Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις 2025: Regularity

Κοινοποίησε το άρθρο

Καλοδιατηρημένα αυτοκίνητα από το πρόσφατο, αλλά και πιο μακρινό παρελθόν, μας «ταξίδεψαν» σε άλλες εποχές καθώς δοκιμάζονταν στις διαδρομές του Ιστορικού Ράλι Ακρόπολις 2025 Regularity.

 

Volvo Ex30

 

Το Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις, εκτός από τα αγωνιστικά αυτοκίνητα των περασμένων δεκαετιών που δοκιμάστηκαν στις δύσκολες ειδικές διαδρομές της κατηγορίας Sporting, φιλοξένησε και τα σπάνια, καλοδιατηρημένα μοντέλα της κατηγορίας Regularity. Τα οποία πέρασαν από 28 δοκιμασίες ακριβείας, σε εννέα νομούς, διανύοντας περισσότερα από 1000 χιλιόμετρα.

Νικητές του PEMA Ιστορικού Ράλι Ακρόπολις Regularity αναδείχθηκαν οι Christian Crucifix – Agnieszka Bohosiewicz με ένα PEUGEOT 205 του 1985. Παράλληλα, επικράτησαν και στην Κατηγορία J1 η οποία απευθύνεται σε ιστορικά αυτοκίνητα που είναι κατασκευασμένα μεταξύ 1982 και 1987. Υπενθυμίζουμε ότι ο οδηγός από το Βέλγιο, ήταν νικητής της διοργάνωσης και το 2021.

Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν οι Γεράσιμος Κατοχιανός – Γεώργιος Κατοχιανός με ένα FORD Fiesta MKI του 1981, τερματίζοντας παράλληλα στη κορυφή της Κατηγορίας Ι (αυτοκίνητα από το 1977 έως και το 1981).

Με αντεπίθεση διαρκείας, οι Γεώργιος Γεωργακόπουλος – Τάσος Δούρος ολοκλήρωσαν τον αγώνα τρίτοι οδηγώντας ένα BLMC Mini του 1968. Αλλά και πρώτοι στην Κατηγορία G που απευθύνεται σε αυτοκίνητα μεταξύ του 1966 και του 1971.

Τέταρτοι και δεύτεροι στην Κατηγορία Ι, τερμάτισαν οι Ιωάννης Κατσαούνης – Ιούλιος Ιατρίδης με VW Golf I του 1979.

Μια θέση πιο πίσω στη γενική βρέθηκαν οι νικητές της Κατηγορίας F, Κυριάκος Φαρμάκης – Μαρία Αθανασοπούλου με VOLVO 122S (Amazon) του 1963 .

Οι περσινοί νικητές του αγώνα, Βάσος Θεοδοσίου – Κωνσταντίνος Πιπέρος αρκέστηκαν στην έκτη θέση με μία LANCIA Beta Coupe του 1974, ενώ ήταν πρώτοι στην Κατηγορία Η. Η οποία απευθύνεται σε ιστορικά αυτοκίνητα της περιόδου 1972-1976.

Ακολούθησαν οι νικητές του πρόσφατου πρωταθληματικού Rally Regularity Μόντε Βοστίτσα, Άρης Γεωργοσόπουλος – Νίκος Κοντοπός που ήταν δεύτεροι στην Κατηγορία G οδηγώντας ένα FIAT 128 Rally του 1971.

Όγδοοι γενικής και δεύτεροι στην Κατηγορία J1 ολοκλήρωσαν το φετινό Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις Regularity οι Χρήστος Χατζηκωνσταντίνου – Μανώλης Δημακαρέας με ένα VW Golf I του 1985.

Τους ακολούθησαν στη γενική οι Ελευθέριος και Δημήτριος Λιάκος με ένα FORD Escort του 1975, ενώ την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Ιωσήφ Λαγάκης – Νικήτας Τσαλίκης με ένα SUBARU Legacy του 1992, επικρατώντας στην Κατηγορία J2, η οποία απευθύνεται σε αυτοκίνητα μεταξύ του 1988 και του 1992.

Οι Νικόλαος Πουλιερής – Άρης Παπακωνσταντίνου με RENAULT 19 του 1990, τερμάτισαν δεύτεροι στην Κατηγορία J2, ενώ οι Selim Bacioglu – Hamdan Bacioglu, ανέβηκαν στο τρίτο σκαλί του βάθρου της Κατηγορίας J1 με ένα VW Golf του 1983.

Λίγο πιο πίσω βρέθηκαν οι τρίτοι της Κατηγορίας Ι, Σταύρος Παρασκευαΐδης – Νίκος Δαρζέντας με FORD Escort MKII του 1978, ακολουθούμενοι από το αμιγώς γυναικείο πλήρωμα των Γεωργίας Πουλή – Χρυσούλας Τσιλιβίγκου, οι οποίες κατέλαβαν την τρίτη θέση της Κατηγορίας J2 με ένα SUBARU Legacy.

Στην Κατηγορία Ε, η οποία απευθύνεται σε αυτοκίνητα έως το 1961, με επιτυχία έφτασε στον τερματισμό στους Δελφούς το πλήρωμα των Δημήτρη Μπάκου – Αναστάσιου Τσαγκαράκη με μία MERCEDES-BENZ 190 SL του 1955.

Τρίτοι τερμάτισαν στην Κατηγορία Η, οι νικητές του Ιστορικού Ράλι Ακρόπολις Regularity του 2023, Θάνος Ντζουμάνης – Βασίλειος Τσομπανίδης με ALFA ROMEO Spider 2000. Στην Κατηγορία Κ (αυτοκίνητα της περιόδου 1993-2000), μοναδικοί συμμετέχοντες ήταν οι Ηλίας Λαλούσης – Κωνσταντίνος Κοτσίρης με ένα PEUGEOT 306 GTI του 1999.

Δείτε εδώ την τελική κατάταξη του Ιστορικού Ράλι Ακρόπολις 2025 Regularity.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

31ο Ράλι Σπριντ Πύργου 2025

0
Με εύκολη νίκη των πρωταθλητών Ιωάννη Παπαδημητρίου - Χρήστου Κουζιώνη ολοκληρώθηκε το 31ο Ράλι Σπριντ Πύργου.     Το 31ο Ράλι Σπριντ Πύργου, ο τελευταίος αγώνας Κυπέλλου...

52η Επέτειος Πολυτεχνείου: Έκτακτες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις. Ποιοι δρόμοι κλείνουν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

0
Δείτε τους δρόμους που απαγορεύεται η στάση, η στάθμευση και θα γίνεται διακοπή της κυκλοφορίας λόγω των εκδηλώσεων για την 52η επέτειο του Πολυτεχνείου.     Λόγω...

Εξάρθρωση εγκληματικής οργάνωσης που διέπραττε κλοπές και πλαστογραφίες αυτοκινήτων

0
Ποσό που υπερβαίνει τα 1.030.000 ευρώ ήταν το όφελος οργάνωσης η οποία διέπραττε κλοπές και πλαστογραφίες αυτοκινήτων, απάτες με σκοπό την ασφαλιστική αποζημίωση, καθώς...

Η DACIA «έτρεξε» στον Μαραθώνιο της Αθήνας

0
Τα μοντέλα της DACIA, η οποία ήταν επίσημος χορηγός του 42ου Μαραθώνιου της Αθήνας, «οδήγησαν» τους αθλητές, από την αφετηρία ως τον τερματισμό στο...

«Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026»: Δείτε τα μοντέλα που πέρασαν στον τελικό

0
Με 11 αυτοκίνητα θα διεξαχθεί ο τελικός για την ανάδειξη του «Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2026» για την Ελλάδα. Δείτε ποια είναι αυτά.     Η αντίστροφη μέτρηση...

FORD BlueCruise: Πότε έρχεται η…hands-free οδήγηση (video)

0
Δείτε σε ποια μοντέλα της FORD θα είναι διαθέσιμο το σύστημα BlueCruise που επιτρέπει την οδήγηση χωρίς τη χρήση του τιμονιού.     Το σύστημα BlueCruise της...

AUDI: Αποκαλύπτεται το μονοθέσιο για τη Φόρμουλα 1 (video)

0
Το μονοθέσιο R26 Concept μας προετοιμάζει για την εικόνα του μονοθεσίου με το οποίο η AUDI θα συμμετάσχει στην πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1, αλλά...

Παρκάρισμα: Oι Ευρωπαίοι που δυσκολεύονται περισσότερο – Που κατατάσσονται οι Έλληνες

0
Συμβουλές στο διαδίκτυο αναζητούν καθημερινά χιλιάδες οδηγοί για το πως θα καταφέρουν να παρκάρουν τα αυτοκίνητά τους. Κάτι για το οποίο μάλλον δεν αγχώνονται...