Το 1965 ο Δημήτρης Πολυανίδης μεταναστεύει στην Σουηδία και ένα χρόνο αργότερα έρχεται στην ζωή ο Νίκος που είναι το δεύτερο παιδί της οικογένειας. Μετά από 8 χρόνια ο Νίκος επιστρέφει στην Ελλάδα, λίγα χρόνια μετά δημιουργείται η γνωστή πίστα καρτ στο Νέο Ρύσιο της Θεσσαλονίκης που ήταν η δεύτερη στην Ελλάδα μαζί με την πίστα που υπήρχε στην Αθήνα στον Άγιο Κοσμά και ο Νίκος γνωρίζει για πρώτη φορά τον υπέροχο κόσμο του καρτ. Από τότε ακολούθησε μία εντυπωσιακή αγωνιστική πορεία του οδηγού που κατάφερε να πάρει πολλούς τίτλους.
GO: Νίκο πότε δημιουργήθηκε η πίστα καρτ του Νέου Ρυσίου και από ποια χρονιά ξεκίνησες εσύ τους αγώνες;
ΝΠ: Η πίστα δημιουργήθηκε το 1976 όταν εγώ ήμουνα 10 ετών και οι αγώνες ξεκίνησαν το 1978 ενώ το 1989 άρχισα να τρέχω και εγώ. Εκείνα τα χρόνια γίνονταν αγώνες σε ολόκληρη την Ελλάδα όμως όλοι οι αγώνες στην Βόρεια Ελλάδα γίνονταν στην δική μας πίστα.
Στους σημερινούς αγώνες υπάρχουν πολλές κατηγορίες και συγχρόνως υπάρχουν και ξεχωριστοί αγώνες με βάση την μάρκα κάθε καρτ. Νομίζω ότι αυτός ο διαχωρισμός μειώνει τις συμμετοχές του πρωταθλήματος και γι αυτό βλέπουμε αυτή την εικόνα
GO: Θυμάσαι αν υπήρχαν οδηγοί που να ακολουθούσαν το Πρωτάθλημα εκείνη την εποχή και ποιες ήταν οι κατηγορίες των αγώνων;
Ν.Π: Από το 1985 υπήρχε μία ομάδα 8 οδηγών που ακολουθούσαν το πρωτάθλημα Ελλάδος και ταξίδευαν συχνά στην Αθήνα για να τρέξουν στους αγώνες. Όταν ξεκίνησα να τρέχω και εγώ από την Θεσσαλονίκη ήμασταν 4 οδηγοί που ακολουθούσαμε το πρωτάθλημα. Οι κατηγορίες στους αγώνες εκείνης της εποχής ήταν η Μινι, η Νάσιοναλ που έτρεχαν οι νέοι οδηγοί και η κατηγορία Σούπερ. Κάθε χρόνο οι πρώτοι 10 οδηγοί αν ήθελαν να συνεχίσουν πήγαιναν στην κατηγορία Σούπερ.
GO: Πότε είχε ξεκινήσει το Κύπελλο καρτ της Βόρειας Ελλάδας και ποιους οδηγούς θυμάσαι από εκείνη την εποχή;.
Ν.Π: Αν θυμάμαι καλά το κύπελλο στη Βόρεια Ελλάδα ξεκίνησε το 1991 και με βάσει τους κανονισμούς εκείνης της εποχής έπρεπε να τρέξεις σε κάποιους αγώνες του κυπέλλου για να έχεις δικαίωμα συμμετοχής σε αγώνες πρωταθλήματος. Από τους αγώνες καρτ πέρασαν μεγάλα ονόματα και είχα δυνατούς αντιπάλους τους Μοσκώφ, Χατζή, Κυρίτση, και Βαλάνο από την Βόρεια Ελλάδα και από την Αθήνα τους Χατζημπαλόγλου, Μουτεσίδη και πολλούς άλλους.
Αν κάποιο παιδί θέλει να ακολουθήσει τους αγώνες προτείνω στους γονείς να είναι μακριά από ενέργειες που επηρεάζουν τον οδηγό και συνήθως φέρνουν αντίθετα αποτελέσματα
GO: Θέλω να θυμηθείς τους τίτλους που έχεις πάρει στο Κύπελλο της Βόρειας Ελλάδας και στο πρωτάθλημα Ελλάδος.
Ν.Π: Τα καλύτερα αποτελέσματα τα έχω από την συμμετοχή μου στο πρωτάθλημα Ελλάδος αφού στην Βόρεια Ελλάδα μία φορά είχα καταφέρει να είμαι πρώτος στο τέλος του χρόνου. Στο πρωτάθλημα είχα ξεκινήσει στην κατηγορία Νάσιοναλ σε ηλικία 23 ετών. Ήταν το 1990 ‘όταν στον τελευταίο αγώνα λόγω έλλειψης συμμετοχών είχε ακυρωθεί ο αγώνας και είχα πάρει από τον ΕΣΣΑΜ τον τίτλο του καλύτερου οδηγού. Την επόμενη χρονιά έτρεχα στην κατηγορία Σούπερ και πήρα το πρωτάθλημα ανάμεσα σε 20 οδηγούς. Το 1992 ήμουνα πρώτος στο πρωτάθλημα, το 1993 ήμουνα και πάλι πρωταθλητής ενώ το 1994 πήρα την τρίτη θέση. Θυμάμαι επίσης ότι ήμουνα πρωταθλητής και το 1995. Όταν σταμάτησα τους αγώνες ήμουνα 29 ετών.
GO: Σήμερα μαζί με τον αδελφό σου τον Αλέκο λειτουργείτε την νέα πίστα που είναι διεθνών προδιαγραφών. Θέλω να συγκρίνεις τους αγώνες της εποχής εκείνης με τους σημερινούς.
Ν.Π: Το καρτ ακολουθεί και αυτό την κρίση που έχουμε στην χώρα μας. Είναι λογικό ο καθένας να προσπαθεί να εξασφαλίσει τα προς του ζην και το χόμπι είναι σε δεύτερη μοίρα. Πιστεύω ότι και σήμερα υπάρχουν καλοί οδηγοί που μπορούν να αναδειχθούν όμως όπως όλα τα αθλήματα έχουν κάποιο κόστος και αυτό είναι το μεγάλο πρόβλημα. Σε ότι αφορά το επίπεδο των καρτ και των διοργανώσεων υπάρχει μεγάλη πρόοδος.
GO: Το 2017 η πίστα σας φιλοξένησε τον τελικό αγώνα του Κυπέλλου Ελλάδος και φέτος τον 2ο αγώνα του Πρωταθλήματος. Στον πρόσφατο αγώνα οι συμμετοχές μόλις ξεπέρασαν τις 30. Υπάρχει αισιοδοξία για άνοδο των συμμετοχών ώστε το καρτ να γνωρίσει τις καλές στιγμές του παρελθόντος;
Ν.Π: Πράγματι όλοι περιμέναμε περισσότερες συμμετοχές όμως για όλα υπάρχει εξήγηση. Στους σημερινούς αγώνες υπάρχουν πολλές κατηγορίες και συγχρόνως υπάρχουν και ξεχωριστοί αγώνες με βάση την μάρκα κάθε καρτ. Νομίζω ότι αυτός ο διαχωρισμός μειώνει τις συμμετοχές του πρωταθλήματος και γι αυτό βλέπουμε αυτή την εικόνα. Φυσικά το ίδιο συμβαίνει και στους αγώνες της Αθήνας. Ελπίζω κάποια στιγμή η Ομοσπονδία να δει το πρόβλημα και να αποφασίσει ανάλογα για να έχουμε ένα δυνατό πρωτάθλημα.
GO: Ποια θα ήταν η συμβουλή σου σε έναν πατέρα που θα φέρει το παιδί του στην πίστα να μάθει να οδηγεί και ίσως να ακολουθήσει τους αγώνες.
Ν.Π: Να έχει υπομονή και να αφήσει το παιδί του να μάθει σωστή οδήγηση από τους έμπειρους εκπαιδευτές. Εδώ στο Νέο Ρύσιο μαζί με τον αδελφό μου κατασκευάσαμε μία πίστα διεθνών προδιαγραφών όπου το παιδί μπορεί να οδηγεί με ασφάλεια. Αν κάποιο παιδί θέλει να ακολουθήσει τους αγώνες προτείνω στους γονείς να είναι μακριά από ενέργειες που επηρεάζουν τον οδηγό και συνήθως φέρνουν αντίθετα αποτελέσματα. Όλοι οι γονείς θέλουν το παιδί τους πρωταθλητή αλλά όλοι δεν μπορούν να γίνουν και μάλιστα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Αν ακολουθήσει το παιδί ένα σωστό πρόγραμμα μπορεί να αναδείξει τις ικανότητες του.