Renault Alaskan: Nέος παίκτης στην κατηγορία των pick-up

Κοινοποίησε το άρθρο

H Renault μας παρουσιάζει το Alaskan, το νέο pick-up ενός τόνου, το οποίο θα προσπαθήσει από τη νέα χρονιά να κερδίζει κομμάτια από την πίτα των pick-up σε μια δύσκολη κατηγορία αφού έχει να αντιμετωπίσει τα Nissan Navara, το Toyota Hilux, το Ford Ranger, το Mitsubishi L200 και το Volkswagen Amarok.

Το Alaskan είναι η πρώτη προσπάθεια της Renault στην κατηγορία των pick-up και έχει ως άσσο στο μανίκι του τα κοινά στοιχεία με το Nissan Navara. Η αισθητική του βρίσκεται σε αρμονία με την εταιρική ταυτότητα, με την εμπρόσθια όψη να χαρακτηρίζεται από το μεγάλο σήμα της Renault, το «μυώδες» καπό και τα φώτα ημέρας LED. Στάνταρ είναι οι τροχοί των 16 ιντσών, με τις επιλογές να ανεβαίνουν μέχρι τις 18 ίντσες.

Ο κινητήρας που θα κινεί το Alaskan είναι ο twin-turbodiesel κινητήρας των 2,3 λίτρων της Renault-Nissan Alliance, όπως ακριβώς χρησιμοποιείται και στη γκάμα του van Renault Master. Το εν λόγω dCi σύνολο προσφέρεται με ισχύ 160 ή 190 ίππων, ενώ σε ορισμένες αγορές το γαλλικό pick-up θα προσφέρεται και με μοτέρ 2,5 λίτρων, ένα βενζίνης (160 PS) και ένα πετρελαίου (160 ή 190 PS). Υπάρχει η επιλογή για 6άρι μηχανικό ή 7άρι αυτόματο κιβώτιο.

Alaskan - EMBARGO 17h00UK 300616 1

Όπως και το Navara, έτσι και το Alaskan θα προσφέρεται με σύστημα τετρακίνησης κατά επιλογή, που επιτρέπει την κίνηση στους πίσω ή και στους 4 τροχούς. Το παρόν δίνει το ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (eLSD), ενώ κλειδώνει και το πίσω διαφορικό. Επίσης θα προσφέρει συστήματα όπως το Hill Start Assist (HSA) και Hill Descent Control (HDC).

Το νέο Renault Alaskan θα προσφέρεται σε single-cab, double-cab και chassis-cab εκδόσεις, με το ρυμουλκούμενο φορτίο (με φρένο) να βρίσκεται στους 3,5 τόνους. Στην καρότσα έχουν τοποθετηθεί γάντζοι πρόσδεσης του φορτίου, ενώ υπάρχει και 12V υποδοχή.

{gallery}parousiaseis/renault/alaskan{/gallery}