EV concept “Prophecy” : Η προφητεία της Hyundai

Κοινοποίησε το άρθρο
Tο νέο EV concept, “Prophecy” (Προφητεία) θα παρουσίαζε η Hyundai Motor Company, στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, στις 3 Μαρτίου 2020.
Το νέο EV concept εκφράζει την νεότερη σχεδιαστική φιλοσοφία Sensuous Sportiness της Hyundai ενσωματώνοντας μια όμορφη σιλουέτα με έμφαση στις χαλαρές καμπύλες που ρέουν στην πίσω πλευρά και προσφέρουν εξαιρετική αεροδυναμική. Η γραμμή που δημιουργείται στο πίσω μέρος συμπληρώνεται από το ενσωματωμένο σπόιλερ και τα φωτιστικά σώματα.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Ξεκίνησαν οι δοκιμές του νέου SMART #2. Πότε θα κυκλοφορήσει

0
Η νέα ηλεκτρική πλατφόρμα ECA της SMART υποβάλλεται σε απαιτητικά προγράμματα δοκιμών για την πλήρη επικύρωσή της, αφού έχει ξεκινήσει η αντίστροφή μέτρηση για...

Η CHERY…παίζει μπάσκετ στο Μαρούσι

0
Μαρούσι CHERY είναι πλέον η ονομασία της ιστορικής ομάδας μπάσκετ των βορείων προαστίων της Αθήνας, αφού η νέα φιλόδοξη μάρκα του Spanos Group αναλαμβάνει...

FIAT Grande Panda: Το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026» για την Ελλάδα

0
Τον τίτλο «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026» για την Ελλάδα κατέκτησε το FIAT Grande Panda.     Η καθιερωμένη, ετήσια εκδήλωση ανάδειξης του «Αυτοκινήτου της Χρονιάς για την...

Το “Prophecy”δεν ακολουθεί τις τάσεις της αγοράς. Δίνει έμφαση στη διαχρονική ομορφιά που θα αντέξει στη δοκιμασία του χρόνου” δήλωσε ο κ, SangYup Lee, Head του Hyundai Global Design Center. “Η εικονική του σχεδίαση αποσκοπεί στην επέκταση του σχεδιαστικού φάσματος της Hyundai σε ευρύτερους ορίζοντες.”

Volvo Ex30

Το όνομα “Prophecy” αντικατοπτρίζει τον σκοπό του concept, καθορίζοντας την κατεύθυνση των μελλοντικών σχεδίων της Hyundai, ενώ ταυτόχρονα καθιερώνεται ως η σχεδιαστική απεικόνιση της γκάμας EV της Hyundai.

Το EV concept “Prophecy” θα παρουσιαστεί στο ευρύ κοινό στις 3 Μαρτίου στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης (11:45 CEST, Stand 4252 / Hall4). Η Hyundai Motor θα παρουσιάσει τη mid-long στρατηγική της ηλεκτροκίνησης και θα επικεντρωθεί στην ανθρωπότητα πέρα ​​από την τεχνολογία αναδεικνύοντας ότι «Η πραγματική πρόοδος βρίσκεται στον αέρα», η οποία εμπνέεται από το νέο όραμα της μάρκας “Progress for Humanity”.