
Ο Μηχανικός (το μ παρακαλώ, κεφαλαίο και τεράστιο) Hans Mezger που πέθανε προχθές σε ηλικία 90 ετών, αποτέλεσε ένα τεράστιο κεφάλαιο, όχι μόνο για την Porsche, στην οποία εργαζόταν για πάνω από 30 χρόνια, αλλά συνολικά για την βιομηχανία αυτοκινήτου και μοτοσικλέτας.
Εκεί που οι άλλοι έβλεπαν ένα κομμάτι μέταλλο, ο Mezger έβλεπε βαλβίδες, στρόφαλους, διωστήρες, εκκεντροφόρους και τουρμπίνες. Και δεν τα έβλεπε μόνο τα έφτιαχνε κιόλας. Να δουλεύουν και να δουλεύουν πέρα από τα όρια.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
FORD Puma Sound Edition: Δείτε…ακούστε και οδηγήστε τη νέα έκδοση των Puma 1.0 EcoBoost...
Η έκδοση Sound Edition διευρύνει την ολοκληρωμένη γκάμα εκδόσεων των FORD Puma 1.0L MHEV και Gen-E προσθέτοντας στον ήδη πλούσιο εξοπλισμό τους ξεχωριστά στοιχεία...
CITROEN C5 Aircross 2025: Υβριδικό και ηλεκτρικό SUV με κορυφαία άνεση και τεχνολογία –...
Το νέο CITROEN C5 Aircross 2025 εγκαινιάζει μια νέα εποχή για τη μάρκα, με ηλεκτρικές και υβριδικές εκδόσεις, αυτονομία έως 680 χλμ. και άνεση...
1ο Ράλι Παρνασσού: Έπεσε η αυλαία στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι Χώματος
Με το Ράλι Παρνασσού, στο οποίο επικράτησαν οι πρωταθλητές Παπαδημητρίου – Κουζιώνης, ολοκληρώθηκε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι του 2025.
Με το 1ο Ράλι Παρνασσού έπεσε...
Φανταστείτε: Τα περισσότερα αυτοκίνητα έχουν κινητήρες στα 1.500 κ.εκ. που αποδίδουν 120, 150, 200 αν θέλετε ίππους. Γενικά όταν ένας κινητήρας βγάζει στο λίτρο 100 ίππους χωρίς turbo, ή 150 με turbo, θεωρείται ισχυρότατος.
Αλλά αν βγάζει 1.000 και πλέον ίππους; Ποιος μηχανικός δεν θα ήθελε να έχει σχεδιάσει ένα τέτοιο μοτέρ; Που μάλιστα δεν σπάει και δεν χαλάει;
Το 1981, ο πολύς Ron Dennis του έβαλε την πρόκληση να φτιάξει έναν κινητήρα formula 1 για την McLaren και ο Γερμανός την αποδέχθηκε: Σχεδίασε έναν V6 turbo 1.500 κ.εκ. με περιεχόμενη γωνία 80°, απόδοση πάνω από χίλιους ίππους και με ένα τέτοιο κατασκεύασμα στην πλάτη του, ο Niki Lauda έγινε παγκόσμιος το 1984 ακολουθούμενος από τον Alain Prost το 1985.
Ο TAG Turbo των McLaren, κατέκτησε συνολικά 25 νίκες σε Grand Prix συν δύο παγκόσμια πρωταθλήματα κατασκευαστών.
Η McLaren του χρωστάει όπως και η Porsche όπως και οι φανατικοί οπαδοί του πασίγνωστου αερόψυκτου εξακύλινδρου boxer που κινούσε για χρόνια τις 911.
Λένε κάποιοι ότι «ουδείς αναντικατάστατος». Σύμφωνοι αλλά πως αντικαθιστάς έναν δημιουργό σαν τον Hans Mezger;
Πληροφορίες: Porsche




















