Opel Insignia Country Tourer: AWD και +25 mm απόσταση από το έδαφος

Κοινοποίησε το άρθρο

Τα νέα κορυφαία μοντέλα της Opel, Insignia Grand Sport και Insignia Sports Tourer γιόρτασαν τις παγκόσμιες πρεμιέρες τους πριν από μερικούς μήνες – αλλά τώρα ένα τρίτο μοντέλο πλαισιώνει την παρέα τους με τη μορφή του Opel Insignia Country Tourer που παρουσιάστηκε στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης. Με περιπετειώδη χαρακτήρα, γοητεία εκτός δρόμου και προαιρετικό σύστημα AWD με έλεγχο της κατανομής ροπής  (torque vectoring), είναι η ιδανική επιλογή για τους λάτρεις των χειμερινών σπορ και των υπαίθριων δραστηριοτήτων, αλλά και για όσους εκτιμούν την εξατομικευμένη εμφάνιση.

Το νέο Opel Insignia Country Tourer εντυπωσιάζει έχοντας τις ίδιες αρετές με τα Grand Sport και Sports Tourer – είναι ευρύχωρο και σημαντικά ελαφρύτερο από την απερχόμενη έκδοση χάρη σε μία νέα αρχιτεκτονική. Επίσης διαθέτει ποικίλες καινοτόμες τεχνολογίες, όπως αρμόζει σε μία αληθινή ‘ναυαρχίδα’. Τέλος, αποπνέει τη δική του ‘country-style’ γοητεία: μαύρα προστατευτικά και ασημί εμπρός και πίσω ποδιές χαρίζουν στο νέο μοντέλο μία σκληροτράχηλη offroad εμφάνιση. Οι πελάτες που προτιμούν ένα ακόμα πιο εξατομικευμένο όχημα έχουν ακόμα περισσότερες δυνατότητες με το Opel Exclusive, επιλέγοντας από μία απεριόριστη γκάμα χρωμάτων.

Το νέο Opel Insignia Country Tourer διατίθεται με ισχυρούς κινητήρες turbo βενζίνης και diesel. Κορυφαίος diesel είναι ο νέος 2.0L BiTurbo diesel (Επίσημη κατανάλωση καυσίμου σύμφωνα με τον κύκλο NEDC: στην πόλη 8,9 l/100 km, εκτός πόλης 6,0 l/100 km, μικτός κύκλος 7,2 l/100 km, ειδικές εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο 191- g/km). Ο νέος δίλιτρος κινητήρας  diesel αποδίδει 154 kW/210 hp στις 4.000 rpm και πλούσια ροπή 480 Nm από τις 1.500 rpm χάρη σε μία τεχνολογία σειριακής υπερσυμπίεσης δύο σταδίων, που χαρίζει στο Country Tourer τη δύναμη που αρμόζει σε ένα όχημα περιπέτειας. Από την άλλη, ο δίλιτρος βενζινοκινητήρας Turbo άμεσου ψεκασμού με 191 kW/260 hp (Κατανάλωση στον κύκλο NEDC: στην πόλη 11,5 l/100 km, εκτός πόλης 7,3 l/100 km, μικτός κύκλος 8,9 l/100 km, 203 g/km CO2) τίθεται επικεφαλής της γκάμας βενζινοκινητήρων. Και οι δύο κινητήρες προσφέρουν άφθονη οδηγική απόλαυση σε συνδυασμό με ένα νέο, οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο και προηγμένο σύστημα τετρακίνησης Twinster.

Είκοσι χιλιοστά πρόσθετη απόσταση από το έδαφος σε συνδυασμό με το καινοτόμο σύστημα τετρακίνησης με torque vectoring και τη νέα πίσω ανάρτηση πέντε συνδέσμων υποστηρίζουν την οδήγηση εκτός δρόμου και προσφέρουν στο Insignia Country Tourer το πιο προηγμένο σύστημα στην κατηγορία του. Αντί ενός παραδοσιακού πίσω διαφορικού, που κατανέμει ισόποσα τη ροπή στους πίσω τροχούς, το Opel Insignia Country Tourer διαθέτει δύο ηλεκτρονικά ελεγχόμενους πολύδισκους συμπλέκτες που επιτρέπουν μία πιο εξατομικευμένη και ακριβή μετάδοση ισχύος σε κάθε τροχό – ανεξαρτήτως οδικών ή καιρικών συνθηκών. Για εξουδετέρωση της τάσης υποστροφής σε κλειστές στροφές με υψηλότερες ταχύτητες, το σύστημα, ανάλογα με την πίεση του γκαζιού και την κίνηση του τιμονιού, στέλνει περισσότερη ροπή στον εξωτερικό πίσω τροχό. Αυτό συμβαίνει χωρίς περαιτέρω παρέμβαση του οδηγού, σε κλάσμα του δευτερολέπτου και σταθεροποιεί το όχημα. Επιπλέον, το Insignia στρίβει με μεγαλύτερη ακρίβεια, απαντώντας πιο άμεσα στις εντολές του οδηγού. Το αποτέλεσμα είναι πιο ουδέτερη συμπεριφορά που κάνει το όχημα πιο σταθερό και ελεγχόμενο, ανεξάρτητα από τις συνθήκες.

Το βελτιωμένο πλαίσιο FlexRide αποτελεί τη βάση για βέλτιστη οδηγική συμπεριφορά ανάλογα με τις συνθήκες. Αυτό προσαρμόζει τους αποσβεστήρες, το σύστημα διεύθυνσης, την απόκριση του γκαζιού και τα σημεία αλλαγών σχέσεων (στα αυτόματα) ανεξάρτητα, ή βάσει των προγραμμάτων ‘Standard’, ‘Sport’ ή ‘Tour’ που μπορούν να επιλεγούν από τον οδηγό. Το νέο, κεντρικό λογισμικό ‘Drive Mode Control’ είναι η καρδιά και η ψυχή του προσαρμοζόμενου πλαισίου. Αυτό αναλύει συνεχώς τις πληροφορίες από τους αισθητήρες και τις ρυθμίσεις και αναγνωρίζει το εξατομικευμένο οδηγικό στυλ.