ALFA ROMEO Tonale Sprint Plug-In Hybrid Q4: Με 280 …υβριδικούς ίππους

Κοινοποίησε το άρθρο

Η ALFA ROMEO Tonale Sprint Plug-In Hybrid Q4 προσφέρει αυξημένη ηλεκτρική αυτονομία, χαμηλές εκπομπές ρύπων και υπόσχεται ότι διατηρεί το σπορ πνεύμα της φίρμας.

Με την έκδοση Sprint Plug-In Hybrid Q4 η γκάμα της ALFA ROMEO Tonale αποκτά ένα ακόμα…εξηλεκτρισμένο μέλος. Το υβριδικό της σύστημα διαθέτει έναν τετρακύλινδρο turbo κινητήρα MultiAir 1.3 λίτρων με απόδοση 180 ίππους, με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων, που δίνει κίνηση στους εμπρός τροχούς. Αλλά και έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 90kW με ροπή 250Nm, που δίνει κίνηση στους πίσω τροχούς, με αποτέλεσμα η μέγιστη ισχύς να φτάνει συνδυαστικά τους 280 ίππους.

Η επιτάχυνση 0-100χλμ. έρχεται σε 6,2 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητα ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο, φτάνει τα 135χλμ./ώρα, ενώ με το συνδυασμό και των δύο συστημάτων κίνησης, φτάνει τα 206 χλμ./ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη).

Στην Tonale Sprint Plug-In Hybrid Q4, οι λειτουργίες του επιλογέα Alfa D.N.A. έχουν επανασχεδιαστεί με στόχο την επίτευξη μεγαλύτερης οικονομίας και καλύτερων επιδόσεων.

Στο πρόγραμμα D (Dynamic) δίνεται προτεραιότητα στις επιδόσεις. Το σύστημα φροντίζει για την αμεσότερη απόκριση του γκαζιού, τη διαχείριση του κιβωτίου και των βοηθημάτων διατήρησης ευστάθειας, σε συνδυασμό με την αμεσότερη απόκριση του συστήματος διεύθυνσης.

Στο πρόγραμμα N (Natural) χρησιμοποιείται το υβριδικό σύστημα κίνησης και η τετρακίνηση, με στόχο τη βελτιστοποίηση της οικονομίας τόσο του ηλεκτρικού όσο και του κινητήρα εσωτερικής καύσεως.
Στο πρόγραμμα A (Advanced Efficiency) επιτυγχάνεται η μέγιστη οικονομία καθώς το αυτοκίνητο κινείται ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο. Μόλις ο οδηγός τραβήξει το πόδι του από το γκάζι, το αυτοκίνητο συνεχίζει να κινείται χάρη στη λειτουργία «ρολαρίσματος» (Sailing). Η νέα λειτουργία Ελέγχου Κατάβασης (eCoasting), ενεργοποιείται διατηρώντας μια σταθερή ταχύτητα 41χλμ./ώρα (και μπορεί να ρυθμιστεί με ένα ελαφρύ πάτημα του γκαζιού ή του φρένου).

Η μπαταρία ιόντων-λιθίου των 306-volt, με χωρητικότητα 15.5 kWh εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία 80 χιλιομέτρων σε αστικό κύκλο. Το νέο υβριδικό σύστημα κίνησης επιτυγχάνει εκπομπές CO2 που δεν υπερβαίνουν τα 33 γρ./χλμ. ενώ η μέση κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 1.3-1.5 λίτρα/100χλμ.
Η μπαταρία του, χρειάζεται 2,5 ώρες για μία πλήρη φόρτιση από έναν φορτιστή των 7.4 kW και καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών, ενώ όλο το αυτοκίνητο καλύπτεται από εγγύηση 4 ετών ή 160.000χλμ.

Στην ALFA ROMEO Tonale Sprint Plug-In Hybrid Q4 έχει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στην ποιότητα και σημασία στη λεπτομέρεια, ενώ η ενσωματωμένη τεχνολογία και οι διαθέσιμες υπηρεσίες συνδεσιμότητας, την καθιστούν ως την πιο ‘hi-tech’ ALFA ROMEO που έχει κατασκευαστεί ποτέ.

Τον εξηλεκτρισμό της φίρμας πάντως τονίζει το επανασχεδιασμένο ιστορικό έμβλημα της ALFA ROMEO, αφού το «φιδάκι» βρίσκεται στο πίσω αριστερό φινιστρίνι, ακριβώς πάνω από το σημείο σύνδεσης με την πηγή φόρτισης.


Ο εξοπλισμός της, μεταξύ άλλων περιλαμβάνει:

Υφασμάτινες επενδύσεις Alfa Carbon και τεχνητό δέρμα Soft Touch με κόκκινες ραφές
Σπορ δερμάτινο τιμόνι με κουμπί εκκίνησης
Πίνακα οργάνων 12,3” πλήρως παραμετροποιήσιμο
Σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 10,2’’ και σύστημα πλοήγησης
Θέση ασύρματης (επαγωγικής) φόρτισης smartphone
Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη οσφυϊκή περιοχή 4 επιλογών για τον οδηγό

Είσοδο & εκκίνηση χωρίς κλειδί
Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους & αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέφτες
Ηλεκτροχρωμικό εσωτερικό καθρέφτη
Αυτόματο διζωνικό κλιματισμό με AQS (Air Quality System)
Αισθητήρες στάθμευσης εμπρός και πίσω
Σύστημα αναγνώρισης πινακίδων οδικής σήμανσης
Σύστημα ανίχνευσης κόπωσης οδηγού
Σύστημα προειδοποίησης παρεκτροπής & διατήρησης πορείας
Αυτόνομο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης
iACC – Αυτόματα Προσαρμοζόμενο Cruise Control
Apple CarPlay/ Android auto

Η ALFA ROMEO Tonale Sprint Plug-In Hybrid Q4 με λιανική τιμή προ φόρων κάτω από 40.000 ευρώ, προσφέρει μηδενικό φόρο εταιρικής χρήσης βάσει της τρέχουσας νομοθεσίας καθιστώντας τη έτσι ιδανική για τους εταιρικούς χρήστες.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

BMW M4 CS : Από τις πίστες στους δρόμους (video)

H BMW M4 CS ένα καθαρόαιμο σπορ μοντέλο με αγωνιστικά γονίδια. Το οποίο μπορεί να εξυπηρετεί τις καθημερινές ανάγκες μετακίνησης, αλλά και να προσφέρει...

VIDEO : LOTUS Elise με κινητήρα V8 από Hayabusa ανεβαίνει στο ευρωπαϊκό “Pikes Peak”

Δείτε μια LOTUS Elise με κινητήρα 430 ίππων προερχόμενο από SUZUKI Hayabusa, στη μεγαλύτερη και πιο συναρπαστική ανάβαση της Ευρώπης       Η ανάβαση από το Τρέντο...

Κ.Τ.Ε.Ο. : Ποια οχήματα περνούν από τεχνικό έλεγχο το 2024 – Ημερομηνίες

Δείτε μέχρι πότε πρέπει να επισκεφθούν τα Κ.Τ.Ε.Ο. τα καινούργια οχήματα και όσα μεταβιβάστηκαν πρόσφατα         Ο τεχνικός έλεγχος των οχημάτων, όλοι ξέρουμε ότι είναι υποχρεωτικός....

FERRARI 12 Cilindri : Αεροπορία εδάφους -Τιμή (video)

Η FERRARI 12 Cilindri είναι ένα μοντέλο που μας δείχνει ότι η εξέλιξη της αυτοκινητοβιομηχανίας μπορεί να γίνεται χωρίς να ξεφεύγει από το αρχικό...

Νέα CUPRA Leon και Formentor : Σχεδιαστικό άλμα

Η CUPRA παρουσίασε τα ανανεωμένα Formentor και Leon, τα οποία έχουν επανασχεδιαστεί και βελτιωθεί με σκοπό να συνεχίσουν την επιτυχημένη πορεία των προκατόχων τους     Η...

HYUNDAI Bayon 2024 : «Έξυπνος» εκσυγχρονισμός – Τιμές

Νέα εμφάνιση, έξυπνα χαρακτηριστικά συνδεσιμότητας και ασφάλειας, αλλά και ανανεωμένο εσωτερικό με σύγχρονες τεχνολογίες διαθέτει πλέον το HYUNDAI Bayon     To HYUNDAI Bayon είναι ένα από...

MG EXE 181 με επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 1 δευτερόλεπτο (video)

  Το ηλεκτρικό πρωτότυπο hypercar EXE181 της MG Motor, συνδέει το ένδοξο παρελθόν με το μέλλον της μάρκας, έχοντας ως κύριο στόχο να σπάσει τα...

NISSAN Concepts : Το μέλλον ξεκινά από την Κίνα (video)

Πρωτότυπα μοντέλα για όλες τις διαθέσεις, που θα καλύπτουν τις μελλοντικές ανάγκες κινητικότητας παρουσίασε η NISSAN στην Κίνα       Δεν υπάρχει πλέον εταιρεία που να προγραμματίζει...