Η BMW προχωράει σταθερά προς τον εξηλεκτρισμό

Κοινοποίησε το άρθρο
Παγκόσμια πρεμιέρα για τις BMW X3 xDrive30e και BMW 330e, την BMW X5 xDrive45e και τις ηλεκτροκίνητες εκδόσεις της νέας BMW Σειράς 7 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης – αυξημένη ηλεκτρική αυτονομία με νέες μπαταρίες για τις BMW 530e και BMW 225xe Active Tourer – plug-in υβριδική έκδοση της BMW Σειράς 5 διαθέσιμη τώρα σε όλο τον κόσμο με σύστημα τετρακίνησης BMW xDrive.

Η κατασκευάστρια εταιρία πολυτελών αυτοκινήτων BMW συνεχίζει αποφασιστικά τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της, παρουσιάζοντας τώρα τα τελευταία της plug-in υβριδικά μοντέλα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Ταυτόχρονα, η BMW ανακοινώνει το λανσάρισμα του πρόσθετου SAV μοντέλου της που θα διαθέτει ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Η δημοφιλής BMW X3 θα παράγεται ομοίως σε plug-in υβριδική έκδοση από τον Δεκέμβριο του 2019. Έτσι γίνεται το πρώτο μοντέλο της μάρκας που θα διατίθεται με συμβατικό κινητήρα καύσης και plug-in υβριδικό σύστημα – με την προσθήκη μιας αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης το 2020.

Για μία ακόμα φορά, το 2018, το BMW Group εδραίωσε τη θέση του ως πρωτοπόρος και ηγέτης της αγοράς ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων (πηγή: IHS Markit Νέες Ταξινομήσεις 2018 Αναφορά 04.01.2019). Με μερίδιο αγοράς πάνω από 9%, η εταιρία είναι πρώτη στην παγκόσμια κατάταξη πολυτελών κατασκευαστών αυτοκινήτων με αμιγώς ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης. Το 2018, το BMW Group ήταν πρώτο στην κατηγορία των πολυτελών ηλεκτροκίνητων οχημάτων σε Γερμανία και Κίνα. Με μερίδιο πάνω από 16%, η εταιρία, για μία φορά ακόμα, ηγήθηκε του συνόλου της Ευρωπαϊκής αγοράς στον τομέα των ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων. Το BMW Group πέτυχε ένα νέο, παγκόσμιο ρεκόρ πωλήσεων το 2018 με πάνω από 140.000 μονάδες ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων – αύξηση 38,4% συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά. Ένας από τους τέσσερις πυλώνες πάνω στους οποίους η εταιρία χτίζει το μέλλον της μετακίνησης – ACES (Αυτόνομη Οδήγηση, Συνδεσιμότητα, Ηλεκτροκίνηση και Υπηρεσίες/Κοινοχρησία) – η ηλεκτροκίνηση είναι από τα βασικά στοιχεία της στρατηγικής NUMBER ONE > NEXT. Στόχος του BMW Group είναι να έχει πάνω από μισό εκατομμύριο ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα των μαρκών του στο δρόμο μέχρι το τέλος του 2019.