DUCATI Desmo 450 MX για χωμάτινες περιπέτειες (video)

Κοινοποίησε το άρθρο

Η Desmo 450 MX, είναι η πρώτη motocross μοτοσικλέτα στην ιστορία της DUCATI.

 

 

Η DUCATI είναι μια εταιρεία με ιστορία και μεγάλες επιτυχίες στους αγώνες ταχύτητας. Ειδικά στο MotoGP και στα Superbikes. Τώρα η ιταλική φίρμα ανοίγει μια νέα σελίδα. Σε…χωμάτινα μονοπάτια. Παρουσιάζοντας μια μοτοσικλέτα για motocross. Την Desmo 450 MX.

Έχοντας «όπλο» την αγωνιστική εμπειρία της Ducati Corse κατάφερε να δημιουργήσει μια ελαφριά, βάρους 104,8 κιλών μοτοσικλέτα, με κινητήρα υψηλών επιδόσεων Desmodromic και ηλεκτρονικό εξοπλισμό που θέτει νέα πρότυπα στην κατηγορία.

Η Desmo 450 MX είναι το πρώτο μοντέλο σε μια πλήρη σειρά εξειδικευμένων off-road μοτοσικλετών. Σχεδιασμένων για να οδηγήσουν την DUCATI σε νέους κόσμους, αλλά και να απευθυνθούν σε νέους μοτοσικλετιστές.

Η Desmo 450 MX έχει σχεδιαστεί γύρω από τον μονοκύλινδρο κινητήρα των 449,6 κ.εκ. με σύστημα βαλβιδών Desmodromic. Η μέγιστη ισχύς του φτάνει στους 63,5 ίππους στις 9.400 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή στα 53,5 Nm στις 7.500 σ.α.λ. Ο κόφτης επεμβαίνει στις 11.900 σ.α.λ.,ένα νέο σημείο αναφοράς για την κατηγορία.

Η…χωμάτινη DUCATI αποτελεί μάλιστα εξαίρεση στο εξειδικευμένο off-road τοπίο, προσφέροντας τη δυνατότητα πλήρους εκμετάλλευσης κάθε σχέσης του κιβωτίου. Τόσο στην εκκίνηση όσο και στην πορεία, χάρη στην εξαιρετική απόδοση που συνδυάζει ροπή σε χαμηλές και μεσαίες στροφές.

Επίσης,το ελαφρύ αλουμινένιο πλαίσιο έχει σχεδιαστεί με όσο το δυνατόν λιγότερες συγκολλήσεις. Προς όφελος της στιβαρότητας, της ελαφρότητας και της ακαμψίας της κατασκευής.

Η Desmo450 MX είναι επίσης η πρώτη μοτοσικλέτα motocross στον κόσμο εξοπλισμένη με σύστημα Traction Control. Ικανό να προσδιορίζει με ακρίβεια την πραγματική ολίσθηση του πίσω τροχού. Το σύστημα αυτό αναγνωρίζει τις φάσεις οδήγησης κατά τις οποίες δεν πρέπει να επεμβαίνει, ώστε να μην περιορίζεται η απόδοση της μοτοσυκλέτας.

Το Traction Control μπορεί να απενεργοποιηθεί άμεσα από τον αναβάτη σε περιπτώσεις που απαιτείται η πλήρης απόδοση του κινητήρα, ενώ μπαίνει ξανά σε λειτουργία αυτόματα.

Ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης Launch Control και Engine Brake Control. Τα οποία, όπως και το DTC, μπορούν να ρυθμιστούν σε διαφορετικά επίπεδα παρέμβασης και να συνδυαστούν με δύο Riding Modes. Προσαρμόσιμα στις ανάγκες του αναβάτη και στα χαρακτηριστικά της πίστας μέσω της εφαρμογής X-Link. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι εξοπλισμένο με Quickshifter για αλλαγές χωρίς συμπλέκτη κατά την επιτάχυνση.

Οι αναρτήσεις και τα φρένα της Desmo 450 MX προέκυψαν από στοχευμένες επιλογές. Η Ducati εμπιστεύτηκε την πολυετή εμπειρία της Showa στους αγώνες, επιλέγοντάς την επίσης για ερασιτεχνική οδήγηση, χάρη στη χρήση ελατηρίων και όχι συστημάτων βασισμένων στον αέρα. Το πιρούνι των 49 χιλ. είναι πλήρως ρυθμιζόμενο, με διαδρομή 310 χιλ. και επικάλυψη Kashima στους εσωτερικούς σωλήνες.

Το αμορτισέρ είναι επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο, με διαδρομή τροχού 301 χιλ. Τα φρένα προέρχονται από την Brembo. Μπροστά χρησιμοποιείται πλευστή δαγκάνα δύο εμβόλων και πίσω μονή δαγκάνα ενός εμβόλου. Οι δίσκοι Galfer έχουν διάμετρο 260 χιλ. εμπρός και 240 πίσω.

Η DUCATI Desmo 450 MX αναμένεται να κυκλοφορήσει στην Ευρώπη τον Ιούνιο του 2025.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

ZEEKR: Πότε έρχεται στην Ελλάδα

Η GEO Mobility Hellas φέρνει στην Ελλάδα τη ZEEKR, την πολυτελή μάρκα του ομίλου GEELY.     Η…επέλαση των Κινέζων στην αγορά αυτοκινήτων της Ελλάδας συνεχίζεται. Με...

FORD Power Promise: Η λύση για τις ηλεκτρικές…ανησυχίες

Με την πρωτοβουλία FORD Power Promise η Ford Motor Ελλάς κάνει πιο εύκολη τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, αντιμετωπίζοντας τις ανησυχίες των υποψήφιων αγοραστών.     Μια μελέτη...

Δοκιμή BYD Dolphin Surf Comfort: Προσιτό και διασκεδαστικό

Το BYD Dolphin Surf εξοπλισμένο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, ξεχωρίζει με το σχήμα και το μέγεθός του, προσφέροντας οδηγικά χαρακτηριστικά, που δεν...

Κινούμαι Ηλεκτρικά 3: Πότε ξεκινούν οι νέες αιτήσεις

Αυξάνεται ο προϋπολογισμός της δράσης Κινούμαι Ηλεκτρικά 3 και παρατείνεται η προθεσμία υποβολής αιτήσεων.     Μετά την ανακοίνωση της συνέχισης του τρίτου κύκλου του προγράμματος Κινούμαι...

Το ταχύτερο Station Wagon στο Nurburgring (video)

Ο ταχύτερος γύρος που έχει καταγραφεί ποτέ με μοντέλο Touring στην «Πράσινη Κόλαση» του Nurburgring, ανήκει πλέον στην BMW M3 CS.     Μετά το ρεκόρ της...

Ράλι Φινλανδίας 2025: Κυρίαρχος στο…σπίτι του ο Rovanpera (video)

Με ρεκόρ ταχύτητας επικράτησε ο Kale Rovenpera στο Ράλι Φινλανδίας, σε έναν αγώνα που στις πέντε πρώτες θέσεις βρέθηκαν αυτοκίνητα της TOYOTA.   Στην Εσθονία, τους...

Δοκιμή HYUNDAI i20 N Line 1.0T: Σπορ διαθέσεις που…ακούγονται

Το HYUNDAI i20 N Line, αν και με κινητήρα Turbo μόνο 100 ίππων, καταφέρνει να δίνει μια σπορ αίσθηση στις καθημερινές, βαρετές μετακινήσεις.     Του Ηλία...

Ο Αυτοκινητόδρομος Πάτρα – Πύργος σε λειτουργία: Επιτέλους…

Παραδόθηκε στην κυκλοφορία το μεγαλύτερο μέρος του Αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος.     Η λειτουργία του Αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος, είναι πλέον γεγονός. Με καθυστέρηση πολλών ετών,...