Ανάβαση Ριτσώνας 2024

Κοινοποίησε το άρθρο

Περισσότερες από 100 συμμετοχές, πολυάριθμους θεατές και έντονο συναγωνισμό είχε η πρώτη ανάβαση του 2024

 

Η ανάβαση της Ριτσώνας ανέκαθεν συγκέντρωνε μεγάλο ενδιαφέρον, αφού πρόκειται για έναν αγώνα με ιστορία. Δεν είναι μάλιστα λίγοι αυτοί που έμαθαν που βρίσκεται η Ριτσώνα, από την περίφημη ανάβασή της. Τώρα μάλιστα που αγωνιζόμενοι και θεατές περίμεναν από…πέρυσι για την πρώτη πρωταθληματική ανάβαση της χρονιάς, η συμμετοχή όλων ήταν εντυπωσιακή.
Οι θεατές πάντως αποζημιώθηκαν αφού οι οδηγοί οδήγησαν στο όριο.

Στη Formula Saloon ο Μάριος Ηλιόπουλος δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει με το πανίσχυρο Ford Fiesta, αφού ήταν ο πιο γρήγορος και στα δύο περάσματα. Έτσι έφυγε για άλλη μια χρονιά νικητής από τη Ριτσώνα, κερδίζοντας παράλληλα και την κατηγορία FST.

Στη δεύτερη θέση, χωρίς να μπορέσει να ακολουθήσει το ρυθμό του νικητή, τερμάτισε ο Βαγγέλης Γεωργούλας με Mitsubishi Lancer Evo VIII, ξεπερνώντας στο τέλος το εμπόδιο του Πιτ Παρθένη, ο οποίος αρκέστηκε στην τρίτη θέση με το Mitsubishi Lancer Evo IX.

Στην FSA, ο Γιώργος Κατσαρός με Ford Escort MKI ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου, ενώ νικητής στην FST2 αναδείχθηκε ο Ευάγγελος Χαντζής με Alfa Romeo 75. Πρώτος στην FSA2L ήταν ο «Κανέλλος» με Peugeot 106.

Σπουδαία μάχη εκτυλίχθηκε στην Ομάδα Ν, με τον Μηνά Μπενή με Mitsubishi Lancer Evo IX να αναδεικνύεται νικητής και στη Ν4, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στη Ριτσώνα.

Πίσω του ακολούθησε ο περσινός πρωταθλητής της κατηγορίας, Γιώργος Θανάσης με Mitsubishi Lancer Evo IX. Χαρακτηριστικό της μεταξύ τους κόντρας είναι πως οι δύο οδηγοί πέτυχαν την ίδια ακριβώς επίδοση στο δεύτερο σκέλος του αγώνα.

Στο τρίτο σκαλί του βάθρου της Ν, μόλις 1 δευτερόλεπτο μακριά από τον νικητή, ανέβηκε ο νεαρός Γιώργος Κεχαγιάς με Mitsubishi Lancer Evo IX, στη δεύτερη χρονιά εμπλοκής με τους αγώνες.

Στη Ν έως 2 Λίτρα, ταχύτερος και στα δύο ανεβάσματα, ήταν ο Διονύσης Γιαννούλης με Honda Civic Type R EP3.

Ο Πανάγγελος Ρέκκας με Citroen Saxo, βρέθηκε στη δεύτερη θέση της Ν έως 2 Λίτρα και στην πρώτη της ιδιαίτερα ανταγωνιστικής Ν2. Ο Κίμωνας Θέος με Peugeot 106 αν και ανέβασε ρυθμό στο δεύτερο σκέλος δεν κατάφερε να ξεπεράσει το εμπόδιο του Κορίνθιου οδηγού, τερματίζοντας πίσω του.

Στην Ομάδα Α, ο Στάθης Κουκέας Ford Fiesta R5 με εντυπωσιακό ανέβασμα στο στο δεύτερο σκέλος ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου, ενώ ήταν πρώτος και στην Α8.

Ο Αλέξης Μητσάκος με Peugeot 106 ήταν ο πρωταγωνιστής στην Ομάδα Α έως 2 Λίτρα, πετυχαίνοντας μια δύσκολη νίκη, τερματίζοντας παράλληλα στη δεύτερη θέση της Α και στην πρώτη της Α6.

Ακολούθησε ο Βασίλης Μπάτζανος με Citroen Saxo, τερματίζοντας μόλις μισό (δευτερόλεπτο μακριά από τον νικητή.
Ο Μιχάλης Ευθυμίου με Ford Escort αν και είχε αποκτήσει προβάδισμα νίκης μετά το πρώτο σκέλος του αγώνα, υποχώρησε στη συνέχεια, τερματίζοντας στην τρίτη θέση της Α.
Το βάθρο της Α έως 2 Λίτρα συμπλήρωσε ο Σταμάτης Δημητρόπουλος με Citroen Saxo. Στην Α7, τη νίκη κατέκτησε ο Αλέξιος Μενούνος με Honda Civic Type R FN2.

Στην ομάδα Ε δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει ο Βασίλης Δαμασκηνός Ευθυμίου με Ford Escort. Ο Διονύσης Τροβάς με BMW M3 E30 αρκέστηκε στη δεύτερη θέση, με τον Βαγγέλη Τσιούρη να τερματίζει τρίτος. Ο Γιαννιώτης οδηγός του Renault Clio ήταν ο ταχύτερος στην Ομάδα Ε έως 2 Λίτρα, διατηρώντας πίσω του τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας, Σταύρο Χατούπη με Opel Corsa B.

Την τριάδα στην Ομάδα Ε έως 2 Λίτρα συμπλήρωσε ο Χαράλαμπος Μπουροθανασόπουλος με Citroen Saxo. Στις επιμέρους κλάσεις, νικητής στην Ε12 ήταν ο Διονύσης Τροβάς, στην Ε11 επικράτησε ο Ευάγγελος Τσιούρης και στην Ε10 ο Σταύρος Χατούπης.

Στα Ιστορικά, εύκολη ήταν η επικράτηση του Παναγιώτη Ευθυμίου με BMW M3 E30, με τους Ιωάννη Κάτσικα με Ford Escort MKII και Γιώργο Γαβριηλίδη με Ford Escort MKI να συμπληρώνουν το βάθρο της κατηγορίας.

Νικητής στην κατηγορία των Ιστορικών 1+2 αναδείχθηκε ο Ιωάννης Κάτσικας, ενώ στην κατηγορία 3 πρώτευσε ο Γιώργος Γαβριηλίδης.

Διοργανωτής της Ανάβασης Ριτσώνας ήταν το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (Α.Σ.Μ.Α.). Στο πλευρό των οργανωτών στάθηκε η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού (Γ.Γ.Α.), η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας και ο Δήμος Χαλκιδέων.

Επόμενος αγώνας του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων είναι η Ανάβαση Ψάθας που θα διεξαχθεί στις 27 και 28 Απριλίου.

 

Δείτε εδώ τα αποτελέσματα της Ανάβασης Ριτσώνας 2024.

Φωτογραφίες : PhotoRpress

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα

To MG3 Hybrid+ αναδείχθηκε «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα.   Το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα ανέδειξε, για 18η χρονιά, ο ανεξάρτητος...

ΟMODA και JAECOO : Έρχονται στην Ελλάδα – Η σχέση τους με τη…MERCEDES

Τα μοντέλα των OMODA και JAECCO από τος αρχές του 2025 θα κυκλοφορούν και στους ελληνικούς δρόμους.     Η παροικία των κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών στην Ελλάδα μεγαλώνει...

RENAULT 5 Turbo 3E: «Η ανατομία μίας επιστροφής»

Το RENAULT 5 Turbo μπαίνει στην πρίζα και επιστρέφει με περισσότερους από 500 ίππους, θέλοντας να ξαναγράψει ιστορία.     H «ηλεκτρική» αναβίωση μοντέλων της RENAULT που...

Που θα δούμε τη Φόρμουλα-1 το 2025

Ο Όμιλος Αntenna θα έχει και το 2025 τα αποκλειστικά τηλεοπτικά δικαιώματα της Φόρμουλα-1.     To Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Φόρμουλα-1 για το 2024 ολοκληρώθηκε με τον...

DS N°8: Ταξιδεύοντας στο μέλλον (video)

Πρόσκληση σε ένα ηλεκτρικό ταξίδι, με ιδιαίτερη γαλλική φινέτσα μας κάνει η DS Automobiles με το καινούργιο εντυπωσιακό μοντέλο της. Το N°8.     Μια νέα εποχή...

Τέλος στο άγχος του παρκαρίσματος

Νέα εποχή στη διαδικασία του παρκαρίσματος υπόσχεται το αναβαθμισμένο σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης με Parktronic της MERCEDES-BENZ.     Η εύρεση θέσης για παρκάρισμα, αλλά και η όλη...

WRC: Οι καλύτερες στιγμές του 2024 (video)

Δείτε τα 10 γεγονότα που στιγμάτισαν το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι του 2024.     Το WRC του 2024 ολοκληρώθηκε στην Ιαπωνία με την TOYOTA να κερδίζει το...

Πως θα κερδίσετε τα καύσιμα του 2025

Ο Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός της ελίν προσφέρει δωροεπιταγές, ικανές να καλύψουν τα καύσιμα για τις μετακινήσεις του 2025.     Κερδίστε έναν χρόνο γεμάτο...καύσιμα, λέει η ελίν και...