Στο εξωτερικό η αυτοκίνηση έχει περάσει από πολλά στάδια, σαφώς περισσότερα από ότι στην Ελλάδα. Για παράδειγμα είναι απόλυτα σύνηθες εδώ και δεκαετίες να πηγαίνουν στην εργασία τους οι υπάλληλοι με ένα αυτοκίνητο μοιραζόμενοι το κόστος.
Δεν ξενίζει ακόμα και το ride sharing που σημαίνει μοιράζομαι με άλλους αυτοκίνητο και κόστος, ακόμα για μια εκδρομή. Βέβαιατο ride sharing προϋποθέτει έρευνα και συνεννόηση, σε αντίθεση με το πιο πρόσφατο ride hailing όπου η μεταφορά είναι άμεση, δηλαδή on demand, κάτι σαν το δικό μας διπλό ή τριπλό αγώι σε ταξί με την διαφορά πως γνωστοποιείς την θέση σου μέσω κινητού και το αμέσως επόμενο ταξί που βολεύει έρχεται να σε παραλάβει. Η Αμερικάνικη Uber πρωτοπορεί έχοντας συνάψει ήδη συνεργασίες με εταιρίες ταξί στην Ασία όπου λειτουργεί το ride hailing με επιτυχία. Τώρα προσανατολίζεται στην δημιουργία ενός αυτόνομου στόλου και για αυτό θα συνεργαστεί με την Mercedes, όπου με το κινητό θα δηλώνεις ότι θέλεις να πας από το σημείο στο οποίο βρίσκεσαι στο σημείο Β και θα λαμβάνεις απάντηση στο κινητό αν υπάρχει διαθέσιμο αυτόνομο όχημα που μπορεί να σε μεταφέρει, σε πόση ώρα θα είναι εκεί και το κόστος της διαδρομής. Η πληρωμή θα γίνεται φυσικά διαδικτυακά και για την απόσταση που θα χρησιμοποιήθηκε το μέσο.