ABT XGT 600 ίππων: Δικό σας με 600.000 ευρώ (video)

Κοινοποίησε το άρθρο

 

Η ABT Sportsline δημιούργησε ένα αγωνιστικών προδιαγραφών αυτοκίνητο για το δρόμο, το οποίο απευθύνεται σε 99 ευκατάστατους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού

 

 

Το ABT XGT είναι το πιο ιδιαίτερο όχημα που βγήκε τα τελευταία χρόνια από το Kempten, όπου βρίσκεται το εργοστάσιο της ABT. Η οποία, είναι γνωστή όχι μόνο για τις βελτιώσεις της, αλλά και για τις αγωνιστικές της επιτυχίες.

Η ABT Sportsline έχει συμμετάσχει σε περισσότερους από 300 αγώνες στο DTM από το 2000, έχει πετύχει δεκάδες νίκες και πάνω από 250 τερματισμούς στο βάθρο και είναι αυτή τη στιγμή η πιο επιτυχημένη ενεργή ομάδα στο Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού.

Έχει δηλαδή την κατάλληλη τεχνογνωσία για ένα τόσο φιλόδοξο δημιούργημα, όπως το XGT. Το οποίο είναι ένα αυτοκίνητο για το δρόμο, αλλά βασίζεται σε ένα καθαρόαιμο αγωνιστικό GT2.

Οι απαιτήσεις όμως του μηχανοκίνητου αθλητισμού και της οδικής κυκλοφορίας απέχουν πολύ μεταξύ τους. Άρα, μόνο εύκολο δεν ήταν το έργο των ανθρώπων της ABT, που χρειάστηκαν δύο χρόνια για να το ετοιμάσουν.

Με περίπου 40 μεμονωμένες εγκρίσεις, η πολύμηνη διαδικασία για να κυκλοφορήσει το XGT στους δρόμους, ξεπέρασε αρκετά το χρόνο που χρειάζονται τα συμβατικά αυτοκίνητα για να πάρουν τη σχετική άδεια.

Το αποτέλεσμα πάντως ήταν οπτικά, η έκδοση δρόμου διαφέρει ελάχιστα από το αγωνιστικό AUDI R8 LMS GT2. Το XGT δεν είναι ένα σούπερ σπορ αυτοκίνητο με αγωνιστική εμφάνιση. Είναι ουσιαστικά ένα νόμιμο αγωνιστικό αυτοκίνητο.

Με 640 ίππους στα 1.400 κιλά του αμαξώματός του πάντως, δύσκολα θα βρει δρόμο για να…ικανοποιηθεί. Και αν βρεθεί σε μποτιλιάρισμα, ο οδηγός του μάλλον θα…κλαίει τα λεφτά του.

Διαβάστε εδώ ποιες είναι οι πόλεις με το χειρότερο μποτιλιάρισμα

Όποιος καταφέρει να βρεθεί στη θέση του οδηγού, θα έχει την αίσθηση ενός πραγματικού αγωνιστικού αυτοκινήτου. Κυριολεκτικά, γιατί ακόμα και το τιμόνι του XGT προέρχεται από την αγωνιστική έκδοση.

Οι τεχνικές τροποποιήσεις στους τομείς της διαχείρισης του κινητήρα, του λογισμικού και του εξαιρετικά σύνθετου συστήματος διάγνωσης, έχουν εφαρμοστεί προσεκτικά προκειμένου να διατηρηθεί ο αγωνιστικός του χαρακτήρας.

Για καθημερινή χρήση, ενσωματώθηκε το σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου του συμβατικού μοντέλου, ο πίνακας οργάνων τροποποιήθηκε για μη αγωνιστική χρήση και προστέθηκαν το χειρόφρενο, το κεντρικό κλείδωμα. Αλλά και μια κάμερα οπισθοπορείας και σύστημα ακινητοποίησης.

Ο πίνακας ελέγχου προσαρμόστηκε στη χρήση του δρόμου και ελέγχει τους ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους εξωτερικούς καθρέπτες, τον κλιματισμό και τις ενδείξεις.

Το σύστημα της εξάτμισης βέβαια τροποποιήθηκε, αφού έπρεπε να πληροί τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων, αλλά και τα επιτρεπόμενα τα επίπεδα θορύβου.

Φυσικά, μεγάλη προσοχή δόθηκε και στον τομέα της ασφάλειας. Ένα πραγματικό XGT μάλιστα, χρησιμοποιήθηκε σε απαιτητικές δοκιμές σύγκρουσης στο πλάι και στο μπροστινό μέρος.

Εκτός από τις εκτεταμένες δοκιμές στο δρόμο, το ABT XGT συμπλήρωσε χιλιάδες χιλιόμετρα στο Nurburgring Nordschleife, το Sachsenring και το Hockenheimring.

Την εξέλιξη του ανέλαβαν οι οδηγοί της ABT στο DTM, Kelvin van der Linde, Scherer Ricardo Feller, ο πρεσβευτής της μάρκας Scherer Frank Stippler, αλλά και ο διευθυντής Motorsport της ABT, Martin Tomczyk.

Το συμπέρασμά τους ήταν ότι: «Η οδική συμπεριφορά, η συμπεριφορά διεύθυνσης και η επιτάχυνση δεν μπορούν να συγκριθούν με κανένα αυτοκίνητο δρόμου». Χάρη στη διπλή ρυθμιζόμενη ανάρτηση με τροποποιημένα ελατήρια, οι φιλόδοξοι οδηγοί, θα έχουν την ευκαιρία να βρουν τη δική τους τέλεια ρύθμιση για κάθε πίστα.

Οι υποψήφιοι πελάτες θα έχουν τέσσερις χρωματικές επιλογές, ενώ μεμονωμένες λύσεις και παραλλαγές είναι δυνατές χάρη στη χειροποίητη κατασκευή του.

Η τιμή του ABT XGT ξεκινά από 600.000 ευρώ και υπάρχουν μόνο 99 σασί που περιμένουν να κατασκευαστούν σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κάθε πελάτη. Ο οποίος μπορεί να είναι κάποιος…ανήσυχος οδηγός ή συλλέκτης σπορ αυτοκινήτων.

Αν είστε κάποιος από αυτούς, μην χάνετε χρόνο. Οι παραγγελίες ξεκίνησαν…

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

VOLKSWAGEN T-Cross: Αναβάθμιση…ΙQ – Τιμές

Περισσότερα συστήματα υποβοήθησης οδηγού και πλουσιότερο εξοπλισμό διαθέτει πλέον το VOLKSWAGEN T-Cross, με την τιμή του να παραμένει σε λογικά επίπεδα.     Το VOLKSWAGEN T-Cross, ένα...

BYD Atto 2 DM-i: Super Hybrid με αυτονομία για 1.000 χιλιόμετρα

Το BYD Atto 2 αποκτά μια νέα νέα plug-in hybrid έκδοση, την DM-i, η οποία το απελευθερώνει από την…εξάρτηση της πρίζας και του εξασφαλίζει...

Η GAC AION έρχεται στην Ελλάδα. Η σχέση της με την TOYOTA

Τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα της κινεζικής GAC AION ξεκίνησαν την ευρωπαϊκή τους πορεία, με την εισαγωγή τους στην Ελλάδα να αναλαμβάνει η Inchcape Hellas.   Η…εισβολή στην...

Έρχονται τα «φωτοβολταϊκά» αυτοκίνητα (video)

Η NISSAN ετοιμάζει ένα σύστημα παραγωγής ηλιακής ενέργειας, το οποίο θα ενσωματώνεται στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και θα εξασφαλίζει έως 3.000 χλμ. οδήγησης ετησίως.     Η ηλεκτροκίνηση,...

Το αυτοκίνητο με αρχική τιμή κάτω από 16.000 ευρώ

Το FIAT Pandina που πρωταγωνιστεί στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης, διαθέτει υβριδικό κινητήρα, σύγχρονο εξοπλισμό υποβοήθησης της οδήγησης και αρχική τιμή που δύσκολα βρίσκουμε...

Δωρεάν οικιακή φόρτιση προσφέρει η VOLVO

Η VOLVO Cars λανσάρει πρωτοβουλία δωρεάν οικιακής φόρτισης, ξεκινώντας αρχικά από τη Σουηδία, ενώ αργότερα αναμένεται να επεκταθεί και σε άλλες χώρες.   Πιο ελκυστική και...

SKODA Fabia 130: Η ιστορία των επιδόσεων (video)

Η επετειακή έκδοση 130, είναι το ταχύτερο SKODA Fabia παραγωγής, όλων των εποχών, ενώ δεν κρύβει τις επιρροές του από το αγωνιστικό Fabia Rally2.     H...

Φόρμουλα Ε: Αυτό είναι το μονοθέσιο της CITROEN (video)

Με το ταχύτερο ηλεκτρικό μονοθέσιο που έχει αγωνιστεί ποτέ στο πρωτάθλημα της Φόρμουλα Ε, θα εμφανιστεί η CITROEN στις πίστες.     Η είσοδος της CITROEN στη...