Το NILU είναι ένα supercar με 1.070 ατμοσφαιρικούς ίππους, που ακούγεται σαν μονοθέσιο της Φόρμουλα-1, διατηρεί τα παραδοσιακά χειριστήρια και…απεχθάνεται την ηλεκτροκίνηση.
Tο όνομα Sasha Selipanov μάλλον είναι άγνωστο στους περισσότερους. Πρόκειται όμως για έναν ταλαντούχο σχεδιαστή, ο οποίος έχει δημιουργήσει αυτοκίνητα όπως η BUGATTI Chiron και η KOENIGSEGG Gemera.
Ο ιδιαίτερα δραστήριος Ρώσος σχεδιαστής, πρόσφατα ξεκίνησε την εταιρεία συμβούλων σχεδιασμού Hardline27 με έδρα το Λος Άντζελες. Και στη συνέχεια, μαζί με τη σύζυγό του Inna, ίδρυσαν τη δική τους μάρκα υπεραυτοκίνητων. Την NILU27.
Το πρώτο μοντέλο της NILU27 μάλλον είναι το αυτοκίνητο των…ονείρων του Selipanov. Πρόκειται για ένα εντυπωσιακό supercar, για την κατασκευή του οποίο έγινε εκτενή χρήση ανθρακονημάτων. Με το αμάξωμα να έχει σωληνωτά υποπλαίσια από κράμα αλουμινίου εμπρός και πίσω.
Ο κινητήρας του είναι ένας V-12 6,5 λίτρων που εξελίσσεται από την εταιρεία κατασκευής κινητήρων Hartley Engines από τη Νέα Ζηλανδία. Είναι…εκτεθειμένος στη κοινή θέα, συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 7 σχέσεων και αποδίδει 1.070 ίππους, έχοντας μέγιστη ροπή 860 Nm.
Η επιτάχυνση από στάση ως τα 100 χλμ./ώρα εξαρτάται από τις ικανότητες του οδηγού. Με την τελική ταχύτητα να…περιορίζεται στα 400 χλμ./ώρα.
Στόχος του πάντως είναι να ακούγεται σαν τους παλαιότερους κινητήρες της Φόρμουλα-1! Σημαντικό ρόλο σε αυτό παίζει και το σύστημα εξάτμισης 12 σε 1, το οποίο βρίσκεται ανάμεσα στους κυλίνδρους.
Σαφώς επηρεασμένο από τα αγωνιστικά supercars των δεκαετιών του 60 και του 70, το NILU, έχει πόρτες στυλ “gullwing” που ανοίγουν προς τα επάνω.
Στο εσωτερικό υπάρχουν δύο καθίσματα, ενώ το μοναδικό του ψηφιακό στοιχείο είναι η κάμερα/καθρέφτης οπισθοπορείας. Διαθέτει παραδοσιακά, αναλογικά καντράν και μηχανικά χειριστήρια.
Ακόμη και το τιμόνι είναι εντελώς απαλλαγμένο από διάφορα χειριστήρια, ώστε να μην αποσπούν την προσοχή του οδηγού.
Το υπεραυτοκίνητο της NILU χρησιμοποιεί ανάρτηση με διπλά ψαλίδια, με τα πίσω να είναι ορατά. Διαθέτει ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 R, διαστάσεων 265/35 R20 εμπρός και 325/30 R21 πίσω. Οι ιδιαίτερα ελαφριές ζάντες προέρχονται από την ιταλική AppTech και ο εξοπλισμός πέδησης από την Brembo.
Αρχικά το NILU, το οποίο προορίζεται για χρήση σε πίστα, θα είναι διαθέσιμο σε 15 μονάδες. Με τα πρώτα αυτοκίνητα να συναρμολογούνται από τον Όμιλο Aria στο Irvine της Καλιφόρνια. Τιμές δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα, με τις φήμες να θέλουν να ξεπερνά τα 3,5 εκατομμύρια δολάρια. Αργότερα πρόκειται να κατασκευαστούν και 54 αυτοκίνητα για χρήση σε δρόμο.
Το σίγουρο είναι ότι το συγκεκριμένο υπεραυτοκίνητο προκαλεί τις παραδοσιακές, ηλεκτρικές πλέον τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας. Σε μια εποχή που εταιρείες με ιστορία στα υπεραυτοκίνητα, όπως η FERRARI και η LAMBORGHINI εξηλεκτρίζονται.
Αποφεύγοντας την ηλεκτροκίνηση, την ψηφιοποίηση και άλλα τεχνολογικά βοηθήματα, το NILU θα προσφέρει μια ακατέργαστη, αφιλτράριστη, χωρίς λογοκρισία εμπειρία οδήγησης. Με τον οδηγό να νιώθει …κρύο ιδρώτα κάθε φορά που θα ανεβάζει στροφές το V12.