Η ονομασία TDI (Turbocharged Direct Injection = Υπερτροφοδοτούμενο σύστημα Άμεσης Έγχυσης) είναι η ονομασία των κινητήρων πετρελαίου που κατασκευάζει ο όμιλος εταιρειών Volkswagen, οι οποίοι είναι εξοπλισμένοι με στροβιλοσυμπιεστή και ένα σύστημα κυλίνδρων με άμεση έγχυση καυσίμου. Διακρίνονται για την υψηλή απόδοση και την καλή οικονομία καυσίμου. Οι κινητήρες TDI χρησιμοποιούνται σε οχήματα εταιρειών όπως οι Porsche, Seat, Skoda, Audi, Volkswagen.
Οι κινητήρες TDI παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά το 1989. Τοποθετήθηκαν στα μοντέλα αυτοκινήτων Audi 100 C3. Οι κινητήρες TDI πρώτης γενιάς διέθεταν ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αντλία έγχυσης καυσίμου της εταιρείας Bosch. Ο πρώτος κινητήρας διέθετε 5 κυλίνδρους σε ευθεία διάταξη και η χωρητικότητά του ήταν 2,5 λίτρα. Η ισχύς του έφτανε τους 120 ίππους και η μέγιστη ροπή του τα 265 Nm.
Οι κινητήρες TDI δεύτερης γενιάς παρουσιάστηκαν το 1998. Το στοιχείο εκείνο που διέκρινε αυτούς τους κινητήρες ήταν η μονάδα έγχυσης, η οποία άλλαξε το συνηθισμένο σχεδιασμό του κινητήρα που περιλάμβανε τους εγχυτήρες και την αντλία έγχυσης καυσίμου. Στο σύστημα με τους εγχυτήρες μονάδας η πίεση ρυθμιζόταν για κάθε κύλινδρο ξεχωριστά, σε αντίθεση με το σύστημα άμεσης έγχυσης καυσίμου με μονό συλλέκτη καυσίμου. Ο πρώτος αναβαθμισμένος κινητήρας TDI τοποθετήθηκε στο μοντέλο Volkswagen Passat B5. Ο κινητήρας είχε χωρητικότητα 1.9 λίτρων και ισχύ 115 ίππων.
Το 2004 ξεκίνηση η παραγωγή των κινητήρων TDI τρίτης γενιάς. Σε αυτή τη γενιά οι μηχανικοί χρησιμοποίησαν το σύστημα έγχυσης καυσίμου με κοινό συλλέκτη. Οι κινητήρες διακρίνονταν για την υψηλή απόδοση, την ισχύ, τη φιλικότητα προς το περιβάλλον και την οικονομία. Οι κινητήρες TDI έχουν γίνει δημοφιλείς και χρησιμοποιούνται σε διάφορα μοντέλα οχημάτων.