VW Polo GTI Edition 25: Επετειακή έκδοση για λίγους

Κοινοποίησε το άρθρο

Tο VW Polo GTI Edition 25 των 207 ίππων, έχει ιδιαίτερα χαρακτηριστικά όπως η σπορ ανάρτηση και το ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό XDS.

To VW Polo GTI παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1998. Αν και το «πακέτο του» είχε εξαιρετικά και, πάντα σπορ, χαρακτηριστικά, στο άκουσμα VW GTΙ, πάντα η σκέψη όλων πήγαινε στο διάσημο Golf. Παρόλα αυτά, το Polo GTI έγραψε τη δική του ιστορία, την οποία εκτίμησαν οι…γνώστες.
Τώρα που συμπληρώνει 25 χρόνια στην γκάμα της γερμανικής φίρμας, η Volkswagen παρουσιάζει μια περιορισμένη επετειακή έκδοση του υπάρχοντος Polo GTI των 207 ίππων.

Ο δίλιτρος κινητήρας TSI, με ροπή 320 Nm, επιταχύνει το προσθιοκίνητο Polo GTI από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 6,5 δευτερόλεπτα. Επιπλέον, είναι εξοπλισμένο με μια ειδικά ρυθμισμένη σπορ ανάρτηση, ενώ το αμάξωμα είναι χαμηλωμένο κατά 15 χιλιοστά. Σημαντική είναι και η παρουσία του ηλεκτρονικού μπλοκέ διαφορικού XDS.

Το επετειακό Polo GTI έχει κόκκινες δαγκάνες φρένων και διακοσμητικές λωρίδες, κυψελωτό σχέδιο στη μάσκα του ψυγείου και επιχρωμιωμένες απολήξεις εξάτμισης. Διαθέτει ακόμα ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών Adelaide σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα, μαύρη οροφή και μαύρους εξωτερικούς καθρέφτες.
Εκτός από τα χρώματα GTI Pure White, Kings Red Metallic, Reef Blue Metallic, Smoke Grey Metallic και Deep Black Pearl Effect, το Polo GTI Edition 25 είναι επίσης διαθέσιμο σε Ascot Grey.

Το εσωτερικό είναι εξοπλισμένο στάνταρ με σπορ καθίσματα από διάτρητο μαύρο-κόκκινο δέρμα, με ραμμένα λογότυπα GTI και γυαλιστερή μαύρη διακοσμητική επένδυση με κόκκινα γράμματα GTI. Ένα λογότυπο One of 2500 στην επένδυση των μαρσπιέ υπενθυμίζει στους ιδιοκτήτες του ότι το όχημά τους είναι ένα από τα 2500 που παράχθηκαν.

Στο βασικό του εξοπλισμό, μεταξύ άλλων διαθέτει προβολείς IQ.LIGHT LED matrix με Dynamic Light Assist και φώτα ημέρας LED. Υπάρχει επίσης το δερμάτινο σπορ τιμόνι με paddles καθώς και μια σειρά από συστήματα υποβοήθησης οδηγού.

Το προαιρετικό Travel Assist αποτελεί μέρος του πακέτου υποβοήθησης IQ.DRIVE και επιτρέπει την εν μέρει αυτοματοποιημένη οδήγηση. Το σύστημα Travel Assist μπορεί να αναλάβει το τιμόνι, το φρενάρισμα και την επιτάχυνση του σε ταχύτητες έως το όριο του συστήματος των 210 χλμ./ώρα. Για να γίνει αυτό, το Travel Assist βασίζεται σε συστήματα, όπως το Adaptive Cruise Control για τη διαμήκη καθοδήγηση και το Lane Assist (που ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό) για την πλευρική καθοδήγηση.
Τα όργανα και το σύστημα Infotainment είναι τοποθετημένα στον ίδιο οπτικό άξονα, ενώ διαθέτει οθόνη υψηλής ανάλυσης 20 εκατοστών (8 ιντσών).

25 χρόνια VW Polo GTI

Όταν πρωτοκυκλοφόρησε το 1979, η έκδοση GT του Polo πρώτης γενιάς, προκάλεσε μεγάλο ενδιαφέρον. Αλλά το 1998 και στην τρίτη γενιά του Polo επιτράπηκε στο αυτοκίνητο να γίνει…GTI. Η VW περιόρισε την παραγωγή του πρώτου Polo GTI στις 3.000 μονάδες και ανακοίνωσε λίγο αργότερα ότι το μοντέλο εξαντλήθηκε. Η επόμενη έκδοση GTI εμφανίστηκε αρκετά χρόνια αργότερα το 2006. Η Cup Edition των 180 ίππων βασίστηκε οπτικά στα αγωνιστικά αυτοκίνητα που χρησιμοποιήθηκαν στο Polo Cup.
Ακολούθησε η πέμπτη γενιά το 2010 με τον κινητήρα TSI 1,4 λίτρων με τούρμπο και υπερτροφοδότηση. Ο διάδοχός του, το 2014, με τον κινητήρα TSI των 192 ίππων, πρόσφερε ακόμα καλύτερες επιδόσεις, με την τελική του ταχύτητα να ξεπερνά τα 230 χλμ./ώρα.

Η έκτη γενιά Polo από το 2021, βασίστηκε στην αρθρωτή εγκάρσια πλατφόρμα (MQB), η οποία μεταξύ άλλων εξασφαλίζει υψηλή αντοχή του αμαξώματος, χαμηλό βάρος του οχήματος και εξαιρετική συμπεριφορά κατά την πρόσκρουση.

VW Polo GTI του 1998

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Ανάκληση, με οδηγία άμεσης παύσης της οδήγησης, σε παλαιότερα CITROEN C3 και DS3

Η Stellantis επεκτείνει την ενέργεια παύσης της οδήγησης στην Ευρώπη για τα CITROEN C3 και DS3 που κατασκευάστηκαν μεταξύ 2009 και 2019.     Η Stellantis ανακοίνωσε...

ALFA ROMEO Junior Intensa: Νέα πλουσιότερη έκδοση – Τιμές

Intensa λέγεται η νέα ειδική έκδοση εξοπλισμού της ALFA ROMEO Junior, η οποία ξεκίνησε να διατίθεται στην ελληνική αγορά.     Η ALFA ROMEO Junior ενισχύεται με...

Ράλι Ακρόπολις 2025: Άπιαστος ο Tanak με το HYUNDAI(video)

Ταχύτατος, αλάνθαστος, αποφεύγοντας τις κακοτοπιές και τη φθορά των ελαστικών, ο Ott Tanak έφερε, αγχωμένος στο τέλος, το HYUNDAI i20N πρώτο στον τερματισμό του...

Ράλι Ακρόπολις 2025: Αντέχει ο Tanak, παραμονεύει ο Ogier (video)

Το Ράλι Ακρόπολις έδειξε τον σκληρό του χαρακτήρα και το Σάββατο ταλαιπωρώντας ανθρώπους και μηχανές. Εκτός από τους Tanak και Ogier που δείχνουν να...

Ράλι Ακρόπολις 2025: Μικρό προβάδισμα για Tanak και HYUNDAI την Παρασκευή (video)

Καύσωνας και κακοτράχαλες διαδρομές δοκίμασαν τα όρια των πληρωμάτων και των ελαστικών στις πρώτες ειδικές διαδρομές του Ράλι Ακρόπολις.       Μετά την υπερειδική διαδρομή που έγινε...

GEELY EX5 : Ήρθε στην Ελλάδα – Τιμές

Με ένα μεγάλο, υπερσύγχρονο, καλά εξοπλισμένο και άνετο SUV, το EX5 ξεκινά η GEELY την πορεία της στην ελληνική αγορά.     Η GEELY ξεκίνησε και επίσημα...

Ράλι Ακρόπολις 2025: «Καυτό» ξεκίνημα (video)

Με τα απρόοπτα να ξεκινούν πριν την εκκίνηση, το Ράλι Ακρόπολις του 2025 άρχισε με την υπερειδική διαδρομή που έγινε, εν μέσω καύσωνα, στην...

KAYΣΩNAΣ: Συμβουλές…δροσιάς

Χρήσιμες και απλές συμβουλές για να περάσουν πιο ανώδυνα, οι ημέρες που το θερμόμετρο ανεβαίνει στα ύψη.   ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΥΣΩΝΑ Αποφύγετε την ηλιοθεραπεία και...