Εαρινό Ράλι ΦΙΛΠΑ 2025

Κοινοποίησε το άρθρο

Λάμψη από το παρελθόν έδωσαν τα πολυάριθμα κλασικά αυτοκίνητα που συμμετείχαν στο Εαρινό Ράλι της ΦΙΛΠΑ.

 

Volvo Ex30

 

Οι πανέμορφες Σπέτσες ήταν ο τελικός προορισμός του Εαρινού Ράλι της ΦΙΛΠΑ. Στο οποίο συμμετείχαν 100 πληρώματα! Ο διήμερος αγώνας φυσικά συγκέντρωσε πολυάριθμα, καλοδιατηρημένα αυτοκίνητα, τα οποία ξύπνησαν μνήμες από το παρελθόν.

Η πρώτη μέρα της φετινής εκδήλωσης, προσμετρούσε στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Regularity. Με αποτέλεσμα τέσσερα πληρώματα να επιλέξουν να τερματίσουν στο Πόρτο Χέλι.

Ο αγώνας για τις δύο κατηγορίες (Classic Regularity και Touring) ξεκίνησε το πρωί της Παρασκευής 11 Απριλίου. Τελικός προορισμός τους ήταν οι Σπέτσες. Με διαφορετικούς όμως κανόνες.
Οι δύο υποκατηγορίες κόκκινοι (34 πληρώματα) και πράσινοι (22 πληρώματα) της Classic Regularity έπρεπε να καλύψουν επτά ειδικές διαδρομές με συγκεκριμένη μέση ωριαία ταχύτητα. Η οποία ήταν χαμηλότερη για τους πράσινους, αλλά και δορυφορική χρονομέτρηση της ANUBE Sport.

Τα 44 πληρώματα της κατηγορίας Touring είχαν ελεύθερη μετάβαση προς τις Σπέτσες, χωρίς όμως το άγχος της χρονομέτρησης και τους περιορισμούς που απορρέουν από τη τήρηση της μ.ω.τ.

Κατά τη διάρκεια του πρώτου σκέλους του αγώνα την Παρασκευή, τα πληρώματα της Classic Regularity διένυσαν μία πανέμορφη διαδρομή 167,46 χιλιομέτρων συνολικά. Αφού πέρασαν από τα χωριά, Ντράσσα, Άγιος Ιωάννης, Αγγελόκαστρο, Δήμαινα, Κολιάκι, Τραχεία, Καρατζάς, Γαλατά, Θερμησία τερμάτισαν στο Πόρτο Χέλι.

Στη συνέχεια κατευθύνθηκαν προς Κόστα απ’ όπου επιβιβάστηκαν σε φέρι μπόουτ και πέρασαν απέναντι στις Σπέτσες για να καταλήξουν μπροστά από το ξενοδοχείο Poseidonion Grand Hotel όπου ήταν και το park ferme του αγώνα.

Το πρωί του Σαββάτου πραγματοποιήθηκε το δεύτερο και τελευταίο σκέλος που είχε μήκος 11,16 χλμ. και εκκινούσε από το ξενοδοχείο Poseidonion Grand Hotel. Ενώ ο τερματισμός έγινε στην πανέμορφη παραλία της Αγίας Παρασκευής. Μετά τον τερματισμό όλα τα πληρώματα είχαν την ευκαιρία, να απολαύσουν ένα μουσικό πικ νικ με σύμμαχο βεβαίως τον ανοιξιάτικο καιρό. Εν αναμονή της ανακοίνωσης των νικητών που έγινε το βράδυ της ίδιας ημέρας.

Νικητές του Εαρινού Ράλι ΦΙΛΠΑ 2025 και πρώτοι γενικής κατάταξης αναδείχθηκαν οι Κυριάκος Φαρμάκης-Μαρία Αθανασοπούλου με VOLVO 122S του 1963. Στη δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Georgi Andonov-Yordanka Andonova με VOLVO PV 544 του 1961 και στην τρίτη θέση οι Γιάννης Κατσαούνης-Ματθαίος Μανσόλας με PORSCHE 911 Coupe του 1965.

Η εξάδα των νικητών συμπληρώθηκε από τους Άρη Γεωργοσόπουλο-Νίκο Κοντοπό με Glas 1300GT του1968, Κυριάκο Κοφινά-Νικόλα Κοφινά με BRITISHI LEYLAND MINI 850 του 1973 και Χαρ. Λιακωτίτη – Αλέξανδρο Αδάμ με SUNBEAM Californian του 1968.

Ενθουσιασμό αλλά και θαυμασμό πάντως προκάλεσαν, τρία προπολεμικά σπάνια τετράτροχα «διαμάντια» που συμμετείχαν στη διαδρομή από το Poseidonion Grand Hotel προς την παραλία της Αγίας Παρασκευής.

Ήταν ένα FORD Model T του 1917, ένα HUPMOBILE R του 1920 που βραβεύθηκε ως το παλαιότερο αυτοκίνητο που ολοκλήρωσε τον αγώνα και ένα BUGATTI του 1923.

 Δείτε εδώ την τελική κατάταξη του Εαρινού Ράλι ΦΙΛΠΑ 2025.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Αυστηροί έλεγχοι της Τροχαίας: Σύλληψη οδηγού που κινούνταν με 230 χλμ./ώρα υπό την επήρεια...

0
Οδηγός πιάστηκε στη ΝΕΟ Αθηνών-Λαμίας με 230 χλμ./ώρα και θετικό αλκοτέστ. Οι εντατικοί έλεγχοι της Τροχαίας συνεχίζονται.     Με εντατικούς ρυθμούς συνεχίζονται οι έλεγχοι της Τροχαίας....

PORSCHE Cayenne Electric: Η νέα εποχή του εμβληματικού SUV – Τιμές

0
Με ισχύ έως 1.156 ίππους, φόρτιση σε 16 λεπτά και αυτονομία 642 χλμ. η PORSCHE Cayenne Electric θέτει νέα στάνταρ στα ηλεκτρικά SUV. Μάθετε...

Δοκιμή LEAPMOTOR T03: Το πιο οικονομικό ηλεκτρικό της αγοράς που αλλάζει το παιχνίδι στην...

0
Οδηγούμε το LEAPMOTOR Leapmotor T03, το πιο προσιτό ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην Ελλάδα. Με αυτονομία έως 265 χλμ. πλούσιο εξοπλισμό και δελεαστική τιμή αποτελεί ιδανική...
Το Mazda 6e στην Ελλάδα

MAZDA 6e: Η ηλεκτρική επανάσταση με ιαπωνική ψυχή και premium χαρακτήρα – Τιμές

0
Το ολοκαίνουργιο MAZDA 6e εγκαινιάζει την ηλεκτρική εποχή της ιαπωνικής μάρκας με κορυφαίο σχεδιασμό, πολυτελέστατη καμπίνα και χαρακτήρα Jinba Ittai που διατηρεί τη τη...

Φόρμουλα 1: Το…βάρος μετράει (video)

0
Δείτε ένα video το οποίο εξηγεί τη σημαντικό ρόλο που παίζει το βάρος των μονοθεσίων της Φόρμουλα 1 και απαντά σε πολλά ερωτήματα.     Στη Φόρμουλα...

Όλα τα FORD, τώρα με επιτόκιο 0,9%

0
Νέα εποχή στην χρηματοδότηση φέρνει η FORD Finance με χαμηλό ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο μόλις 0,9% σε συνδυασμό με την 8ετή εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect...

BYD Atto 2 DM-i: Το νέο plug-in hybrid SUV με κατανάλωση 1,8λτ./100χλμ. και 1.000χλμ....

0
Το BYD Atto 2 DM-i είναι το νέο plug-in hybrid compact SUV με κατανάλωση 1,8λτ./100 χλμ. αυτονομία 1.000 χλμ. και προηγμένη τεχνολογία Super Hybrid...

Square Campus: Το νέο «εργοστάσιο θαυμάτων» της HYUNDAI που αλλάζει το μέλλον των...

0
Η HYUNDAI εδραιώνεται στην Ευρώπη, δημιουργεί κέντρο–κολοσσό στη Γερμανία, το Square Campus και ετοιμάζει τεχνολογίες που δεν έχουμε ξαναδεί.   Το Hyundai Motor Group εγκαινίασε το...