Οδηγούμε στην Ελλάδα το Volvo XC40 Recharge

Κοινοποίησε το άρθρο

Η Volvo Cars ήταν ο πρώτος κατασκευαστής αυτοκινήτων που δεσμεύτηκε στην καθολική εφαρμογή της ηλεκτροκίνησης και στη σταδιακή κατάργηση των αυτοκινήτων που χρησιμοποιούν μόνο κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Εδώ και περίπου 2χρόνια, κάθε νέο Volvo περιλαμβάνει ηλεκτροκίνηση, ενώ σήμερα η εταιρεία παρουσιάζει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το XC40 Recharge. Με αρχή το XC40 Recharge, η Volvo Cars θα γνωστοποιεί το μέσο αποτύπωμα άνθρακα στον κύκλο ζωής κάθε νέου της μοντέλου.

Το XC40 Recharge είναι το πρώτο αυτοκίνητο στη νέα σειρά Recharge της Volvo Cars. Το όνομα Recharge θα προσδιορίζει όλα τα Volvo που φορτίζονται, διαθέτουν δηλαδή αμιγώς ηλεκτρικό ή plugin υβριδικό σύστημα κίνησης.

Η σειρά μοντέλων Recharge στοχεύει να δώσει περαιτέρω ώθηση στις πωλήσεις των ηλεκτροκίνητων μοντέλων της Volvo Cars και να ενθαρρύνει, μέσω παροχής κινήτρων, τους οδηγούς υβριδικών να χρησιμοποιούν όσο το δυνατόν περισσότερο το πρόγραμμα Pure που κινεί το αυτοκίνητο αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα.

Για να πετύχει την ιδιαίτερα σημαντική μείωση κατά 40% του αποτυπώματος CO2 ανά αυτοκίνητο έως το 2025, η εταιρεία εκπονεί ένα σύνολο στόχων που αφορούν διαφορετικά τμήματα των λειτουργιών της. H επίτευξή του θα αποφέρει μείωση κατά 50% των εκπομπών άνθρακα ανά αυτοκίνητο “στην εξάτμιση”, μεταξύ του 2018 και του 2025.

Ο στόχος που έχει ήδη ανακοινωθεί, ότι έως το 2025 τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα αντιπροσωπεύουν το 50% των πωλήσεων της Volvo Cars, είναι πρωταρχικός. Η Ελληνική Volvo θέλει αυτό το ποσοστό να το φθάσει στο 70% για την χώρα μας. Και κάτι μας λέει ότι έχουν τον τρόπο και τα εφόδια να το πετύχουν.

Άλλοι βραχυπρόθεσμοι στόχοι περιλαμβάνουν:

  • Έως το 2025, μείωση κατά 25% των εκπομπών CO2 που σχετίζονται με την αλυσίδα εφοδιασμού σε παγκόσμιο επίπεδο.
  • Έως το 2025, 25% των πλαστικών στα νέα αυτοκίνητα της Volvo θα προέρχονται από ανακυκλωμένο υλικό.
  • Μείωση κατά 25% των εκπομπών άνθρακα που προκύπτουν από τη συνολική δραστηριότητα της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένων των παραγωγικών της δραστηριοτήτων και του εφοδιασμού.

Ως πλήρως ηλεκτρική έκδοση του best seller XC40 που κατέκτησε τον καταξιωμένο τίτλο του Ευρωπαϊκού Αυτοκινήτου της Χρονιάς, το Volvo XC40 Recharge βασίζεται στην πλατφόρμα CMA (Compact Modular Architecture), μια προηγμένη δομή αμαξώματος που εξελίχθηκε σε συνεργασία με το γκρουπ Geely.

Το τετρακίνητο XC40 Recharge προσφέρει εμβέλεια πάνω από 400 km (με βάση το πρότυπο WLTP) με μία και μοναδική φόρτιση, ενώ αποδίδει ισχύ 408 ίππων. Η μπαταρία του μπορεί να φορτιστεί στο 80% της χωρητικότητάς της σε σχεδόν 40 λεπτά με τη χρήση συστήματος ταχείας φόρτισης.

Το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας που λειτουργεί σε περιβάλλον Android προσφέρει στους πελάτες εξαιρετικές δυνατότητες παραμετροποίησης, βελτιωμένα επίπεδα διαισθητικής λειτουργίας και ενσωματωμένες υπηρεσίες και τεχνολογία Google, όπως το Google Assistant, το Google Maps και το Google Play Store. Το πλήρως ηλεκτρικό XC40 Recharge μπορεί να δέχεται ασύρματα εκτεταμένες αναβαθμίσεις λογισμικού και λειτουργικού συστήματος.

Βασιζόμενοι στα εξαιρετικά πρότυπα ασφαλείας του αρχικού XC40, οι μηχανικοί ασφαλείας της Volvo Cars ανασχεδίασαν πλήρως την εμπρός δομή του αμαξώματος, ενισχύοντάς την περαιτέρω ώστε να αντισταθμιστεί η απουσία συμβατικού κινητήρα και να πληρούνται τα ίδια υψηλά πρότυπα ασφαλείας που χαρακτηρίζουν και κάθε άλλο Volvo, εξασφαλίζοντας κορυφαία προστασία των επιβατών.

H μπαταρία προστατεύεται από έναν κλωβό ασφαλείας που ενσωματώνεται στο μέσον της δομής του αμαξώματος. Η τοποθέτησή της στο δάπεδο του αυτοκινήτου συντελεί επίσης σε πιο χαμηλό κέντρο βάρους, το οποίο βελτιώνει ακόμη περισσότερο την ευστάθεια και συμβάλλει στην προστασία από ανατροπή.

Στο εσωτερικό, μια καινοτόμος σχεδιαστική προσέγγιση στο πεδίο της λειτουργικότητας προσφέρει στους οδηγούς άφθονο χώρο αποθήκευσης, για παράδειγμα στις πόρτες και στο χώρο αποσκευών. Καθώς το αυτοκίνητο δεν έχει συμβατικό κινητήρα, παρέχει στον οδηγό του ακόμη μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο στο διαμέρισμα κάτω από το εμπρός καπό.