H FERRARI KC23 είναι ένα μοναδικό μοντέλο το οποίο κατασκευάστηκε για να ικανοποιήσει έναν απαιτητικό συλλέκτη.
Αν νομίζετε ότι η εικονιζόμενη FERRARI KC23 είναι ένα μοντέλο ευρείας παραγωγής, θα σας απογοητεύσουμε. Γιατί δεν πρόκειται να τη δείτε ποτέ στο δικό σας γκαράζ.
Πρόκειται για την τελευταία προσθήκη στη σειρά One-Off, της ιταλικής φίρμας και παραγγέλθηκε από έναν από τους κορυφαίους συλλέκτες της.
Η KC23 είναι αναμφίβολα ένα τολμηρό και ακραίο αυτοκίνητο, το οποίο παράλληλα μας δίνει και μια εικόνα από τα μελλοντικά μοντέλα της FERRARI.
Σχεδιασμένη από το Ferrari Styling Center με επικεφαλής τον Flavio Manzoni, η KC23 βασίζεται στην πλατφόρμα της 488 GT3 Evo 2020 από την οποία πήρε τη διάταξη, το πλαίσιο και τον κινητήρα της.
Η 488 GT3 αγωνίζεται από το 2016 και μέχρι σήμερα, έχει πάνω από 530 νίκες σε αγώνες αντοχής, κερδίζοντας περισσότερα από 119 πρωταθλήματα, καθιστώντας τη την πιο επιτυχημένη αγωνιστική FERRARI.
Το πιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της είναι η διπλή διαμόρφωσή της. Στο δρόμο δείχνει τις καθαρές, κομψές, καμπυλωτές γραμμές της. Όταν όμως φτάσει στην πίστα, ξεπροβάλλουν οι εντυπωσιακές εισαγωγές αέρα, που ανοίγουν αυτόματα, αλλά και η επιβλητική πίσω αεροτομή της. Η οποία μπορεί να αφαιρεθεί όταν δεν πρόκειται να πάει στην πίστα.
Η σχεδίαση κρύβει επίσης αρκετές από τις τεχνικές λειτουργίες του αυτοκινήτου, ιδιαίτερα τις πλευρικές εισαγωγές αέρα, οι οποίες ανοίγουν αυτόματα όταν είναι ενεργοποιημένος ο V8 twin turbo. Αυτό δίνει στην KC23 μια σχεδόν ρεαλιστική εμφάνιση, καθώς το σχήμα της αλλάζει ανάλογα με το που χρησιμοποιείται.
Ξεχωρίζουν βέβαια και οι ανοιγόμενες προς τα επάνω πόρτες, όπως αυτές της LaFerrari. Τόσο οι προβολείς όσο και τα πίσω φώτα έχουν επανασχεδιαστεί, με επιρροές από τη FERRARI Vision Gran Turismo.
Ακόμη και οι γυάλινες επιφάνειες του αυτοκινήτου επηρεάστηκαν από τη σχεδιαστική φιλοσοφία στην οποία βασίζεται η KC23. Γιατί ενσωματώνονται άψογα με το αμάξωμα, χωρίς ορατές κολόνες, πλαίσια.
Ένα άλλο ξεχωριστό χαρακτηριστικό είναι το χρώμα χρυσού υδραργύρου της Ferrari KC23, χάρη σε μια ειδικά ανεπτυγμένη βαφή αλουμινίου τεσσάρων στρώσεων. Το υγρό μέταλλο στο χρώμα του δίνει μια εκπληκτικά φωτεινή λάμψη στο φως του ήλιου, ενώ αλλάζει συνεχώς ανάλογα με τον τύπο και τη γωνία του φωτός που το χτυπά.
Το εσωτερικό έχει διατηρηθεί ίδιο με αυτό της 488 GT3 Evo 2020, με εξαίρεση τα πάνελ των θυρών και το φινίρισμα του ταμπλό στην πλευρά του συνοδηγού. Τα καθίσματα είναι διακοσμημένα με Alcantara και ηλεκτροσυγκολλημένο λογότυπο, ενώ η ορατότητα προς τα πίσω εξασφαλίζεται από ένα σύστημα βιντεοκάμερας. Το οποίο είχε επίσης ευεργετικό αντίκτυπο στην αεροδυναμική του αυτοκινήτου, καθώς οι παραδοσιακοί καθρέφτες των φτερών έχουν αφαιρεθεί.
Η FERRARI KC23 έχει δύο σετ ειδικά σχεδιασμένων τροχών. Αυτοί των 18″ προορίζονται για τις πίστες, ενώ οι τροχοί των 21″ μπροστά και των 22″ πίσω προορίζονται για…καθημερινή χρήση.
Το συλλεκτικό αυτό μοντέλο χρειάστηκε πάνω από τρία χρόνια για να δημιουργηθεί. Από την 1η Αυγούστου έως τις 2 Οκτωβρίου του 2023, θα εκτίθεται στο Μουσείο της FERRARI στο Μαρανέλο, ενώ μετά θα πάρει το δρόμο προς τον ιδιοκτήτη της. Ο οποίος παραμένει άγνωστος.
Αν πάντως αντί για KC23 λεγόταν CR7, θα υποπτευόμασταν ότι μάλλον θα ανήκε στον Cristiano Ronaldo.