VOLVO C40 & XC40: Πισωκίνητα με μεγαλύτερη αυτονομία

Κοινοποίησε το άρθρο

Κίνηση στους πίσω τροχούς, αυξημένη αυτονομία και μειωμένο χρόνο φόρτισης διαθέτουν τα νέα ηλεκτρικά VOLVO C40 και XC40.

Έχουν περάσει 25 χρόνια από όταν η VOLVO παρουσίασε κάποιο μοντέλο της με κίνηση στους πίσω τροχούς. Και ποιος το περίμενε ότι το 2023 θα είχε και πάλι πισωκίνητα αυτοκίνητα; Και μάλιστα ηλεκτρικά!
Ο λόγος για τα νέα C40 και XC40 Recharge. Ο ηλεκτροκινητήρας τους αποδίδει πλέον ισχύ 175 kW, αυξημένη κατά 3% σε σχέση με τον απερχόμενο ηλεκτροκινητήρα των 170 kW που εφοδίαζε την έκδοση με κίνηση στους εμπρός τροχούς.

Στο XC40 Recharge single motor η χωρητικότητα της μπαταρίας παραμένει στις 69 kWh, αλλά οι βελτιώσεις στην αποτελεσματικότητα της ψύξης της, έχουν ως αποτέλεσμα αύξηση της αυτονομίας, η οποία πλέον φθάνει τα 460 χιλιόμετρα, σύμφωνα με τον κύκλο δοκιμών WLTP, έναντι 425 χλμ. της προηγούμενη έκδοσης.

H αυτονομία του C40 Recharge single motor αυξήθηκε στα 476 χιλιόμετρα έναντι 438 προηγουμένως. Μία φόρτιση από το 10% έως το 80% απαιτεί περίπου 34 λεπτά με τη χρήση ενός δημόσιου φορτιστή συνεχούς ρεύματος 130 kW.

Για περισσότερη ισχύ και αυξημένη αυτονομία, υπάρχει η δυνατότητα επιλογής μεγαλύτερης μπαταρίας, σε συνδυασμό με έναν πιο ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 185 kW, που μεταδίδει την κίνηση στους πίσω τροχούς. Αυτή η επιλογή συνοδεύεται από μπαταρία 82 kWh που αυξάνει την αυτονομία στα 515 χιλιόμετρα στο XC40 Recharge single motor extended range και στα 533 στο C40 Recharge single motor extended range. Και σε αυτήν την περίπτωση ο χρόνος φόρτισης έχει μειωθεί στα 25 λεπτά για φόρτιση από το 10% έως το 80%.

Υπάρχουν βέβαια και τετρακίνητες εκδόσεις που επωφελούνται από τις παραπάνω αναβαθμίσεις. Η προηγούμενη διάταξη με δύο ηλεκτροκινητήρες 150 kW, έναν στον εμπρός και έναν στον πίσω άξονα, αντικαταστάθηκε από τον εξελιγμένο ηλεκτροκινητήρα των 183 kW στον πίσω άξονα και έναν νέο ασύγχρονο ηλεκτροκινητήρα 117 kW στον εμπρός άξονα.

Το XC40 Recharge Twin Motor AWD έχει πλέον αυτονομία έως και 500χιλιόμετρα, με μόνο μία φόρτιση, ενώ το C40 Recharge Twin Motor AWD φτάνει στα 507 χιλιόμετρα.

Υπάρχουν ακόμα εξωτερικές βελτιώσεις που συμβάλλουν στην οικονομία, όπως οι τροχοί ελαφρού κράματος 19 ιντσών, που μεταξύ άλλων, βοηθούν στη μείωση της οπισθέλκουσας μέσω της αεροδυναμικής τους σχεδίασης.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

FERRARI Amalfi: Καθημερινό GT (video)

Η Amalfi είναι μια γνήσια FERRARI 640 ίππων με τα…όλα της, η οποία όμως μπορεί να ανταποκριθεί και στις καθημερινές, οικογενειακές μετακινήσεις.     Η FERRARI αποκάλυψε...

BYD Atto 3 2025 : Διακριτική ανανέωση – Τιμές

Το επιτυχημένο BYD Atto 3 ανανεώνεται στα σημεία, με σημαντικές αναβαθμίσεις στην τεχνολογία και επιλεκτικές στη σχεδίαση.     Το BYD Atto 3 είναι το κορυφαίο, σε...

VOLVO EX30 με όφελος έως 10.000 ευρώ

Η επιδότηση ηλεκτροκίνησης της VOLVO προσφέρει σημαντικό όφελος σε όλα τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα, με το EX30 να έχει αρχική τιμή κάτω από 30.000 ευρώ.     Η...

Ράλι Ακρόπολις 2025: Οι καλύτερες στιγμές (video)

Δείτε τις καλύτερες στιγμές του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις του 2025.     Το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις πέρασε στην ιστορία με τον Ott Tanak να απογειώνει το HYUNDAI...

FORD Puma Gen-E: Σε «αναγκάζει» να το οδηγήσεις

Τελικά έφτασε η ημέρα που μπαίνεις σε ένα ηλεκτρικό FORD, το οδηγείς με όποιον τρόπο θέλεις και αυτό σου αφήνει μια αίσθηση ST!       Του Ηλία...

Ανάκληση, με οδηγία άμεσης παύσης της οδήγησης, σε παλαιότερα CITROEN C3 και DS3

Η Stellantis επεκτείνει την ενέργεια παύσης της οδήγησης στην Ευρώπη για τα CITROEN C3 και DS3 που κατασκευάστηκαν μεταξύ 2009 και 2019.     Η Stellantis ανακοίνωσε...

ALFA ROMEO Junior Intensa: Νέα πλουσιότερη έκδοση – Τιμές

Intensa λέγεται η νέα ειδική έκδοση εξοπλισμού της ALFA ROMEO Junior, η οποία ξεκίνησε να διατίθεται στην ελληνική αγορά.     Η ALFA ROMEO Junior ενισχύεται με...

Ράλι Ακρόπολις 2025: Άπιαστος ο Tanak με το HYUNDAI(video)

Ταχύτατος, αλάνθαστος, αποφεύγοντας τις κακοτοπιές και τη φθορά των ελαστικών, ο Ott Tanak έφερε, αγχωμένος στο τέλος, το HYUNDAI i20N πρώτο στον τερματισμό του...