EV concept “Prophecy” : Η προφητεία της Hyundai

Renault-Captur
Tο νέο EV concept, “Prophecy” (Προφητεία) θα παρουσίαζε η Hyundai Motor Company, στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, στις 3 Μαρτίου 2020.
Το νέο EV concept εκφράζει την νεότερη σχεδιαστική φιλοσοφία Sensuous Sportiness της Hyundai ενσωματώνοντας μια όμορφη σιλουέτα με έμφαση στις χαλαρές καμπύλες που ρέουν στην πίσω πλευρά και προσφέρουν εξαιρετική αεροδυναμική. Η γραμμή που δημιουργείται στο πίσω μέρος συμπληρώνεται από το ενσωματωμένο σπόιλερ και τα φωτιστικά σώματα.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Audi e tron S και Audi e tron S Sportback με τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες

0
Η Audi παρουσιάζει τα νέα e-tron S και e-tron S Sportback και για πρώτη φορά, ένα ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής προσεγγίζει τα δυναμικά χαρακτηριστικά και...

Νέα έκδοση Beverly 350 Tourer με όφελος 620 €

0
Το Piaggio Beverly, από το 2001 που κυκλοφόρησε, έφερε την επανάσταση στην αγορά των σκούτερ μεσαίου κυβισμού, παρουσιάζοντας έναν νέο τύπο δίτροχου με ελκυστικό...

Focus EcoBoost Hybrid με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης 48-volt

0
Το αναβαθμισμένο Ford Focus με τον οικονομικό και εξηλεκτρισμένο κινητήρα EcoBoost Hybrid είναι τώρα διαθέσιμο στην Ευρώπη. Η προηγμένη, ήπια υβριδική τεχνολογία των 48-volt επιτρέπει...

Το “Prophecy”δεν ακολουθεί τις τάσεις της αγοράς. Δίνει έμφαση στη διαχρονική ομορφιά που θα αντέξει στη δοκιμασία του χρόνου” δήλωσε ο κ, SangYup Lee, Head του Hyundai Global Design Center. “Η εικονική του σχεδίαση αποσκοπεί στην επέκταση του σχεδιαστικού φάσματος της Hyundai σε ευρύτερους ορίζοντες.”



Το όνομα “Prophecy” αντικατοπτρίζει τον σκοπό του concept, καθορίζοντας την κατεύθυνση των μελλοντικών σχεδίων της Hyundai, ενώ ταυτόχρονα καθιερώνεται ως η σχεδιαστική απεικόνιση της γκάμας EV της Hyundai.

Το EV concept “Prophecy” θα παρουσιαστεί στο ευρύ κοινό στις 3 Μαρτίου στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης (11:45 CEST, Stand 4252 / Hall4). Η Hyundai Motor θα παρουσιάσει τη mid-long στρατηγική της ηλεκτροκίνησης και θα επικεντρωθεί στην ανθρωπότητα πέρα ​​από την τεχνολογία αναδεικνύοντας ότι «Η πραγματική πρόοδος βρίσκεται στον αέρα», η οποία εμπνέεται από το νέο όραμα της μάρκας “Progress for Humanity”.