Καμουφλαρισμένα οχήματα προ-παραγωγής της BMW Σειράς 1 τρίτης γενιάς δοκιμάζονται εξονυχιστικά στην πίστα δοκιμών της BMW στο Miramas (Νότια Γαλλία). Οι πολλαπλές δυνατότητες ελέγχου οδικής συμπεριφοράς συντελούν στη βελτίωση της ευελιξίας και της δυναμικής συμπεριφοράς της νέας BMW Σειράς 1. Προηγήθηκαν πέντε χρόνια εντατικής εξέλιξης και μετάβασης στη σύγχρονη αρχιτεκτονική εμπρόσθιας κίνησης της BMW.
Γνήσια BMW με ανεξάρτητο χαρακτήρα.
Η νέα BMW Σειρά 1 θα καθιερώσει νέα πρότυπα δυναμικής συμπεριφοράς στην πολυτελή compact κατηγορία, προσφέροντας παράλληλα αισθητά περισσότερο χώρο στο εσωτερικό. Με προηγμένο σετάρισμα ανάρτησης, καινοτόμες τεχνολογίες και ενσωμάτωση όλων των εξαρτημάτων και συστημάτων ελέγχου, η BMW Σειρά 1 πετυχαίνει ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία, τόσο με το νέο FWD σύστημα κίνησης όσο και με το έξυπνο σύστημα τετρακίνησης BMW xDrive. «Οι πελάτες μας θα αντιληφθούν αμέσως την άμεση και ακριβή απόκριση που συνεισφέρει σε μία βελτιστοποιημένη οδηγική εμπειρία. Η BMW Σειρά 1 θα είναι μία γνήσια BMW με ανεξάρτητο χαρακτήρα», δήλωσε ο Peter Langen, επικεφαλής του τμήματος Driving Dynamics στο BMW Group.
Μεταφορά τεχνολογίας από το BMW i3.
Στη νέα BMW Σειρά 1, η BMW έχει αξιοποιήσει όλη την εμπειρία που απέκτησε τα τελευταία χρόνια από τα προσθιοκίνητα μοντέλα του BMW Group. Ένα κρίσιμο στοιχείο για την υψηλή ευελιξία του αυτοκινήτου είναι η τεχνολογία ARB (Συνεχής Έλεγχος Ολίσθησης Τροχών) γνωστή από το BMW i3s, που τώρα κάνει ντεμπούτο σε ένα όχημα με κινητήρα καύσης. Αυτή η μεταφορά τεχνολογίας από την BMW i στη βασική μάρκα BMW βελτιώνει αποφασιστικά την πρόσφυση, με αποτέλεσμα έναν πολύ πιο ευαίσθητο και ταχύτερο έλεγχο.
Η τεχνολογία ARB, που είναι στάνταρ στη BMW Σειρά 1, διαθέτει σύστημα ελέγχου ολίσθησης τοποθετημένο απευθείας στη μονάδα ελέγχου του κινητήρα αντί της μονάδας ελέγχου της λειτουργίας DSC (Dynamic Stability Control). Λόγω της άμεσης μεταφοράς σημάτων οι πληροφορίες μεταδίδονται με τριπλάσια ταχύτητα, ενώ ο οδηγός αισθάνεται την επέμβαση 10 φορές ταχύτερα. Σε συνεργασία με το DSC, μειώνεται σημαντικά η υποστροφή κατά την επιτάχυνση που εμφανίζουν τα προσθιοκίνητα οχήματα, αλλά χωρίς να απαιτούνται διορθώσεις για διατήρηση της πλευρικής ευστάθειας. Η τεχνολογία BMW Performance Control (κατανομή ροπής) διατίθεται στάνταρ και αυξάνει επιπρόσθετα την ευελιξία της BMW Σειράς 1 μέσω δυναμικής παρέμβασης. Επιπλέον, η στρεπτική ακαμψία της δομής του αμαξώματος αυξάνεται με τη στοχευμένη χρήση πρόσθετων δοκών όπως η πίσω ‘τύπου μπούμερανγκ’. «Με την εκτενή ενσωμάτωση όλων των συστημάτων δυναμικού ελέγχου καθώς και με το νέο, καινοτόμο στοιχείο ελέγχου πρόσφυσης, δημιουργούμε μία εντελώς νέα οδηγική εμπειρία», δήλωσε ο Holger Stauch, project manager της BMW Σειράς 1.
Ο ισχυρότερος τετρακύλινδρος κινητήρας του BMW Group για το νέο, κορυφαίο μοντέλο.
Ένας νέος 4-κύλινδρος κινητήρας ξεχωρίζει στο portfolio κινητήριων συνόλων της νέας BMW Σειράς 1. Το BMW M135i xDrive (κατανάλωση μικτού κύκλου: 7,1-6,8 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 162-155 g/km)* διαθέτει τον ισχυρότερο 4-κύλινδρο κινητήρα του BMW Group με χωρητικότητα 2.000 κ. εκ. και τεχνολογία BMW TwinPower Turbo. Αποδίδει 225 kW (306 hp), με δυναμικά χαρακτηριστικά συμπεριφοράς μέσω τεχνικών λύσεων όπως ενισχυμένος στρόφαλος, νέα έμβολα και μπιέλες, μεγαλύτερος υπερσυμπιεστής καυσαερίων και βελτιστοποιημένα μπεκ καυσίμου.
Περισσότερος χώρος στο εσωτερικό.
Η BMW Σειρά 1 έχει κάνει ένα άλμα προόδου στους χώρους του εσωτερικού. Χάρη στη νέα αρχιτεκτονική εμπρόσθιας κίνησης με εγκάρσια τοποθετημένους κινητήρες και χαμηλό κεντρικό τούνελ προσφέρει αισθητά μεγαλύτερη ευρυχωρία σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, κυρίως στα πίσω καθίσματα. Για παράδειγμα, ο χώρος για τα πόδια των πίσω επιβατών έχει αυξηθεί κατά 33 mm και ο χώρος για το κεφάλι πίσω κατά 19 mm. Η πρόσβαση στο πίσω τμήμα της καμπίνας είναι τώρα ευκολότερη και η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών έχει αυξηθεί κατά 20 L στα 380 L. Επομένως, η νέα BMW Σειρά 1 συνδυάζει εξαιρετική οδική συμπεριφορά με σημαντικά βελτιωμένη ευρυχωρία.