Νέο Swift Sport ελαφρύτερο, ταχύτερο και πιο… ερεθιστικό

Κοινοποίησε το άρθρο

Το ολοκαίνουριο SWIFT Sport ήρθε και θα σε κεντρίσει! Ολική ανανέωση που ισορροπεί ιδανικά ανάμεσα στη σπορ οδήγηση και στην ασφάλεια. Το νέο SWIFT Sport είναι το hatchback που σε παρακινεί να ζήσεις στα όρια.

Η 3η γενιά του SWIFT Sport υιοθετεί χαμηλότερη και φαρδύτερη σιλουέτα, με πιο επιθετικό σχεδιασμό και αναλογία ροπής προς βάρος, τέτοια που εξασφαλίζει την κατοχύρωση του SWIFT Sport στην κατηγορία των πραγματικά καυτών hatchback! «Γνωρίζουμε ότι οι πελάτες μας εκτιμούν μια δυναμική οδηγική εμπειρία περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, γι αυτό κάναμε το νέο SWIFT Sport ελαφρύτερο, ταχύτερο και πιο… ερεθιστικό, από κάθε άποψη», δήλωσε ο Masao KOBORI, επικεφαλής μηχανικός εξέλιξης του SWIFT Sport.

Τα highlights του νέου Swift Sport

Το βάρος του αμαξώματος μειώθηκε κατά 80 κιλά, περιοριζόμενο στα 970 κιλά, ενώ η μέγιστη ροπή αυξήθηκε κατά 70 Nm, φτάνοντας τα 230 Nm, με τη χρήση του κινητήρα 1.4 BOOSTERJET. Τη ίδια στιγμή η φημισμένη εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά του SWIFT Sport έγινε καλύτερη και πιο κοφτερή από ποτέ! Το αποτέλεσμα είναι η γνήσια καυτή hatch απόδοση, που ανεβάζει το SWIFT Sport σε ένα ανώτερο επίπεδο.

Δυναμική εμφάνιση

Η αθλητική σιλουέτα του SWIFT Sport και τα διαπιστευτήρια των επιδόσεών του, παίρνουν μορφή μέσα από τη νέα μάσκα και τον εμπρός προφυλακτήρα, με το αεροδυναμικό εμπρός σπόιλερ, τα πλαϊνά μαρσπιέ, τον πίσω διαχύτη και την αεροτομή οροφής. Οι γυαλισμένες ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και η διπλή απόληξη της εξάτμισης ολοκληρώνουν την απόλυτη αγωνιστική εικόνα.

Απόλυτη οδηγική εμπειρία

Το νέο εσωτερικό του SWIFT Sport διεγείρει τις αισθήσεις του οδηγού του. Τονισμένες επιφάνειες, χρωματικές αντιθέσεις και όργανα ακριβείας, προσφέρουν την απαραίτητη οπτική σύνδεση, ενώ τα ημιμπάκετ καθίσματα και τα υψηλής ποιότητας υλικά, χαρίζουν στον οδηγό τον απόλυτο έλεγχο της απόλαυσης.

 

SWIFT Sport: επιδόσεις καυτού hatchback

Με τον κινητήρα 1.4 BOOSTERJET να παράγει 230 Nm ροπής και το συνολικό βάρος να είναι 80 κιλά μικρότερο από αυτό του προκάτοχού του, το ελαφρύτερο και ταχύτερο SWIFT Sport έχει εξελιχθεί σε ένα πραγματικά καυτό hatchback που κάνει την ενθουσιώδη οδήγηση πραγματικότητα.

Κινητήρας 1.4 BOOSTERJET

 

Ο βενζινοκινητήρας 1.4 BOOSTERJET χαρακτηρίζεται από την υψηλή απόδοση σε συνδυασμό με την οικονομία καυσίμου. Ο νέος υπερτροφοδότης βοηθά τον κινητήρα να παράγει εντυπωσιακή ροπή από τις χαμηλές ακόμα στροφές περιστροφής, ενώ η μικρή σχετικά χωρητικότητα και η τεχνολογία άμεσου ψεκασμού βελτιστοποιούν την κατανάλωση καυσίμου.

Το σύσημα άμεσου ψεκασμού χρησιμοποιεί μπεκ με επτά οπές, επιτρέποντας έτσι αυξημένη πίεση στο καύσιμο και μεγαλύτερο βαθμό ακρίβειας ψεκασμού, με αποτέλεσμα υψηλότερη απόδοση και χαμηλότερες εκπομπές καυσαερίων.

Το σύστημα υπερτροφοδότησης είναι εφοδιασμένο με ελεγχόμενη βαλβίδα εκτόνωσης, η οποία κανονικά παραμένει σε κλειστό κύκλωμα προκειμένου να προσφέρει άμεση απόκριση του κινητήρα σε φυσιολογικές συνθήκες οδήγησης, αλλά ανοίγει για να ελαχιστοποιήσει την κατανάλωση όταν το αυτοκίνητο κινείται με σταθερή ταχύτητα σε ανοιχτό δρόμο.

 

Περιορισμένο Βάρος, Βελτιωμένο Πάτωμα και Ακαμψία Αμαξώματος για Καλύτερο Κράτημα

Το νέο SWIFT Sport «πατάει» στην πλατφόρμα αμαξώματος “HEARTECT”, μια νέας γενιάς πλατφόρμα αμαξώματος της Suzuki που προσφέρει αναβαθμισμένη απόδοση στις βασικότερες κατηγορίες απόδοσης ενός οχήματος, έχοντας χαμηλό βάρος και υψηλή ακαμψία.

Η ευρεία ανάπλαση τη δομής του κάτω μέρους της πλατφόρμας και των εξαρτημάτων που αναρτώνται σε αυτή, οδήγησε στην αντικατάσταση του αποτελούμενου από διαφορετικά τμήματα πλαισίου της προηγούμενης πλατφόρμας, με μία συνεχή που αυξάνει την ακαμψία.

Το νέο πλαίσιο, που έχει ως χαρακτηριστικό την απαλή καμπύλη φόρμα, διαχειρίζεται αποτελεσματικά την ενέργεια, προσφέροντας ασφάλεια σε περίπτωση σύγκρουσης. Συνολικά, η ακαμψία του αμαξώματος έχει μεγιστοποιηθεί μέσω της αύξησης των σημείων ενίσχυσης, βελτιώνοντας ταυτόχρονα τη γραμμικότητα και τον έλεγχο της συμπεριφοράς του αμαξώματος στις αλλαγές κατεύθυνσης.

Επιπρόσθετα της πλατφόρμας “HEARTECT” και του ελαφριού και απορροφητικού αμαξώματος “TECT”, η λεπτομερής εξέλιξη των εξαρτημάτων του εσωτερικού, των καθισμάτων και πολλών άλλων στοιχείων, οδήγησαν στο αποτέλεσμα το συνολικό βάρος να μην ξεπερνά τα 970 κιλά

Η αναλογία ροπής-βάρους στο νέο SWIFT Sport αγγίζει τα 4,2 κιλά / Nm ροπής, κάνοντάς το αυτόματα ένα από τα πιο ανταγωνιστικά καυτά hatch της αγοράς.

Άλλα χαρακτηριστικά του κινητήρα 1.4 BOOSTERJET:

  • Σύστημα μεταβλητής πίεσης καυσίμου που μειώνει τις εκπομπές ρύπων
  • Μεταβλητό σύστημα ελέγχου του αισθητήρα αέρα εισαγωγής για γρήγορη απόκριση
  • Εναλλάκτης αέρα (intercooler) που βελτιώνει την ογκομετρική απόδοση της εισαγωγής
  • Κοντοί αυλοί στην πολλαπλή εισαγωγής, πολλαπλή εξαγωγής ενσωματωμένη στην κυλινδροκεφαλή και εξελιγμένο σύστημα στήριξης για χαμηλό βάρος και περιορισμένο όγκο

 

Χαρακτηριστικά κινητήρα

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τύπος1.4 BOOSTERJET (βενζίνη)
Αριθμός κυλίνδρων4
Αριθμός βαλβίδων16
Χωρητικότητα                                    (κυβικά εκατοστά)1.373
Διάμετρος x διαδρομή                                     (χιλιοστά)73,0 x 82,0
Σχέση συμπίεσης9,9
Μέγιστη ισχύς                                               PS/rpm140 / 5.500
Μέγιστη ροπή                                                    Nm/rpm230/2.500-3.500
Σύστημα ψεκασμούΆμεσος

 

6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο

Βελτιώσεις πραγματοποιήθηκαν στο κιβώτιο που εξόπλιζε το απερχόμενο SWIFT Sport, προκειμένου να επιτευχθούν ακόμα πιο κοντές και ακριβείς αλλαγές ταχυτήτων. Η απαιτούμενη αρχική δύναμη στο λεβιέ προσαρμόστηκε ώστε να επιτευχθεί ομαλή και σαφέστερη αίσθηση κατά την αλλαγή, κάτι που επικουρείται από τις επιπλέον μικρορυθμίσεις που πραγματοποίησαν οι τεχνικοί μας προκειμένου να αυξηθεί η αμεσότητα και η στιβαρότητα.

Ανάρτηση

Δεδομένου του ρόλου του ως το κορυφαίο σπορ μοντέλο στη γκάμα της Suzuki, η ήδη εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά που συναντήσαμε στα προηγούμενα μοντέλα SWIFT Sport έχει εξελιχθεί ακόμα περισσότερο στο νέο SWIFT Sport, με ακόμα καλύτερη οδηγική σταθερότητα, βελτιστοποιημένη στρεπτική ακαμψία και αναβαθμισμένες δυναμικές αντιδράσεις στο όριο.