Το πολυαναμενόμενο, νέο Opel Corsa GSi έφτασε! Μετά το Insignia, το Corsa είναι το δεύτερο μέλος της οικογένειας GSi που λανσάρει η μάρκα. Το υψηλής ακρίβειας πλαίσιο OPC εξασφαλίζει άριστη οδική συμπεριφορά και μικρές αποστάσεις φρεναρίσματος. Το Corsa GSi αντλεί ισχύ από τον ζωηρό 1.4L turbo της Opel με 110 kW/150 hp και ροπή 220 Nm (κατανάλωση καυσίμου[1] l/100 km: 8,0-7,7 στην πόλη, 5,5-5,1 εκτός πόλης, 6,4-6,0 μικτός κύκλος, CO2 g/km 147-138). Σε συνδυασμό με ένα εξατάχυτο κιβώτιο πυκνής κλιμάκωσης, ο τετρακύλινδρος κινητήρας εντυπωσιάζει με την επιτάχυνση στη δεύτερη και τρίτη σχέση και με ένα σταθερό εύρος μέγιστης ροπής μεταξύ 3.000 και 4.500 rpm.
Το “καυτό hatchback” της Opel επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 8,9 δευτερόλεπτα μόλις, ενώ παράλληλα εντυπωσιάζει με την ελαστικότητά του: χρειάζεται μόλις 9,9 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από 80 στα 120 km/h με πέμπτη σχέση. Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 207 km/h. Το σπορ Corsa GSi διατίθεται κατόπιν παραγγελίας, στην τιμή των 19.960 Ευρώ (λιανική τιμή με ΦΠΑ στη Γερμανία).
Το πλαίσιο OPC και τα δισκόφρενα με τις κόκκινες δαγκάνες έχουν ρυθμιστεί στη θρυλική αγωνιστική πίστα του Nürburgring “Nordschleife” υπό τις οδηγίες του Διευθυντή του Τμήματος Performance Cars & Motorsport της Opel, Volker Strycek. Η ευέλικτη συμπεριφορά και οι μικρές αποστάσεις ακινητοποίησης είναι εγγυημένες, ειδικά σε συνδυασμό με τις προαιρετικές ζάντες αλουμινίου 18-ιντσών, με σπορ ελαστικά 215/40 ZR18.
Σπορ αίσθηση στον υπερθετικό βαθμό: Corsa GSi με γνήσια αγωνιστική εμφάνιση
Οι υψηλές επιδόσεις του νέου Corsa GSi συνδυάζονται με μία αθλητική εξωτερική εμφάνιση όπου κυριαρχούν οι μεγάλοι αεραγωγοί, το ανάγλυφο καπό, η εντυπωσιακή πίσω αεροτομή και τα διαμορφωμένα με ακρίβεια μαρσπιέ. Από μπροστά, η τολμηρή φυσιογνωμία του Opel GSi προσελκύει την προσοχή με τη μεγάλη κυψελοειδή μάσκα και το κεντρικό Opel Blitz που υποστηρίζεται από δύο φτερά, και τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών σε αγωνιστική εμφάνιση carbon. Τα μεγάλα σχεδιαστικά στοιχεία με τα χρωμιωμένα πλαίσια συνδέονται οπτικά με μία οριζόντια γραμμή μέσω μαύρων εγκάρσιων τμημάτων, τα οποία διατρέχουν το εμπρός τμήμα, μαζί με τη μαύρη εγκάρσια μπάρα στην έδραση του καπό και ενισχύουν τον σπορ χαρακτήρα, που είναι εμφανής και στο πίσω τμήμα. Η εντυπωσιακή αεροτομή στην άκρη της οροφής δημιουργεί πρόσθετη αεροδυναμική πίεση και η σπορ, χρωμιωμένη απόληξη εξαγωγής πλαισιώνεται από την εντυπωσιακή πίσω ποδιά στο χρώμα του αμαξώματος.
Γνήσια σπορ αίσθηση αποπνέει και το εσωτερικό του Corsa GSi, όπου ξεχωρίζουν το σπορ τιμόνι, ο δερμάτινος επιλογέας σχέσεων, τα αλουμινένια σπορ πεντάλ και το προαιρετικό, σπορ κάθισμα Recaro.