Δύο είναι οι ειδήσεις, η πρώτη αφορά την παραγωγή ενός μεγάλου Citroen saloon για την αγορά της Κίνας. Η Linda Jackson, της Citroen επιβεβαίωσε όμως και κάτι ακόμα, πως από το 2025 όλα τα αυτοκίνητα που θα βγαίνουν από την γραμμή παραγωγής θα είναι πλέον είτε αμιγώς ηλεκτροκίνητα είτε υβριδικά plug in.
Είναι μια είδηση που κυκλοφόρησε πολύ στην έκθεση αυτοκινήτου στο Παρίσι από διάφορες αυτοκινητοβιομηχανίες που σημαίνει πως ανεξάρτητα πόσο εφικτό ή πραγματικό είναι , αρκεί που συζητιέται. Πάντως για την κα. Jackson είναι προτεραιότητα ίσως επειδή «το νερό» της ηλεκτροκίνησης μπήκε στο αυλάκι. Το ζητούμενο είναι η αύξηση των πωλήσεων στην Κίνα από 1.1 εκατομμύρια αυτοκίνητα το 2016 στα 1.6 εκατομμύρια αυτοκίνητα το 2021 και το κλειδί είναι οι αυξανόμενες πωλήσεις αυτοκινήτων turbo στην Κίνα. «Είναι μια σταθερά αυξανόμενη σε πωλήσεις αγορά μεγάλων επιβατικών turbo αυτοκινήτων.
Είναι μια κατηγορία η οποία μας επιτρέπει να παρέχουμε μεγάλη γκάμα αλλά ακόμα μεγαλύτερη αξιοπιστία ως εταιρία» εξηγεί η Jackson. Σε ότι αφορά τα όνειρα για ένα γρήγορο C3, βλ. VTR, η Jackson δεν βλέπει καμία ανάγκη να υπάρξει ένα αυτοκίνητο δρόμου με απευθείας αναφορές στο αγωνιστικό από το παγκόσμιο πρωτάθλημα.
«Χρησιμοποιούμε τους αγώνες ράλι καθαρά ως εργαλείο μάρκετινγκ με κάποιες μεταφορές τεχνογνωσίας ενίοτε στα αυτοκίνητα δρόμου, όπως για παράδειγμα τις νέες υδραυλικές αναρτήσεις. Δεν χρειαζόμαστε ένα τέτοιο αυτοκίνητο όταν οι πελάτες μας ενδιαφέρονται κυρίως για την άνεση και όχι για τις επιδόσεις».