Clutch-by-wire χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων από την Kia

Κοινοποίησε το άρθρο
Volvo Ex30

Η Kia Motors παρουσιάζει περισσότερες λεπτομέρειες για το νέο έξυπνο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων (iMT), το οποίο έχει σχεδιαστεί για μια σειρά από  υβριδικά εξηλεκτρισμένα μοντέλα (MHEVs) της Kia.

Πρόκειται για μία παγκόσμια καινοτομία ενός  υβριδικού κινητήρα 48V με μετάδοση «clutch-by-wire». Η τεχνολογία έχει σχεδιαστεί για τη βελτίωση της οικονομίας καυσίμου και τη μείωση των εκπομπών CO2 στα MHEV της Kia, διατηρώντας παράλληλα τη συμμετοχή του οδηγού όπως σε ένα συμβατικό χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.
Το iMT ενισχύει τον ηγετικό ρόλο της Kia στην εξέλιξη μιας ολοκληρωμένης σειράς εξηλεκτρισμένων κινητήρων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Πως θα κερδίσεις ένα αυτοκίνητο και τα καύσιμά του για έναν χρόνο

0
Ένα αυτοκίνητο πόλης για έναν χρόνο και τα καύσιμα που θα χρειαστεί, θα κερδίσει ο υπερτυχερός του διαγωνισμού της ελίν.   Ένα γέμισμα στα πρατήρια  της...

DS N°4: Εξηλεκτρισμένη γαλλική πολυτέλεια – Τιμές

0
Το ανανεωμένο DS N°4 διαθέτει πλουσιότατο εξοπλισμό, γαλλική φινέτσα και πληρέστατη γκάμα υβριδικών, plg-in-hybrid και αμιγώς ηλεκτρικών εκδόσεων.     Το DS N°4 είναι ένα αυτοκίνητο της...

VIDEO: Σκόνη και καπνός από τη Νεβάδα μέχρι το Λας Βέγκας

0
Δείτε μια απολαυστική ταινία με πρωταγωνιστή τον οδηγό των αγώνων NASCAR, Riley Herbst o οποίος σκορπάει σκόνη και καπνό από τα μονοπάτια της ερήμου...

Αντί για μηχανικό σύνδεσμο, ο συμπλέκτης του iMT λειτουργεί εξ ολοκλήρου ηλεκτρονικά και ενσωματώνεται στον εξηλεκτρισμένο κινητήρα 48V MHEV. Το iMT συνεργάζεται με τo  υβριδικό σύστημα (MHSG) ώστε να απενεργοποιεί τον κινητήρα νωρίτερα από το σύστημα Idle Stop & Go  πριν την ακινητοποίηση του αυτοκινήτου.

Επίσης, υπό προϋποθέσεις το σύστημα απενεργοποιεί περιστασιακά τον κινητήρα σε ταχύτητες έως και 125 χλμ./ώρα και τον ενεργοποιεί εκ νέου όταν ο οδηγός πιέσει ξανά το πεντάλ του γκαζιού ή του συμπλέκτη. Σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης το σύστημα μπορεί να βελτιώσει τη συνολική κατανάλωση καυσίμου και να μειώσει τις εκπομπές CO2 περίπου κατά 3%.

Η επιλεγμένη σχέση παραμένει εμπλεκόμενη ακόμη και με τον κινητήρα προσωρινά απενεργοποιημένο. Ο κινητήρας επανεκκινείται άμεσα με την ίδια σχέση από το MHSG μόλις ο οδηγός πιέσει τα πεντάλ του φρένου ή του γκαζιού.

Εάν ο οδηγός πιέσει το πεντάλ του συμπλέκτη για να αλλάξει σχέση ή εάν η ταχύτητα του αυτοκινήτου είναι πολύ χαμηλή για την εμπλεκόμενη σχέση, τότε η μετάδοση επανεκκινεί τον κινητήρα στο ουδέτερο (δηλ. με ανοιχτό τον συμπλέκτη).