EV concept “Prophecy” : Η προφητεία της Hyundai

Tο νέο EV concept, “Prophecy” (Προφητεία) θα παρουσίαζε η Hyundai Motor Company, στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, στις 3 Μαρτίου 2020.
Το νέο EV concept εκφράζει την νεότερη σχεδιαστική φιλοσοφία Sensuous Sportiness της Hyundai ενσωματώνοντας μια όμορφη σιλουέτα με έμφαση στις χαλαρές καμπύλες που ρέουν στην πίσω πλευρά και προσφέρουν εξαιρετική αεροδυναμική. Η γραμμή που δημιουργείται στο πίσω μέρος συμπληρώνεται από το ενσωματωμένο σπόιλερ και τα φωτιστικά σώματα.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Hyundai IONIQ 5

Το Hyundai IONIQ 5 ανακηρύχθηκε «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2022» από το Company Car Today

Το Hyundai IONIQ 5 κατέκτησε την κορυφή της λίστας των 100 οχημάτων του εξειδικευμένου Βρετανικού περιοδικού εταιρικών στόλων Company Car Today Το Hyundai IONIQ 5...
ENYAQ COUPÉ iV

SKODA ENYAQ COUPÉ iV – ένα νέο μέλος στην γκάμα ENYAQ iV

Το ENYAQ COUPÉ iV αποτελεί τη νέα προσθήκη στην οικογένεια ηλεκτρικών μοντέλων ENYAQ iV της SKODA με δύο μεγέθη μπαταριών, τέσσερα επίπεδα ισχύος από...

Το ολοκαίνουργιο Taigo: το νέο SUV coupé της Volkswagen

Η Volkswagen εμπλουτίζει τη γκάμα της με το Taigo, ένα μοντέρνο compact SUV coupé με ελκυστικό design, coupé γραμμές, υπερυψωμένες θέσεις και άφθονοι χώροι Η...

Το “Prophecy”δεν ακολουθεί τις τάσεις της αγοράς. Δίνει έμφαση στη διαχρονική ομορφιά που θα αντέξει στη δοκιμασία του χρόνου” δήλωσε ο κ, SangYup Lee, Head του Hyundai Global Design Center. “Η εικονική του σχεδίαση αποσκοπεί στην επέκταση του σχεδιαστικού φάσματος της Hyundai σε ευρύτερους ορίζοντες.”

Το όνομα “Prophecy” αντικατοπτρίζει τον σκοπό του concept, καθορίζοντας την κατεύθυνση των μελλοντικών σχεδίων της Hyundai, ενώ ταυτόχρονα καθιερώνεται ως η σχεδιαστική απεικόνιση της γκάμας EV της Hyundai.

Το EV concept “Prophecy” θα παρουσιαστεί στο ευρύ κοινό στις 3 Μαρτίου στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης (11:45 CEST, Stand 4252 / Hall4). Η Hyundai Motor θα παρουσιάσει τη mid-long στρατηγική της ηλεκτροκίνησης και θα επικεντρωθεί στην ανθρωπότητα πέρα ​​από την τεχνολογία αναδεικνύοντας ότι «Η πραγματική πρόοδος βρίσκεται στον αέρα», η οποία εμπνέεται από το νέο όραμα της μάρκας “Progress for Humanity”.