EV concept “Prophecy” : Η προφητεία της Hyundai

Tο νέο EV concept, “Prophecy” (Προφητεία) θα παρουσίαζε η Hyundai Motor Company, στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, στις 3 Μαρτίου 2020.
Το νέο EV concept εκφράζει την νεότερη σχεδιαστική φιλοσοφία Sensuous Sportiness της Hyundai ενσωματώνοντας μια όμορφη σιλουέτα με έμφαση στις χαλαρές καμπύλες που ρέουν στην πίσω πλευρά και προσφέρουν εξαιρετική αεροδυναμική. Η γραμμή που δημιουργείται στο πίσω μέρος συμπληρώνεται από το ενσωματωμένο σπόιλερ και τα φωτιστικά σώματα.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Στo βορειότερο ακρωτήριο της Ευρώπης με SYM HD 300

0
Ο γνωστός ταξιδιωτικός αρθρογράφος – φωτογράφος Κων/νος Μητσάκης, οδηγώντας ένα scooter SYM HD 300, πραγματοποίησε ένα ανατρεπτικό road trip 11.500 χλμ. με προορισμό το...

Οι δοκιμές του ηλεκτρικού Audi για το Ράλι Ντακάρ ξεκίνησαν

0
Ένα φουτουριστικό πρωτότυπο με καινοτόμο ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα από την Audi, ειδικά για το Ράλι Ντακάρ Οι δοκιμές του RS Q e-tron, του ηλεκτρικού πρωτότυπου...

Σκοτώθηκε 14χρονος αναβάτης σε πίστα της Ισπανίας. Δείτε το βίντεο

0
Σοκ στην Ισπανία και στον μηχανοκίνητο αθλητισμό λόγω του θανάτου του 14χρονου Ούγκο Μιγιάν σε αγώνα νεαρών αναβατών. Στο Αλκανίθ της Ισπανίας έλαβε χώρα ο αγώνας, ο οποίος δυστυχώς...

Το “Prophecy”δεν ακολουθεί τις τάσεις της αγοράς. Δίνει έμφαση στη διαχρονική ομορφιά που θα αντέξει στη δοκιμασία του χρόνου” δήλωσε ο κ, SangYup Lee, Head του Hyundai Global Design Center. “Η εικονική του σχεδίαση αποσκοπεί στην επέκταση του σχεδιαστικού φάσματος της Hyundai σε ευρύτερους ορίζοντες.”

Το όνομα “Prophecy” αντικατοπτρίζει τον σκοπό του concept, καθορίζοντας την κατεύθυνση των μελλοντικών σχεδίων της Hyundai, ενώ ταυτόχρονα καθιερώνεται ως η σχεδιαστική απεικόνιση της γκάμας EV της Hyundai.

Το EV concept “Prophecy” θα παρουσιαστεί στο ευρύ κοινό στις 3 Μαρτίου στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης (11:45 CEST, Stand 4252 / Hall4). Η Hyundai Motor θα παρουσιάσει τη mid-long στρατηγική της ηλεκτροκίνησης και θα επικεντρωθεί στην ανθρωπότητα πέρα ​​από την τεχνολογία αναδεικνύοντας ότι «Η πραγματική πρόοδος βρίσκεται στον αέρα», η οποία εμπνέεται από το νέο όραμα της μάρκας “Progress for Humanity”.