Tο Audi Α3 Sportback 40 TFSI e έχει ηλεκτρική αυτονομία έως 78 χλμ.

Ηλεκτρική αυτονομία που φτάνει τα 78 χιλιόμετρα και ισχύς 204 PS (150 kW)! Το νέο A3 Sportback 40 TFSI e αποτελεί μία πολύ δυναμική προσθήκη στην ήδη πλούσια γκάμα του νέου Audi A3.

H plug-in υβριδική έκδοση του επιτυχημένου μοντέλου κινείται τοπικά χωρίς εκπομπές ρύπων, προσφέρει σπορ οδηγική εμπειρία με υψηλή απόδοση και διαθέτει όλες τα χαρακτηριστικά της νέας σειράς A3.

Με το A3 Sportback 40 TFSI e η Audi συνεχίζει την επιθετική της προσέγγιση στην ηλεκτροκίνηση. Οι plug-in υβριδικές εκδόσεις των A6, A7, A8, Q5 και Q7 έχουν ήδη λανσαριστεί. Το Audi A3 Sportback 40 TFSI e υλοποιεί αυτή την τεχνολογία σε πιο compact αμαξώματα, κτίζοντας στην παράδοση που δημιούργησε ο προκάτοχός του, το A3 Sportback e-tron.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Ta Jeep Renegade και Jeep Compass με κατανάλωση αυτοκινήτου πόλης

0
«Τα τετρακίνητα οχήματα ταιριάζουν μόνο στις εκτός δρόμου διαδρομές». «Τα Plug-in Hybrid αποδίδουν μόνο στις αστικές συνθήκες». «Ένα σκληροτράχηλο «τζιπ» δεν μπορεί να είναι...

Αυτοκίνητο με φυσικό αέριο και μόλις 12.290 ευρώ ;

0
Με τη διάθεση το 1997 -για πρώτη φορά στον κόσμο- ενός αυτοκινήτου που χρησιμοποιούσε για την κίνηση του φυσικό αέριο (CNG), η Fiat δημιούργησε ένα νέο...

Τα πλοία μεταφοράς του Volkswagen Group, χρησιμοποιούν τηγανέλαιο για καύσιμο

0
Το Volkswagen Group, προκειμένου να μειώσει τις εκπομπές ρύπων CO2, δεν εστιάζει μόνο στη δημιουργία σύγχρονων ηλεκτρικών αυτοκινήτων ή τη φιλική προς το περιβάλλον...

Ο γνωστός 1.4 TFSI χρησιμεύει ως κινητήρας εσωτερικής καύσης για το plug-in υβριδικό μοντέλο. Ο τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας αποδίδει 150 PS (110 kW) και αποδίδει ροπή άνω των 250 Nm στην περιοχή 1.550-3.500 σ.α.λ..

Το κινητήριο σύστημα συμπληρώνεται από ένα μόνιμα διεγερμένο σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα με αυξημένη πυκνότητα ισχύος, σε σύγκριση με τον προκάτοχό του.

Παράγει ροπή 330 Nm. Είναι ενσωματωμένος στο 6-τάχυτο S tronic, ωστόσο, είναι ακόμα ελαφρύτερος και πιο συμπαγής από τον αντίστοιχο στην προηγούμενη γενιά.

Συνδυαστικά, ο 1.4 TFSI και ο ηλεκτρικός κινητήρας παρέχουν απόδοση συστήματος 204 PS (150 kW). Στη μέγιστη ώθηση, η ροπή φτάνει τα 350 Nm. Το premium hatchback plug-in υβριδικό επιταχύνει 0-100 χλμ./ώρα σε 7,6 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα 227 χλμ./ώρα.

Στον κύκλο NEDC, καταναλώνει 1,4-1,5 λίτρα / 100 χιλιόμετρα, που αντιστοιχεί σε 30-34 γρμ. CO2 / χλμ.. Η ισχύς μεταδίδεται στον μπροστινό άξονα.

Το κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη είναι εξοπλισμένο με ηλεκτρική αντλία λαδιού που εξασφαλίζει αλλαγές ταχυτήτων και παροχή λαδιού ακόμα και όταν ο TFSI απενεργοποιείται προσωρινά.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου βρίσκεται κάτω από το αμάξωμα, στο πίσω μέρος του A3 Sportback 40 TFSI e. Τα 96 πρισματικά της στοιχεία αποθηκεύουν 13,0 kWh ενέργειας, σχεδόν 48% περισσότερο από το προηγούμενο μοντέλο.

Η μεγάλη ενεργειακή διαφορά οφείλεται στη βελτιωμένη κυτταρική χημεία, καθώς δεν έχουν πραγματοποιηθεί άλλες δομικές αλλαγές στη μπαταρία.

Ένα ξεχωριστό κύκλωμα ψύξης ελέγχει τη θερμοκρασία της. Μπορεί να συνδεθεί και με το σύστημα κλιματισμού, εάν είναι απαραίτητο. Αυτό επιτρέπει ηλεκτρική οδήγηση ακόμη και σε πολύ υψηλές εξωτερικές θερμοκρασίες.

To A3 Sportback 40 TFSI e εκκινεί πάντα ηλεκτρικά. Ο οδηγός μπορεί να δώσει προτεραιότητα στην ηλεκτρική κίνηση με το κουμπί EV. Μπορεί να καλύψει έως και 78 χιλιόμετρα (σύμφωνα με το πρότυπο NEDC) αποκλειστικά με ηλεκτροκίνηση, που είναι η πλειονότητα των καθημερινών μετακινήσεων, με μηδενικές τοπικές εκπομπές ρύπων.

Η αυτονομία αυτή είναι σχεδόν 20 χλμ. μεγαλύτερη εκείνης του προηγούμενου μοντέλου. Κινούμενο μόνο ηλεκτρικά, η τελική ταχύτητα φτάνει τα 140 χλμ./ώρα. Σε χαμηλές ταχύτητες, παράγεται ο υποχρεωτικός πλέον τεχνητός ηλεκτρονικός ήχος ώστε να αντιλαμβάνονται οι πεζοί ότι πλησιάζει  ηλεκτρικό όχημα.

googlenews