η νέα γενιά Combo δεν φαίνεται να αρέσει, το Corsa GSi δεν έχει να πει κάτι τεχνολογικά ενώ το Insignia B παρουσιάστηκε το 2017 όποτε δεν ήταν κάτι που θα προσέλκυε επισκέπτες.
Peugeot e-Legend Concept
Η Peugeot έφερε στο Παρίσι ένα εξαιρετικό Coupé, το e-Legend Concept των 4.65 μέτρων που δεν είναι τίποτα άλλο από ένα κλασικό 504 Coupé, με ηλεκτροκίνηση, αυτονομία, 462 ίππους δύναμη και 800 Nm ροπή που ευθύνεται για επιτάχυνση 0-100 κάτω από τέσσερα δευτερόλεπτα.
Peugeot 508 Hybrid
Υπερήφανη είναι η Peugeot και για τα καινούργια Plug-in-Hybrid μοντέλα που φέρουν νέες μεταδόσεις, εμπρός κίνηση, 225 ίππους δύναμη και μια έκδοση Hybrid4 με κίνηση στους 4 τροχούς και 300 ίππους δύναμη.
Peugeot 508 SW
Η νέα γενιά 508 παρουσιάστηκε νωρίτερα το 2018 στο Σαλόνι της Γενεύης, χωρίς όμως το sw που αποφάσισε η Peugeot να παρουσιάσει στο Παρίσι, με μικρή ανταπόκριση καθώς πληθώρα φωτογραφιών έχουν δημοσιοποιηθεί εδώ και μήνες στο διαδίκτυο.
Porsche 911 Speedster Concept
Η 911 Speedster Concept που παρουσιάστηκε στο Παρίσι βασίζεται στην παλιά γενιά 991 και εμφανισιακά δεν είναι το αυτοκίνητο που θα βγει στην παραγωγή, η οποία είναι περιορισμένη στα 1948 κομμάτια.
Porsche 356 “Nr. 1” Roadster
Η πρώτη Porsche που πήρε άδεια κυκλοφορίας το 1948
Porsche Macan Facelift
Το 2014 ξεκίνησε η σταδιοδρομία της Porsche Macan, το 2018 ήρθε στην έκθεση αυτοκινήτου στο Παρίσι το Facelift. Το μήκους 4.70 μέτρα SUV είναι αλλαγμένο εμφανισιακά κυρίως στο πίσω μέρος με τα LED φωτιστικά να κάνουν την διαφορά. Η αρχή θα γίνει τον Νοέμβριο με μια έκδοση 245 ίππων και τιμές που ξεκινούν από τα 56.000 ευρώ.
Renault KZ-E
Η Renault δείχνει το ηλεκτροκίνητο SUV με την ονομασία KZ-E που θα ξεκινήσει την ζωή του το 2002 από την Κίνα. Για την Ευρώπη η εταιρία θέλει ένα υβριδικό Clio και ένα Plug-in Captur και Mégane.
Renault EZ-Ultimo
Μια σπουδή που όπως τόσες άλλες άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών θέλει να μας δείξει πως θα είναι στο μέλλον η συνύπαρξη μας με το αυτοκίνητο και η σχέση μας με τις μετακινήσεις. Η Renault θέλει αυτό το μέλλον να είναι ένας συνδυασμός γραφείου-καθιστικού.
Seat Tarraco
Μετά από το συμπαγές Ateca και το μικρό Arona η Seat παρουσιάζει το τρίτο στην σειρά SUV, το Tarraco, μια εκδοχή του Skoda Kodiaq και του VW Tiguan Allspace, δηλαδή με μήκος 4.74 μέτρα και ύψος 1.66 μέτρα ένα μεγάλο SUV. Όσο για τους κινητήρες στην διάθεση των πελατών υπάρχουν δύο βενζινοκινητήρες και δύο πετρελαιοκινητήρες με 150 και 190 ίππους αντίστοιχα.
Skoda Vision RS
Το Vision RS είναι το αθλητικό συμπαγής Plug-in-Hybrid hatchback της Skoda το οποίο αναμένεται στην ευρωπαϊκή αγορά αρχές του 2019.
Skoda Kodiaq RS
Η έκδοση RS υπάρχει και για το μεγάλο SUV Kodiaq με τον γνωστό από το VW Tiguan πετρελαιοκινητήρα Biturbo απόδοσης 240 ίππων, κίνηση στους 4 τροχούς και κιβώτιο ταχυτήτων DSG. Τιμή εκκίνησης 49.900 ευρώ.
Smart Forease Concept
Με μικρό παρμπρίζ και χωρίς οροφή το Forease είναι μια σπουδή εκθεσιακή παρά παραγωγής.
Toyota Corolla
Από Corolla Auris και από Auris ξανά Corolla. Ο 5θυρος ανταγωνιστής του Golf έχει μήκος 4.37 μέτρα και βασίζεται στην παγκόσμια πλατφόρμα TNGA-C. Κινητήρια δύναμη ο Turbo βενζινοκινητήρας 1200 κ. Εκ. απόδοσης 112 ίππων και ο υβριδικός 1800 κ. κε. απόδοσης 122 ίππων.
Toyota Corolla Sports Tourer
Μαζί με τη νέα Corolla στο περίπτερο υπάρχει η έκδοση Sport Tourer που με 4.65 μέτρα είναι 19 εκατοστά μακρύτερη από την απλή και έχει έξι εκατοστά μακρύτερο μεταξόνιο. Το νέο είναι ο υβριδικός 2λιτρος βενζινοκινητήρας απόδοσης 180 ίππων.
Toyota RAV4
Ευρωπαϊκή πρεμιέρα στο Παρίσι κάνει η νέα γενιά Toyota RAV4 που βασίζεται επίσης στην παγκόσμια πλατφόρμα «New Global Architecture Platform» ή αλλιώς TNGA. Μήκος 4.60, υβριδικό σύστημα απόδοσης 222 ίππων και ένας 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας 2.5 λίτρων.
VinFast-Limousine Lux A2.0 & Vinfast-SUV Lux SA2.0
Το όνομα VinFast δεν σημαίνει τίποτα για τους περισσότερους και αν δεν μας έλεγαν κάποιοι γνώστες δεν θα ξέραμε πως πρόκειται για μια αυτοκινητοβιομηχανία από το Βιετνάμ, μια χώρα που γνωρίζουμε κυρίως αρνητικά και μέσα από τον πόλεμο με τις Η.Π.Α. Και όμως οι βιετναμέζοι τα κατάφεραν, με το πολυτελές σικάτο sedan να είναι σχέδιο Pininfarina και το SUV στου οποίου την παρουσίαση κλήθηκε να προλογίσει ο David Beckham.
VW: Δεν συμμετείχε σαν μάρκα
Η Audi έδωσε ηχηρό παρόν, το ίδιο και τα αδέρφια Seat και Skoda, από την έκθεση όμως λείπει η μαμά VW.