SUZUKI e Vitara: Ένα BEV SUV για…όλους

Κοινοποίησε το άρθρο

Το νέο ηλεκτρικό Vitara είναι ένα παγκόσμιο αυτοκίνητο, αφού θα κυκλοφορήσει σε όλες της ηπείρους, ενώ δεν θα το δούμε μόνο με τα σήματα της SUZUKI.

 

 

 

Λίγες ημέρες μετά την είδηση ότι η SUZUKI θα κατασκευάσει το επόμενο ηλεκτρικό B- SUV της ΤΟΥΟΤΑ, ήρθε και η επίσημη αποκάλυψη του μοντέλου. Το οποίο είναι το γνωστό Vitara, που θα…μπαίνει πλέον και στην πρίζα.

Το e Vitara βασίζεται στο πρωτότυπο eVX. Tο οποίο παρουσιάστηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου στην Ινδία τον Ιανουάριο του 2023 και στο Japan Mobility Show τον Οκτώβριο του ίδιου έτους.

Tο πρώτο παγκόσμιο στρατηγικό μοντέλο BEV της SUZUKI, σχεδιαστικά είναι “High-Tech & Adventure” όπως υποστηρίζουν οι δημιουργοί του. Με σύγχρονα δηλαδή στοιχεία BEV, αλλά και χαρακτηριστικά ενός SUV με διάθεση για περιπέτειες.

Το αμάξωμα των 4,27 μέτρων έχει μεγάλης διαμέτρου τροχούς, 18 ή 19 ιντσών και μακρύ μεταξόνιο 2,70 μέτρων.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν η οθόνη πολλαπλών ενδείξεων, τα πάνελ των θυρών και η κεντρική κονσόλα.

Το σύστημα BEV του ηλεκτρικού Vitara αποτελείται από τον υψηλής απόδοσης eAxle που ενσωματώνει το μοτέρ και τον inverter. Mαζί με τις μπαταρίες λιθίου-σιδήρου-φωσφόρου (LFP). Υπόσχεται μάλιστα εξαιρετικές επιταχύνσεις τόσο από στάση, όσο και εν κινήσει από χαμηλές σε υψηλές ταχύτητες.

Με μπαταρία 49 kWh ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 140 ίππους. Η ισχυρότερη μπαταρία των 61 kWh εξασφαλίζει 170 ίππους στη δικίνητη και 180 ίππους στην τετρακίνητη έκδοση. Η οποία έχει μέγιστη ροπή 300 Nm.

Για να πηγαίνει…παντού, φροντίζει το ALLGRIP-e. Το ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης με δύο ανεξάρτητα eAxles μπροστά και πίσω. Επιπλέον, περιλαμβάνει λειτουργία Trail για ομαλή έξοδο από δύσκολα εδάφη. Μειώνοντας την ισχύ στους τροχούς που σπινάρουν, διανέμοντας τη ροπή κίνησης στον αντίθετο τροχό με την καλύτερη πρόσφυση.

Η πλατφόρμα του νέου SUZUKI περιλαμβάνει το νέο Heartect-e ειδικά για BEV. Mε ελαφριά δομή, προστασία της μπαταρίας υψηλής τάσης και ευρύχωρο εσωτερικό. Η δομή του δαπέδου έχει σχεδιαστεί προκειμένου να μην υπάρχουν μηχανικά μέρη κάτω από αυτό, μεγιστοποιώντας τη χωρητικότητα της μπαταρίας.

Η κατασκευή του e Vitara θα γίνεται στη Suzuki Motor Gujarat, στην Ινδία. Η παραγωγή θα ξεκινήσει την άνοιξη του 2025, με τις πωλήσεις να αναμένεται να αρχίσουν το καλοκαίρι του 2025.

Ράλι Κεντρικής Ευρώπης: Δείτε το shakedown

Με το shakedown ξεκινά το Ράλι Κεντρικής Ευρώπης το οποίο διεξάγεται στις ασφάλτινες διαδρομές της Αυστρίας, της Τσεχίας και της Γερμανίας.     To Ράλι της Κεντρικής...

PEUGEOT 3008: Αναβάθμιση εκδόσεων με προσιτό…Style

Η νέα σειρά εκδόσεων του PEUGEOT 3008 έχει πλουσιότερο εξοπλισμό, ενώ πλέον είναι διαθέσιμο σε ακόμη πιο προσιτή τιμή εκκίνησης.     Το PEUGEOT 3008, ένα από...

Που θα γίνει το Ράλι Ακρόπολις του 2026

Μετά από πέντε χρόνια στη Λαμία, η έδρα του Ράλι Ακρόπολις τον Ιούνιο του 2026 θα βρίσκεται στο Λουτράκι.   Το Ράλι Ακρόπολις επιστρέφει στο Λουτράκι,...

BYD: Νέες τιμές με όφελος έως 13.500 ευρώ

To Electric Bonus του ομίλου Σφακιανάκη σε συνδυασμό με την κρατική επιδότηση του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά εξασφαλίζει ιδιαίτερα δελεαστικές τιμές σε όλα τα αμιγώς...

MERCEDES-BENZ Vision Iconic: Το παρελθόν «φωτίζει» το μέλλον (video)

Το Vision Iconic αποκαλύπτει τη μελλοντική σχεδιαστική φιλοσοφία της MERCEDES-BENZ, συνδυάζοντας την πολυτέλεια, με την υψηλή τεχνολογία, αλλά και το…φως του ήλιου.     Η MERCEDES-BENZ μπαίνει...