Η μοναδική 33 Stradale είναι ένα μοντέλο το οποίο μας δείχνει ότι…ξυπνά το «πάθος» της ALFA ROMEO.
Η υπόσχεση του ομίλου Stellantis, στον οποίο ανήκει η ALFA ROMEO, ότι θα … σεβαστεί αλλά και θα συνεχίσει την ένδοξη ιστορία της φίρμας, γίνεται πραγματικότητα. Γιατί το όνομα ALFA ROMEO πάντα συνδυαζόταν με σπορ μοντέλα, που προορίζονταν για όσους είχαν «πάθος» με την οδήγηση.
Η επιστροφή της μάρκας στη Φόρμουλα-1 ήταν το πρώτο δείγμα ότι κάτι αλλάζει. Και τώρα, έρχεται ένα σπάνιο υπεραυτοκίνητο να ξυπνήσει μνήμες από το παρελθόν. Αλλά με τεχνολογία για το μέλλον.
Ο λόγος για την ALFA ROMEO 33 Stradale. Ένα μοντέλο εμπνευσμένο από το ιστορικό μοντέλο του 1967. Αλλά κατασκευασμένο από αλουμίνιο και ανθρακονήματα, με σχεδιαστικά στοιχεία και από τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της φίρμας.
Αναμφίβολα επιθετικό, με χαρακτηριστικά όπως την εμβληματική ασπίδα και τις περίπλοκες μορφές των φώτων με την ελλειπτική τους βάση. Το προφίλ είναι δυναμικό και λεπτό, με τις πόρτες να ξεχωρίζουν έχοντας γωνιακό άνοιγμα, ενώ υπάρχουν και δύο μεγάλες εισαγωγές αέρα στο πλάι.
Από τη μεγάλη ηλιοροφή πάντως, ο οδηγός μπορεί να απολαύσει μια μοναδική θέα, παρόμοια με το πιλοτήριο ενός αεροπλάνου.
Οι εσωτερικοί χώροι διακρίνονται επίσης από μινιμαλισμό σχεδιασμού και υλικών, τα οποία σχεδιάστηκαν όλα για να στοχεύουν στη μέγιστη δυνατή εμπλοκή στην οδηγική εμπειρία. Ειδικότερα, το πιλοτήριο σχεδιάστηκε με σκοπό την ελαχιστοποίηση εξαρτημάτων που θα μπορούσαν να αποσπάσουν την προσοχή του οδηγού.
Υπάρχει περιορισμένος αριθμός χειριστηρίων με πρακτική χρήση κατά την οδήγηση που βρίσκονται στην κεντρική κονσόλα. Ακριβώς μπροστά από τον οδηγό βρίσκεται μια οθόνη, η τρισδιάστατη σχεδίαση του «τηλεσκοπίου» της οποίας εμπλέκει τον οδηγό σε μια πρώτη στο είδος του αλληλεπίδραση. Το τιμόνι, χωρίς όλα τα συνηθισμένα κουμπιά, προσφέρει μια εμπειρία της καθαρής απόλαυσης της οδήγησης.
Όπως σε ένα πιλοτήριο αεροπλάνου, τα χειριστήρια βρίσκονται σε διαφορετικά επίπεδα, στη χαμηλή κεντρική κονσόλα και σε υψηλότερο επίπεδο, τοποθετημένα στην κεντρική επένδυση στο εσωτερικό της οροφής.
Το εμπνευσμένο από την αεροπορία ταμπλό και το κεντρικό τούνελ χρησιμοποιούν υλικά όπως αλουμίνιο, ανθρακονήματα, δέρμα και Alcantara.
Η νέα ALFA ROMEO 33 Stradale μπορεί να εφοδιαστεί με κινητήρα V6 twin-turbo 3.0 λίτρων που αποδίδει πάνω από 620 ίππους. Διαθέτει οκτατάχυτο κιβώτιο DCT, κίνηση στους πίσω τροχούς και ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Υπάρχει η δυνατότητα και για διάταξη BEV που αποδίδει πάνω από 750 ίππους, με εκτιμώμενη αυτονομία για 450 χιλιόμετρα.
Οι επιδόσεις είναι εξαιρετικές και στις δύο εκδόσεις. Η τελική ταχύτητα είναι 333 χλμ./ώρα και επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από 3 δευτερόλεπτα.
Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στην ανάρτηση με ενεργά αμορτισέρ και στο σύστημα πέδησης Alfa Romeo Brake-By-Wire΄.
Ο οδηγός πάντως μπορεί να επιλέξει τη λειτουργία οδήγησης χρησιμοποιώντας τους διακόπτες Δρόμος και Πίστα στο κεντρικό τούνελ.
Η νέα 33 Stradale είναι το πρώτο σύγχρονο “fuoriserie” («κατασκευή κατά παραγγελία») μοντέλο της ALFA ROMEO και θα παραχθεί σε μόλις 33 μονάδες. Τα οποία έχουν ήδη πουληθεί. Άλλωστε οι πελάτες ανέπτυξαν αρκετά λειτουργικά στιλιστικά στοιχεία μαζί με την ομάδα ανάπτυξης της φίρμας.
Επομένως, κανένα από τα αυτοκίνητα δεν θα είναι ίδιο. Η ίδια μοναδικότητα εμφανίζεται επίσης σε μια αποκλειστική διαδικασία εγγραφής που επιτρέπει στους πελάτες να «υπογράψουν» προσωπικά τον αριθμό πλαισίου. Το συγκεκριμένο VIN περιλαμβάνει οκτώ ψηφία που επιλέγει ο πελάτης και επισημαίνεται και στο κεντρικό τούνελ.