Μειώθηκε και άλλο η ζήτηση για diesel στην Ελληνική αγορά

Κοινοποίησε το άρθρο
τέλη κυκλοφορίας του 2021
Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων τον περασμένο μήνα και από την αρχή του έτους έχουν ως εξής:

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

XPENG: Οι τιμές των πρώτων μοντέλων που ήρθαν στην Ελλάδα

0
Με δύο υπερσύγχρονα, πολυτελή ηλεκτρικά μοντέλα ξεκινά την παρουσία της στην Ελλάδα η XPENG. Δείτε τις τιμές τους.   Πριν από μερικούς μήνες μάθαμε για την...

H MERCEDES-BENZ γιορτάζει μειώνοντας την τιμή της Α-Class 200

0
Η MERCEDES-BENZ γιορτάζει τα 140 χρόνια από τη γέννηση του πρώτου αυτοκινήτου με μία προσφορά που μειώνει την τιμή της A-Class 200.   Το 2026 η...

MAXUS T60 MAX για εργασία και…χαρά – Τιμή

0
Το MAXUS T60 MAX είναι ένα σύγχρονο pick-up, που συνδυάζει εξαιρετικές εκτός δρόμου δυνατότητες κίνησης, με ανέσεις και εξοπλισμό πολυτελών μοντέλων.   To MAXUS T60 MAX,...
Φεβρ. 2020 Φεβρ. 2019 Μεταβολή
Καινούργια επιβατικά 7.862 7.561 +4,0%
Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα) 645 675 -4,4%
Καινούργια λεωφορεία 44 10 +340,0%
Καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc) 2.264 1.640 +38,0%
Ιανουάριος -Φεβρουάριος 2020 Ιανουάριος -Φεβρουάριος 2019 Μεταβολή
Καινούργια επιβατικά 17.647 16.771 +5,2%
Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα) 1.335 1.351 -1,2%
Καινούργια λεωφορεία 94 85 +10,6%
Καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc) 4.538 3.401 +33,4%

 

Volvo Ex30

Σύμφωνα με πρώτους υπολογισμούς, η πρόοδος στα segments επιβατικών και στην κατανομή ανά καύσιμο, ως το Φεβρουάριο, έχει ως εξής:

 

Segment Φεβρ. 2020 Φεβρ. 2019 Διαφορά

(μονάδες μεριδίου)

Ιαν. -Φεβρ. 2020 Ιαν. -Φεβ. 2019 Διαφορά

(μονάδες μεριδίου)

A 11,5% 13,3% -1,8 9,9% 11,6% -1,7
A-SUV 1,9% 1,5% +0,4 2,1% 1,8% +0,3
A TOTAL 13,4% 14,8% -1,4 12,0% 13,4% -1,4
B 29,0% 32,3% -3,3 29,7% 33,5% -3,8
B-SUV 17,6% 12,0% +5,6 18,0% 12,2% +5,8
B TOTAL 46,6% 44,3% +2,3 47,7% 45,6% +2,1
C 12,4% 14,1% -1,7 12,7% 15,0% -2,3
C-SUV 20,5% 20,5% +0,0 20,9% 20,0% +0,9
C TOTAL 32,9% 34,6% -1,7 33,6% 35,0% -1,4
D 1,5% 1,5% +0,0 1,4% 1,5% -0,1
D-SUV 3,1% 2,2% +0,9 2,7% 2,1% +0,6
D TOTAL 4,6% 3,6% +1,0 4,1% 3,6% +0,5
E 0,2% 0,3% -0,1 0,2% 0,3% -0,1
E-SUV 0,2% 0,3% -0,1 0,2% 0,3% -0,1
E TOTAL 0,4% 0,6% -0,2 0,4% 0,6% -0,2
F-G 0,0% 0,1% -0,1 0,0% 0,0% +0,0
F-G-SUV 0,1% 0,1% +0,0 0,1% 0,1% +0,0
F-G TOTAL 0,1% 0,2% -0,1 0,2% 0,1% +0,1
SPORTS 0,1% 0,1% +0,0 0,1% 0,1% +0,0
MPV 0,1% 0,4% -0,3 0,1% 0,3% -0,2
MPV-M/COMBI 1,6% 1,3% +0,3 1,7% 1,2% -0,5
  100,0% 100,0% 0,0 100,0% 100,0% 0,0
(Εκ των οποίων SUV 43,4% 36,7% +6,7 44,0% 36,5% +7,5)

 

Φεβ. 2020 Φεβρ.
2019
Διαφορά (μονάδες μεριδίου) Ιαν.–

Φεβρ. 2020

Ιαν.

Φεβρ. 2019

Διαφορά (μονάδες μεριδίου) Μερίδιο αγοράς

στην ΕΕ

Ιαν.-Δεκ. ‘19*

Μερίδιο αγοράς

στην ΕΕ

Ιαν.-Δεκ. ‘18*

Διαφορά (μονάδες μεριδίου)
Βενζίνη 58,6% 63,3% -4,7 58,5% 62,3% -3,8 58,9% 56,6% +2,3
Πετρέλαιο 27,1% 29,8% -2,7 27,4% 31,3% -3,9 30,5% 35,9% -5,4
Υβριδικά (HEV) 11,9% 5,1% +6,8 11,8% 4,7% +7,1 5,8% 3,9% +1,9
Επαναφορτιζόμενα (BEV-PHEV) 0,8% 0,5% +0,3 0,7% 0,4% +0,3 3,1% 2,1% +1,0
Φυσικό αέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου) 1,6% 0,8% +0,8 1,7% 0,9% +0,8 1,7% 1,5% +0,2
Υγραέριο

(αμιγώς ή διπλού καυσίμου)

0,0% 0,5% -0,5 0,0% 0,3% -0,3

*Εκδίδονται σε 3μηνιαία βάση

 

Σε επίπεδο ΕΕ, με βάση τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (www.acea.be), η αγορά των επιβατικών κινήθηκε ως και τον Οκτώβριο ως εξής:

 

Ιανουάριος 2020 Ιανουάριος 2019 Μεταβολή
ΕΕ(1) 956.779 1.034.407 -7,5%
ΕΕ 14(2) 847.602 918.082 -7,7%
ΕΕ(1) + EFTA(3) 985.837 1.065.189 -7,4%
Ελλάδα 9.785 9.210 +8,3%

 

(1) ΕΕ των 27, εκτός της Μάλτας, που δεν αποδίδει στοιχεία σε μηνιαία βάση.

(2) Μέλη της ΕΕ ως το 2004.

(3) Νορβηγία, Ισλανδία και Ελβετία.