DS 4: Θα μπει σφήνα στα Γερμανικά premium ;

Κοινοποίησε το άρθρο

Μια κερδοφόρα Μάρκα με διαρκώς αυξανόμενο μερίδιο αγοράς στην παγκόσμια αγορά, παρά την άνευ προηγουμένου κατάσταση σε παγκόσμιο επίπεδο με την εξάπλωση της πανδημίας, η DS Automobiles επιταχύνει την πρόοδό της με την παρουσίαση του DS 4.

Το νέο μοντέλο είναι βασισμένο στην πλέον αξιόπιστη και εξελιγμένη πλατφόρμα EMP2, με την αρχιτεκτονική της να προσανατολίζεται στον τομέα της ηλεκτροκίνησης. Η νέα πρόταση στην κατηγορία των Premium C μοντέλων προβάλλει την προηγμένη τεχνολογία για να κερδίσει νέους θαυμαστές.

Το DS 4 έχει αξιοσημείωτες αναλογίες. Με πλάτος 1,83 μέτρα και μεγάλους τροχούς 720 χιλιοστών (με ζάντες αλουμινίου έως 20 ιντσών), μήκος που θεμελιώνει τις συμπαγείς διαστάσεις των 4,40 μέτρων και ύψος 1,47 μέτρα, η σιλουέτα είναι εντυπωσιακή και ως παρουσία στο δρόμο γίνεται πραγματικά επιβλητική.

 

Το DS 4 ξεχωρίζει για το ψηφιακό εσωτερικό του που προσφέρει κορυφαία εργονομία και καινοτομία, και στοχεύει στη δημιουργία απόλυτης ηρεμίας μέσα στην καμπίνα του.

 

Το εσωτερικό του DS 4 έχει σχεδιαστεί με δύο ζώνες: μια ζώνη για την άνεση και μια διαδραστική ζώνη για τις αρκετές διεπαφές. Η διχρωμία στους διακόπτες των παραθύρων έχει σχεδιαστεί για να βελτιώσει την γνωστική αναγνώρισή τους.

 

Μέσα από τα υλικά της καμπίνας, με διαφορετικούς τύπους δέρματος και Alcantara®, τμήματα από ανθρακόνημα, ξύλο, καθώς και νέα υλικά επένδυσης, το εσωτερικό του DS 4 συνδυάζει την ανώτερη τεχνολογικά εικόνα με την φιλικότητα στη χρήση.

 

Επαυξημένη τεχνολογία

 

Με βάση μια σημαντική εξέλιξη της πλατφόρμας EMP2 με 70% νέα ή αποκλειστικά εξαρτήματα, το DS 4 προσφέρει υβριδική τεχνολογία plug-in από την πρώτη στιγμή της κυκλοφορίας του (με 225 ίππους και δυνατότητα κίνησης με μηδενικούς ρύπους στην αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία για περισσότερα από 50 χιλιόμετρα στον συνδυασμένο κύκλο WLTP). Το νέο σύστημα ψυχαγωγίας, αλλά και τα συστήματα υποστήριξης οδηγού που δεν έχουν ακόμη παρουσιαστεί στην κατηγορία των Premium C, μαζί με ένα καινοτόμο σύστημα προβολής πληροφοριών κάνουν το DS 4 να ξεχωρίζει.

 

Ηλεκτρική Τεχνολογία E-TENSE

 

Η χαρισματική αρθρωτή πλατφόρμα επιτρέπει στο μοντέλο να φιλοξενεί διαφορετικά είδη κινητήρα. Η νέα εκδοχή της πλατφόρμας EMP2 εξελίχθηκε ειδικά για το DS 4 και έχει επιτρέψει τη βελτίωση πολλών χρήσιμων χαρακτηριστικών, προσφέροντας ταυτόχρονα στο σχεδιασμό μια νέα ελευθερία έκφρασης που δίνει ένα ξεχωριστό σχήμα με πρωτοφανείς αναλογίες για τα δεδομένα της κατηγορίας.

Υβριδικό plug-in, βενζινοκίνητο και diesel

Η νέα έκδοση της πλατφόρμας EMP2 σχεδιάστηκε για να φιλοξενήσει ένα υβριδικό σύστημα μετάδοσης νέας γενιάς χωρίς να υπάρχουν συμβιβασμοί στη χρηστικότητα και στην ευρυχωρία.

Ένας υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος κινητήρας 180 ίππων συνδυάζεται με ηλεκτρικό κινητήρα 110 ίππων και το κιβώτιο ταχυτήτων e-EAT8, για συνδυαστική απόδοση ισχύος 225 ίππων.

Τροφοδοτείται από μια πιο αποδοτική μπαταρία με νέες, πιο συμπαγείς και μεγαλύτερες σε χωρητικότητα κυψέλες που βρίσκονται πίσω από τη ζώνη παραμόρφωσης σε περίπτωση ατυχήματος, που προσφέρει αυτονομία άνω των 50 χιλιομέτρων σε λειτουργία μηδενικών εκπομπών (συνδυασμένος κύκλος WLTP).

Οι εκδόσεις PureTech 130, 180 και 225 ίππων, καθώς και μια έκδοση 130 ίππων Diesel BlueHDi θα προσφέρονται ταυτόχρονα. Όλα αυτά τα μοντέλα θα είναι διαθέσιμα μόνο με το 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Το DS 4 θα κυκλοφορήσει στη χώρα μας το τελευταίο τρίμηνο του 2021.