EV concept “Prophecy” : Η προφητεία της Hyundai

Κοινοποίησε το άρθρο
Tο νέο EV concept, “Prophecy” (Προφητεία) θα παρουσίαζε η Hyundai Motor Company, στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, στις 3 Μαρτίου 2020.
Το νέο EV concept εκφράζει την νεότερη σχεδιαστική φιλοσοφία Sensuous Sportiness της Hyundai ενσωματώνοντας μια όμορφη σιλουέτα με έμφαση στις χαλαρές καμπύλες που ρέουν στην πίσω πλευρά και προσφέρουν εξαιρετική αεροδυναμική. Η γραμμή που δημιουργείται στο πίσω μέρος συμπληρώνεται από το ενσωματωμένο σπόιλερ και τα φωτιστικά σώματα.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

FERRARI Amalfi: Καθημερινό GT (video)

Η Amalfi είναι μια γνήσια FERRARI 640 ίππων με τα…όλα της, η οποία όμως μπορεί να ανταποκριθεί και στις καθημερινές, οικογενειακές μετακινήσεις.     Η FERRARI αποκάλυψε...

BYD Atto 3 2025 : Διακριτική ανανέωση – Τιμές

Το επιτυχημένο BYD Atto 3 ανανεώνεται στα σημεία, με σημαντικές αναβαθμίσεις στην τεχνολογία και επιλεκτικές στη σχεδίαση.     Το BYD Atto 3 είναι το κορυφαίο, σε...

VOLVO EX30 με όφελος έως 10.000 ευρώ

Η επιδότηση ηλεκτροκίνησης της VOLVO προσφέρει σημαντικό όφελος σε όλα τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα, με το EX30 να έχει αρχική τιμή κάτω από 30.000 ευρώ.     Η...

Το “Prophecy”δεν ακολουθεί τις τάσεις της αγοράς. Δίνει έμφαση στη διαχρονική ομορφιά που θα αντέξει στη δοκιμασία του χρόνου” δήλωσε ο κ, SangYup Lee, Head του Hyundai Global Design Center. “Η εικονική του σχεδίαση αποσκοπεί στην επέκταση του σχεδιαστικού φάσματος της Hyundai σε ευρύτερους ορίζοντες.”

Το όνομα “Prophecy” αντικατοπτρίζει τον σκοπό του concept, καθορίζοντας την κατεύθυνση των μελλοντικών σχεδίων της Hyundai, ενώ ταυτόχρονα καθιερώνεται ως η σχεδιαστική απεικόνιση της γκάμας EV της Hyundai.

Το EV concept “Prophecy” θα παρουσιαστεί στο ευρύ κοινό στις 3 Μαρτίου στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης (11:45 CEST, Stand 4252 / Hall4). Η Hyundai Motor θα παρουσιάσει τη mid-long στρατηγική της ηλεκτροκίνησης και θα επικεντρωθεί στην ανθρωπότητα πέρα ​​από την τεχνολογία αναδεικνύοντας ότι «Η πραγματική πρόοδος βρίσκεται στον αέρα», η οποία εμπνέεται από το νέο όραμα της μάρκας “Progress for Humanity”.