FERRARI SP-8: Έτοιμη η…παραγγελία (video)

Κοινοποίησε το άρθρο

 

Συνεχίζοντας να ικανοποιεί τις απαιτήσεις των πελατών της η FERRARI, ετοίμασε την SP-8. Ένα ακόμα μοναδικό μοντέλο στη σειρά One-Off της ιταλικής φίρμας.

 

Όπως πριν λίγο καιρό η KC23, έτσι τώρα και η FERRARI SP-8 είναι ένα και μοναδικό αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε κατά παραγγελία. Και δεν θα υπάρξει δεύτερο. Το 8 πάντως στο όνομα της συγκεκριμένης FERRARI, δεν είναι τυχαίο.

Ο πελάτης που παρήγγειλε την SP-8 κατάγεται από την Ταϊβάν. Ο αριθμός 8 είναι σημαντικός καθώς θεωρείται εξαιρετικά τυχερός στην κινεζική κουλτούρα, προμηνύοντας παραδοσιακά επιτυχία, καλή τύχη και προσωπικά επιτεύγματα.

Μέρος του προγράμματος Special Projects της μάρκας, η SP-8 σχεδιάστηκε από το Ferrari Styling Centre με επικεφαλής τον Flavio Manzoni. Για την κατασκευή της χρειάστηκαν περίπου δύο χρόνια!

Βάση για το ξεχωριστό αυτό μοντέλο αποτέλεσε η F8 Spider, από την οποία πήρε τη διάταξη, το πλαίσιο και τον κινητήρα. Τον τοποθετημένο στο κέντρο, βραβευμένο V8 twin-turbo των 3,9 λίτρων με τους 710 ίππους.

Το κυριότερο χαρακτηριστικό της Ferrari SP-8 είναι το γεγονός ότι δεν έχει οροφή, καθιστώντας την ένα καθαρόαιμο διθέσιο roadster από κάθε άποψη. Τονίζεται έτσι ο σπορ χαρακτήρας της, η συναρπαστική οπτική της και γενικότερα η εμπειρία οδήγησης που προσφέρει.
Αυτή η επιλογή απαιτούσε εκτεταμένη βελτίωση της αεροδυναμικής της, μέσω ενός συνδυασμού προσομοιώσεων CFD, δοκιμών αεροδυναμικής σήραγγας και δοκιμών πίστας.

Το σημαντικότερο σχεδιαστικό στοιχείο του αυτοκινήτου επικεντρώνεται στον τρόπο με τον οποίο οι όγκοι του διασταυρώνονται και ενώνονται μεταξύ τους. Το άβαφο μπροστινό μέρος από ανθρακονήματα τυλίγεται μέχρι την ουρά, δημιουργώντας ένα δίχρωμο εφέ που δημιουργεί ισχυρή αντίθεση τόσο σε χρώμα όσο και σε υλικά.

Η αφαίρεση της αναδιπλούμενης σκληρής κορυφής επέτρεψε στους σχεδιαστές να επανασχεδιάσουν ριζικά ολόκληρο το τμήμα της ουράς, δίνοντάς του έναν πλήρη όγκο.
Το αμάξωμα χωρίζεται σε δύο μέρη, τα οποία συνδέονται με μια λειτουργική κεντρική περιοχή σε μαύρο ματ χρώμα που περιλαμβάνει τις πλευρικές εισαγωγές αέρα.
Το επάνω τμήμα αυτής της ταινίας ενσωματώνει έναν αεραγωγό για το χώρο του κινητήρα με διαμήκη στοιχεία που στοιχεία που θυμίζουν τις FERRARI του παρελθόντος.

Στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου πάντως κυριαρχεί μια επιβλητική μάσκα από χυτό αλουμίνιο, κατασκευασμένη από ένα ενιαίο καλούπι εκτυπωμένο σε 3D.

Άλλα σημεία της SP-8 που επανασχεδιάστηκαν, είναι οι προβολείς, που έχουν ειδικές μάσκες και φακούς, τα πίσω φώτα, το παρμπρίζ, οι απολήξεις της εξάτμισης και οι ειδικά σχεδιασμένες ζάντες σε ειδικό χρώμα ματ Grigio NART.

Πρόκειται για μια μοντέρνα εκδοχή των κλασικών ζαντών που χρησιμοποιούνται στα σπορ πρωτότυπα της FERRARI καθώς και στη θρυλική F40. Κύριο χαρακτηριστικό τους είναι τα έντονα σμιλεμένα τμήματα και τα μεγάλα ανοίγματα που έχουν σχεδιαστεί για να τις κάνουν πιο ελαφριές.

Στο εσωτερικό της SP-8, έχει γίνει μια σημαντική τροποποίηση στην κεντρική κονσόλα, για να φιλοξενήσει το κιβώτιο ταχυτήτων F1 που εμφανίστηκε πρώτη φορά στην SF90 Stradale. Υπάρχουν ακόμα καθίσματα με λεπτομέρειες σε χαραγμένο με λέιζερ Navy Blue Alcantara, σε συνδυασμό με ντεγκραντέ ύφασμα και ταπετσαρίες από συγκεκριμένο ύφασμα twill με ιριδίζον εφέ.

Το ματ χρώμα Argento Micalizzato που δημιουργήθηκε ειδικά για την SP-8 συνδυάζεται άψογα με το τμήμα από ανθρακονήματα του αυτοκινήτου, το οποίο έχει εξίσου συγκεκριμένο χρώμα και φινίρισμα. Γυαλιστερό ιριδίζον Blue Sandstone.

Ακόμη και το χρώμα Blu Scuro Stellato που χρησιμοποιήθηκε για τη σύνδεση των δύο τμημάτων του αμαξώματος αναπτύχθηκε ειδικά για τη FERRARI του κυρίου από την Ταϊβάν. Ο οποίος θα κάνει λίγη υπομονή για την παραλαβή της.

Αρχικά η FERRARI SP-8 θα βρεθεί στην πίστα του Μουτζέλο, μέχρι το τέλος του Finali Mondiali Ferrari 2023. Στην συνέχεια, από τις 17 Νοεμβρίου, θα παραμείνει στο μουσείο της FERRARI στο Μαρανέλο, μέχρι το Μάρτιο του 2024.

 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

HYUNDAI Bayon 2024 : «Έξυπνος» εκσυγχρονισμός – Τιμές

Νέα εμφάνιση, έξυπνα χαρακτηριστικά συνδεσιμότητας και ασφάλειας, αλλά και ανανεωμένο εσωτερικό με σύγχρονες τεχνολογίες διαθέτει πλέον το HYUNDAI Bayon     To HYUNDAI Bayon είναι ένα από...

MG EXE 181 με επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 1 δευτερόλεπτο (video)

  Το ηλεκτρικό πρωτότυπο hypercar EXE181 της MG Motor, συνδέει το ένδοξο παρελθόν με το μέλλον της μάρκας, έχοντας ως κύριο στόχο να σπάσει τα...

Πρωτομαγιά : Πως θα κυκλοφορήσουν τα Μ.Μ.Μ.

Διαφοροποιήσεις θα υπάρξουν στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς τη Μ. Τετάρτη. Γιατί στην απεργία της ΓΣΕΕ, ανήμερα της Πρωτομαγιάς, θα συμμετάσχουν και τα σωματεία των...

NISSAN Concepts : Το μέλλον ξεκινά από την Κίνα (video)

Πρωτότυπα μοντέλα για όλες τις διαθέσεις, που θα καλύπτουν τις μελλοντικές ανάγκες κινητικότητας παρουσίασε η NISSAN στην Κίνα       Δεν υπάρχει πλέον εταιρεία που να προγραμματίζει...

VIDEO : Χαλαρωτικό οδοιπορικό στη Μαγιόρκα με Mustang Mach-E

  Καθίστε αναπαυτικά και χαλαρώστε, ταξιδεύοντας στην πανέμορφη Μαγιόρκα «οδηγώντας» μια αθόρυβη Mustang Mach-E     Το Ford Scenic Project, που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τον καταξιωμένο Βρετανό...

DFSK: Νέα μάρκα στην Ελλάδα – Ποια μοντέλα έρχονται (video)

  Η DFSK, μια εταιρεία τα μοντέλα της οποίας κυκλοφορούν σε περισσότερες από 70 χώρες, εισάγεται πλέον επίσημα και στην Ελλάδα, από τον όμιλο εταιρειών...

Ανάβαση Ψάθας 2024

Η 3η Ανάβαση Ψάθας ήταν ο δεύτερος αγώνας Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και του αντίστοιχου θεσμού Ιστορικών αυτοκινήτων, με τη νίκη σε πολλές κατηγορίες να...

MAZDA EZ-6 : Το μελλοντικό (;) ηλεκτρικό 6 (video)

Με αρκετά παραδοσιακά χαρακτηριστικά της MAZDA, αλλά και υπερσύγχρονη τεχνολογία από την Κίνα, το ηλεκτρικό EZ-6 μας φέρνει αρκετά μηνύματα για το μέλλον     Είναι ξεκάθαρο...