Το νέο Renault Mégane

Κοινοποίησε το άρθρο

Το νέο Renault Mégane, ξεχωρίζει χάρη στο δυναμικό, αλλά και στιβαρό του σχεδιασμό που συνδυάζεται με ένα μοναδικό πακέτο τεχνολογικών χαρακτηριστικών, τα οποία κανείς συναντά συνήθως σε μοντέλα της μεγαλύτερης κατηγορίας.

Το νέο Renault Mégane

Με κορυφαία οδική συμπεριφορά, το νέο Mégane εφοδιάζεται με μια ευρεία γκάμα κινητήρων που καλύπτει πλήρως τις ανάγκες όλων των πελατών.

Το νέο Mégane προσφέρει μια νέα εμπειρία οδήγησης χάρη στο σύστημα R-Link2, το οποίο λειτουργεί ως το κέντρο ελέγχου του αυτοκινήτου μέσω μιας κάθετα τοποθετημένες οθόνης 8,7 ιντσών. Παράλληλα μέσω της τεχνολογίας Multi-Sense ο οδηγός μπορεί να προσωποποιήσει, σύμφωνα με τις επιθυμίες του, τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, ενώ μια σειρά εξελιγμένων και φιλικών στη χρήση οδηγικών βοηθημάτων –που συμπεριλαμβάνουν και έγχρωμο Head Up Display- συμβάλουν στις ασφαλέστερες διαδρομές.

Στην έκδοση GT, το σύστημα 4Control αποτελεί μια πρωτιά για την κατηγορία. Συνδυάζεται δε με την εξελιγμένη από τη Renault Sport ανάρτηση, ώστε να προσφέρει κορυφαία οδική συμπεριφορά με δυναμικό κράτημα και ακρίβεια στις αντιδράσεις.

Το πλαίσιο και η ανάρτηση του νέου Mégane εξασφαλίζουν ότι ξεχωρίζει από οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο της κατηγορίας. Παράλληλα η ισορροπημένη οδική συμπεριφορά συνδυάζεται ιδανικά με μία εκτεταμένη γκάμα κινητήρων απόδοσης από 90 έως 205 ίππους, οι οποίοι καλύπτουν ένα ευρύ πεδίο αναγκών. Το σύνολο συμπληρώνουν τα κορυφαία επίπεδα άνεσης που προσφέρει η ανάρτηση και η ηχομόνωση της καμπίνας.

Οι φαρδύς ώμοι του νέου Mégane εκφράζουν το συναίσθημα που βρίσκεται στο σχεδιαστικό DNA της Renault. Το κάτω μέρος του αμαξώματος και το καπό μέσω τεταμένων γραμμών συγκλίνουν προς τα εμπρός τονίζοντας το δυναμικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Το κενό ανάμεσα στους τροχούς και τους θόλους είναι πολύ μικρό ενισχύοντας το δυναμικό χαρακτήρα, αλλά και την αίσθηση ποιότητας που προσφέρει το νέο Mégane. Η σημαντική μείωση της απόστασης κατά 25-30χλστ. οφείλεται επίσης στην αναθεωρημένη γεωμετρία της ανάρτησης και στα τοποθετημένα με μεγαλύτερη κλίση αμορτισέρ.

Η ξεχωριστή φωτεινή υπογραφή του νέου Mégane είναι διακριτή τόσο την ημέρα όσο και τη νύχτα:

Μπροστά τα LED σχήματος “C” με τρισδιάστατο εφέ καθορίζουν την φωτεινή υπογραφή. Οι εκδόσεις του νέου Mégane που είναι εφοδιασμένες με φωτιστικά σώματα full LED συνδυάζονται με σύστημα αυτόματης εναλλαγής μεγάλης-μεσαίας σκάλας (τεχνολογία LED Pure Vision).

Τα πίσω φώτα LED με τεχνολογία Edge Light είναι μόνιμα αναμμένα δημιουργώντας μια μοναδική 3διαστατη οριζόντια φωτεινή υπογραφή.

Η μοναδική φωτεινή υπογραφή συνεχίζεται και στο εσωτερικό, όπου μέσω της τεχνολογίας Multi-Sense o οδηγός μπορεί να επιλέξει πέντε διαφορετικούς φωτισμούς που αντιστοιχούν σε αντίστοιχα οδηγικά modes.

Το νέο Renault Mégane2

Καμπίνα επιβατών σε στυλ ‘cockpit’ και καθίσματα με έντονη υποστήριξη

Η καμπίνα επιβατών σε στυλ “cockpit”  διαμορφώνεται γύρω από το ταμπλό και την κεντρική κονσόλα που εφοδιάζονται με προηγμένα συστήματα, όπως το έγχρωμο head-up display και η κάθετα τοποθετημένη οθόνη αφής – τάμπλετ των 8,7ινστών. Η άνεση των επιβατών έχει βελτιωθεί περαιτέρω χάρη στην κορυφαία ποιότητα και το φινίρισμα των υλικών στο ταμπλό, τις επιφάνειες στην πόρτα, την κονσόλα, αλλά και τα χειριστήρια.

Τα καθίσματα είναι σχεδιασμένα ώστε να προσφέρουν απόλυτη υποστήριξη στο σώμα με αποτέλεσμα εξαιρετικά επίπεδα άνεσης και αίσθησης, στοιχείο που οφείλεται κυρίως στη χρησιμοποίηση «αφρού» διπλής πυκνότητας στο εσωτερικό τους. Χαρακτηριστικό είναι ότι οι σκελετοί των καθισμάτων είναι οι ίδιοι που έχουν χρησιμοποιηθεί στα νέα Espace και Talisman, ενώ η επένδυση τους έχει σαφείς αναφορές σε πολυτελή δερμάτινα προϊόντα και έπιπλα υψηλής σχεδιαστικής αξίας. Τέλος τα εμπρός καθίσματα είναι θερμαινόμενα, παρέχουν λειτουργία μασάζ και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη στήριξη της οσφυϊκής μοίρας.

Το νέο Mégane GT-Line, μια ακόμα πιο σπορ εκδοχή του νέου Mégane

Το νέο Mégane GT-Line συνδυάζει το ακόμα πιο σπορ εξωτερικό σχεδιασμό με αντίστοιχες επιλογές στο εσωτερικό.

Το νέο Mégane GT-Line εφοδιάζεται με ένα σπορ εμπρός προφυλακτήρα με ευμεγέθεις εισαγωγές αέρα που συνδυάζονται με αεροδυναμικά κάθετα στοιχεία. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν η χρωμιομένη απόληξη της εξάτμισης και ο διαχύτης.

Οι ανθρακί τροχοί των 17ινστών (18 ιντσών προαιρετικά) και οι βαμμένοι σε αντίστοιχο χρώμα καθρέπτες και διαχύτες συμπληρώνουν την εικόνα.

Η καμπίνα του νέου Mégane GT-Line είναι σπορ και ραφιναρισμένη. Τα άνετα καθίσματα που αγκαλιάζουν το σώμα ξεχωρίζουν χάρη στα ενσωματωμένα προσκέφαλα και τις διακριτές μπλε ραφές. Ο πίνακας οργάνων βασίζεται στην ίδια οθόνη TFT των υπολοίπων εκδόσεων και συνδυάζεται με ένα ειδικά σχεδιασμένο τιμόνι που προσφέρει ακόμα καλύτερο κράτημα.

Το νέο Renault Mégane3


Το νέο Mégane βασίζεται στην πλατφόρμα CMF C/D (Common Module Family) και εφοδιάζεται με μια σειρά χαρακτηριστικών που βρίσκει κανείς μόνο σε μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών, όπως τα νέα Espace και Talisman. Αυτή η πλήρης γκάμα τεχνολογιών είναι μοναδική στη κατηγορία και περιλαμβάνει έγχρωμο head-up display, πίνακα οργάνων με διαμορφώσιμη οθόνη TFT και σύστημα R-Link 2 με οθόνη αφής – ταμπλέτα σε δύο επιλογές, κάθετη τοποθέτηση με οθόνη 8,7 ιντσών ή οριζόντια τοποθέτηση με οθόνη 7 ιντσών, καθώς βεβαίως και τα συστήματα Multi-Sense και 4Control.

Το σύστημα R-Link 2 αποτελεί το κέντρο ελέγχου του οχήματος απ’ όπου ελέγχονται διάφορες λειτουργίες που αφορούν το αυτοκίνητο π.χ. multimedia, σύστημα πλοήγησης, οδηγικά βοηθήματα, σύστημα 4 Control, κτλ.

Το νέο Mégane (ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού) εφοδιάζεται με το σύστημα R-Link 2 που αποτελείται από μια κάθετα τοποθετημένη οθόνη αφής – ταμπλέτα 8,7 ινστών (22cm), αντίστοιχη με εκείνη που εφοδιάζει τα νέα Espace και Talisman. Μοναδικό χαρακτηριστικό για την κατηγορία το R-Link2 προσφέρει την επιλογή ‘pinch & zoom’, όπως συμβαίνει και σε ένα smartphone ή ένα tablet. Παράλληλα το R-Link2 διαθέτει σύστημα αναγνώρισης φωνής για την πλοήγηση, το τηλέφωνο, το ραδιόφωνο κτλ. ώστε να επιτρέπει άμεση και ασφαλή χρήση των διαφόρων λειτουργιών.

Το R-Link 2 προσφέρει:

Άμεσο και εύκολο στη χρήση περιβάλλον χρήσης, αντίστοιχο με εκείνο ενός smartphone.

Εύκολη προσωποποίηση με τη δημιουργία σελίδων και έξι διαφορετικών προφίλ που επιτρέπουν την ταχύτατη προεπιλογή ρυθμίσεων.

Ένα κέντρο ελέγχου απ’ όπου ενεργοποιούνται και απενεργοποιούνται η πλειονότητα των λειτουργιών του αυτοκινήτου, συμπεριλαμβανομένων και των οδηγικών βοηθημάτων.

Το ηχοσύστημα του αυτοκινήτου αναβαθμίστηκε με την εφαρμογή μεγαλυτέρων ηχείων (αυξημένη διάμετρος από 130χλστ. σε 160χλστ.) τα οποία είναι βέλτιστα τοποθετημένα στη βάση των θυρών.

Η τεχνολογία Multi-Sense, η οποία είναι ήδη διαθέσιμη στα νέα Espace και Talisman, επιτρέπει στο χρήστη να προσωποποιήσει την εμπειρία οδήγησης αλλάζοντας την απόκριση που έχει  ο κινητήρας, το χρόνο αλλαγής ταχυτήτων του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη (EDC), ενώ παράλληλα αλλάζει το βαθμό υποβοήθησης του συστήματος διεύθυνσης, αλλά και τον εσωτερικό φωτισμό.

Το νέο Renault Mégane4

Το χειριστήριο του Multi-Sense στην κεντρική κονσόλα προσφέρει άμεση πρόσβαση στις λειτουργίες μέσω της οθόνης του, ενώ περιλαμβάνει 5 προγράμματα: Neutral, Sport, Comfort, Perso and Eco. Στην περίπτωση των εκδόσεων GT, το κουμπί ECO έχει αντικατασταθεί από αντίστοιχο με την ένδειξη R.S. που επιτρέπει την άμεση επιλογή της κατάστασης Sport.

Τα προγράμματα συνδυάζονται με την επιλογή 5 διαφορετικών επιλογών φωτισμού του εσωτερικού: σέπια, κόκκινο, μπλε, μωβ και πράσινο. Ο φωτισμός καλύπτει την κεντρική κονσόλα, το εσωτερικό των θυρών, ενώ αντίστοιχη απόχρωση έχει και ο πίνακας οργάνων.

Παράλληλα, μέσω της τεχνολογίας Multi-Sense, ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει μέχρι και τον ήχο του κινητήρα. Τρείς είναι οι διαθέσιμες επιλογές αυτής της λειτουργίας: Neutral, Comfort και Sport.

Ένα ακόμα στοιχείο που συνήθως κανείς βρίσκει σε μοντέλα της μεγαλύτερης κατηγορίας είναι το έγχρωμο head-up display που συμβάλει στην άνεση και την ασφάλεια, κάνοντας ακόμα αποτελεσματικότερα τα οδηγικά βοηθήματα. Χωρίς να χρειαστεί να πάρει τα μάτια του από το δρόμο, ο οδηγός μπορεί να δει την ταχύτητα του οχήματος, καθώς και πληροφορίες για την πλοήγηση και τα οδηγικά βοηθήματα με απόλυτη ασφάλεια.

Το νέο Renault Mégane5

Το σύστημα 4Control στο νέο Mégane GT – μια πρωτιά για την κατηγορία

Το νέο Mégane GT είναι το πρώτο μοντέλο στην κατηγορία που χρησιμοποιεί το σύστημα ενεργής τετραδιεύθυνσης 4Control, το οποίο επενεργεί στους πίσω τροχούς.

Ρυθμισμένο από τους μηχανικούς της Renault Sport, ειδικά για το νέο Mégane, το συγκεκριμένο σύστημα προσφέρει σπορ χαρακτηριστικά που διακρίνονται για την ακρίβεια αντίδρασης στις εντολές του οδηγού, παρέχοντας κορυφαία επίπεδα οδηγικής απόλαυσης.

Το νέο Mégane είναι ένα αυτοκίνητο που αποδίδει εξαιρετικά σε κάθε επίπεδο, με κορυφαία οδική συμπεριφορά και μια γκάμα κινητήρων που καλύπτουν τις ανάγκες κάθε οδηγού. Άλλο ένα σημείο στο οποίο ξεχωρίζει το νέο μοντέλο είναι η παρεχόμενη άνεση που εξασφαλίζουν τα υψηλά επίπεδα ηχομόνωσης και η απόσβεσης της ανάρτησης.

Ως ειδικός στους κινητήρες και πρωτοπόρος στην τεχνολογία των στροβυλοσυμπιεστών και του downsizing η Renault χάρη και στην εμπλοκή της στην Formula 1 ειδικεύεται στους κινητήρες μικρότερης χωρητικότητας. Κάποιοι από αυτούς συνεργάζονται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC (Efficient Dual Clutch) που ξεχωρίζει για την ευκολία που παρέχει σε καθημερινή βάση.

Η γκάμα των κινητήρων βενζίνης περιλαμβάνει σύνολα έως 205 ίππους

Ο Energy TCe 100 με το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων: 100hp και 175Nm ροπής από τις 1.500rpm.

120g  CO2/km, 5,4 litres/100km

Ο Energy TCe 130 με το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων: 130hp και 205 Nm ροπής από τις 2.000rpm.

Ο υπερτροφοδοτύμενος κινητήρας των 1.2 λίτρων προσφέρει απόδοση αντίστοιχη με ένα ατμοσφαιρικό 2λιτρο σύνολο. Ο άμεσος ψεκασμός βελτιώνει την καύση και επιδρά ευεργετικά στον τομέα της κατανάλωσης (5.3 litres/100km) και τις εκπομπές CO2 (119g/km).

Το νέο Renault Mégane6

Διαθέσιμος αποκλειστικά με το νέο Mégane GT:

Ο Energy TCe 205 με το κιβώτιο EDC των 7 σχέσεων: 205hp και 280Nm ροπής από τις 2.000rpm.

Το συγκεκριμένο σύνολο παρά την υψηλή απόδοση, διατηρεί χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (6 litres/100km) και αντίστοιχα χαμηλές εκπομπές CO2 (134g/km).

Κινητήρες Diesel: σύνολα έως 163 ίππους

Ο Energy dCi 90 με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων: 90hp και 220Nm ροπής από τις 1.750rpm.

95g  CO2/km, 3,7 litres/100km

Ο Energy dCi 110 με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων: 110hp και 260Nm ροπής από τις 1.750rpm.

Ο κινητήρας Energy dCi 110 τοποθετεί το νέο Mégane ανάμεσα στους ηγέτες της κατηγορίας όσον αφορά τις εκπομπές CO2 (95g/km) και την κατανάλωση καυσίμου (3,7 litres/100km). Το συγκεκριμένο σύνολο κερδίζει την υπογραφή ECO2, χάρη και σε τεχνολογία που αναπτύχθηκε στη F1.

Ο Energy dCi110 με το κιβώτιο EDC 6 σχέσεων: 110hp και 250Nm ροπής από τις 1.750rpm.

95g  CO2/km, 3,7 litres/100km.

Ο Energy dCi 130 με το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων: 130hp και 320Nm από τις 1.750rpm.

Εφοδιασμένος με ένα εντυπωσιακό σύνολο τεχνολογιών, ο πετρελαιοκινητήρας Energy dCi 130 αποδίδει από 1,6 λίτρα 130hp με κατανάλωση μόλις 4 litres/100km και εκπομπές CO2 103g/km.

Διαθέσιμος αποκλειστικά με το νέο Mégane GT:

Ο κινητήρας Energy dCi165 με το κιβώτιο EDC 6 σχέσεων: 163hp και 380Nm ροπής.

Ο συγκεκριμένος κινητήρας χρησιμοποιεί δύο στροβυλοσυμπιεστές, έναν μικρότερο χαμηλής αδράνειας για εξαιρετική ελαστικότητα στις χαμηλές στροφές και ένα δεύτερο για γεμάτη αίσθηση ισχύος στις μεσαίες-υψηλές στροφές.

Ένα diesel-ηλεκτρικό σύνολο για το 2017

Ένα diesel-ηλεκτρικό σύνολο (‘Hybrid Assist’) θα είναι διαθέσιμο το 2017. Βασισμένο στον κινητήρα Energy dCi 110, θα προσφέρει χαμηλή κατανάλωση και υψηλή οδηγική απόλαυση χάρη στην εξαιρετική επιτάχυνση, ιδιαίτερα στις χαμηλές στροφές. Ο στόχος είναι κάτω από το καπό του νέου Mégane να εκπέμπει μόλις 76g/km CO2 με μέση κατανάλωση 2.9 litres/100km. Κατά την επιβράδυνση θα γίνεται ανάκτηση ενέργειας και μέσω μιας μπαταρίας 48V θα τροφοδοτείται ο ηλεκτροκινητήρας που θα βοηθά στο έργο του τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.

{gallery}parousiaseis/renault/megane{/gallery}