Τα αποκαλυπτήρια του πραγματικά πολυαναμενόμενου SUV της Lamborghini, Lamborghini Urus, έγιναν κάπου κοντά στο εργοστάσιο της εταιρίας στην Bologna της Ιταλίας και είναι κοινή ομολογία πως πρόκειται για ένα ορόσημο στην ιστορία του Ιταλού κατασκευαστή καθώς είναι η δεύτερη φορά που πειραματίζεται με όχημα 4Χ4. Η ιδέα του LM002 πριν από καμιά τριανταριά χρόνια μπορεί να ήταν μπορεί θαυμαστή αλλά αποδείχθηκε καταστροφική αφού μετά από δέκα χρόνια εξέλιξης το όχημα που θα υποστήριζε τον αμερικανικό στρατό κατέληξε στα χέρια 300 ιδιότροπων ιδιωτών πελατών.
Τριάντα χρόνια μετά, παιδί της Volkswagen group, η Lamborghini έχει καταρχήν πρόσβαση στην πλατφόρμα MLB, πάνω στην οποία «παίζουν» η Porsche Cayenne, το Audi Q7 και η πετυχημένη Bentayga της Bentley γεγονός που κατεβάζει το κόστος παραγωγής σε πρωτοφανή χαμηλά. Αμφιλεγόμενη σχεδιαστικά, η Lamborghini Urus διαφέρει παρασάγγας από την «καθαρόαιμη» τετρακίνητη LM002 με το πεδίο δράσης να αμφιταλαντεύεται μεταξύ χωμάτινων επιφανειών και εκτός δρόμου δυνατοτήτων. Το εμπρός μέρος είναι πολύπλοκο με πολλαπλά σχήματα, γραμμές και καμπύλες στο ίδιο περίπου μοτίβο είναι και τα πλαϊνά ενώ πίσω φιγουράρουν τέσσερις τελικές ένας διαχύτης και μια λεπτή αεροτομή. Σε αντίθεση με το LM002, η Lamborghini Urus δεν χαλιέται με πειραματισμούς, «φοράει» όχι μόνο το πιο μοντέρνο και όμορφο κοστούμι της εταιρίας αλλά και τον πιο δυνατό κινητήρα 4.0 λίτρα V8, twin turbo, 641 ίππους, 600Nm ροπή δίνουν μέσω ενός 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου 3.6 δευτερόλεπτα επιτάχυνση 0-100 και 12.8 δευτερόλεπτα επιτάχυνση 0-200 για ένα όχημα 2.200 κιλών στεγνό. Τιμή βάσης για όσους από εσάς ξέρετε πως θα κερδίσετε το τζακποτ, μόλις 185.000€